Omsorgssvigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Dinna88

Fines mor skriver:

Der er forskel på at drikke en flaske rødvin om ugen, eller et glas vin hver aften end at drikke 40 genstande pr. uge. Så det må være der grænsen går.

Er der så ikke også forskel på at ruge 80 cigaretter om dagen kontra kun 10? (Det kan faktisk lade sig gøre at ryge 80, jeg kender en der gør det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

SoffiLine

Jbk skriver:

Hvis man ved noget er skadeligt og man udsætter sine børn for det, så giver man dem ikke de bedste betingelser...men som ryger må man jo have vurderet at det er godt nok.

Men bevidst at udsætte sit barn for sundhedsskadelige stoffer det kan jo aldrig være de bedste betingelser...

og så kan man blive ved, fred være med jer der tror i er så meget bedrevidende

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

SoffiLine skriver:

nok findes der kun dumme svar, men det der var sgu et dumt spørgsmål

men, google er din ven

Drop det der, eller jeg melder dig. Det er ikke en måde at opføre sig på. 

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Baagøe skriver:

Det vidste jeg Min veninde er endda gået så vidt som at kalde mig Øko-kællingen og det er jeg stolt af!

Skal du sgu også være....jeg tænker altid midt når nogen kalder andre for hellige feks, der hænger ligesom en lille dunst at dårlig samvittighed ved når det slynges ud...

Anmeld

19. oktober 2010

SoffiLine

Dinna88 skriver:

Drop det der, eller jeg melder dig. Det er ikke en måde at opføre sig på. 

det skal du være velkommen til hvis det kan gøre dig glad

siger blot præcis hvad fanden jeg mener!!!!!!!

Anmeld

19. oktober 2010

Fines mor

Dinna88 skriver:

Er der så ikke også forskel på at ruge 80 cigaretter om dagen kontra kun 10? (Det kan faktisk lade sig gøre at ryge 80, jeg kender en der gør det )

Jeg vil da gerne se den som ryger 80 om dagen, jeg tvivler på det er en oplyst mor i dagens Danmark !!

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Jeg er ikke bedrevidende, men jeg ved hvad videnskaben har bevist...rygning er skadeligt og dem der ryger ved ikke om det netop er deres barn der dør af det...kan gpdt forstå hvis man som ryger prøver at fornægte det, for det må virkelig ikke være rart at leve med...

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Jbk skriver:

Skal du sgu også være....jeg tænker altid midt når nogen kalder andre for hellige feks, der hænger ligesom en lille dunst at dårlig samvittighed ved når det slynges ud...

Ja, mon ikke det er det der nager dem? Men igen! Min debat skulle ikke ende ud i noget negativt

Anmeld

19. oktober 2010

SoffiLine

Jbk skriver:

ja du er virkelig klog du lyder som en der tror hun er meget bedre end alle andre. ALLE ER LIGE!

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Hvis du føler dig så meget ramt..Hvorfor hopper du ikke bare over de her debatter i stedet for at bruge en masse spildt krudt på noget hvor du ikke føler dig forstået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.