Jeg er af den overbevisning at alle selvfølgelig kan skrabe sammen til at betale for behandling, nogle vil selvfølgelig være længere om det end andre... Og nogle vil være rigtig lang tid om det. Det der bare er så unfair er jo at "alle" andre kan få hvad vi så brændende ønsker os... Bare ved at hygge sig med manden
Det vil vi da også kunne... det er jo ikke noget vi selv vælger, at være barnløs. Og så kommer der jo også lige det issue at man ikke er garanteret en graviditet...
Jeg har en veninde der blev gravid i første hug - tillykke til hende. Men hun havde den frækhed at sige til mig, at hun sagtens kunne sætte sig i mit sted og at jeg undervurderede hendes evner til at forstå situationen. Det er det ABSOLUT dummeste jeg nogen sinde har hørt!! Man kan overhovedet ikke forstå hvad det er barnløse gennemgår hvis man ikke selv har været der - sådan er det bare!! Til trods for at der er mange der kender til vores situation, får vi ikke ret meget andet en dumme / uheldige kommentarer efterfulgt af "vi kan så meget sætte os i jeres sted" - Gu ka' i ej for så ville i ikke lige have sagt... Der er selvfølgelig ikke nogen der gør det bevidst.
Hov det var lidt Off topic... sorry, men havde bare et behov..
Anmeld