Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Jeg ved det, men vil du ikke leve som du gør nu - og selvom du har snakket med ham og det ikke har hjulpet - jamen, så må du sparke dig selv i røven og omme videre! Natasja kan vel også mærke når du er ked af det. Og det er da synd

Jeg ved godt, jeg selv lige har gennemgået en træls periode med Palle, så egentlig er jeg måske ikke den rette person og komme med råd, men jeg sagde bare til mig selv; Vil du leve sådan her? Eller vil du gøre noget ved det?

Jeg gjorde noget ved det - fortalte ham hvad jeg var utilfreds med. Det virkede godt nok ikke i første omgang, andet end i et par dage, som du selv siger (så glemmer de åbenbart?!) Men så tænkte jeg videre og kom frem til at han jo ikke beder mig om at støvsuge, eller vaske tøj. Til gengæld siger Palle dog heller ikke til mig "Hvorfor er tøjet ikke vasket?" Så jeg lod det bare være - jeg gad ikke! Det samme med resten af tingene. Hvis han så begyndte og brokke sig, jamen så måtte han selv gøre det! Øv bøv!

Så nu gør jeg rent når gider; smækker noget højt musik på og skaber mig tosset med kosten Når jeg ikke gider, jamen så lader jeg da bare være

Ta´ mit simple råd; Gider du ikke gøre rent, så lad være!

Ja men hader bare han så kommentere at jeg ikke har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Ja jeg har på fornemmelsen det blir så træls når jeg skal i skole, der blir jo osse lektier der skal laves..

ja nemlig.
startede selv uddannelse i august i år.
og først for 2 uger siden begyndte kenneth og aflevere og hente asta i dagpleje.
han står op med hende om natten når hun vågner så jeg kan være frisk til skolen.

men før var det mig det gjorde det hele selv.

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

Åhh..min stakkels pige.
Jeg kunne sige så meget, men det vil jeg ikke her.

Der er kun en ting du skal tænke over lige nu, og det er:
Hvis du lader dit barn vokse op med sådan en far, så vil hun selv få en sådan mand. Er det hvad du ønsker for hende?

Skriv til mig og jeg vil støtte dig til at finde dit eget selvværd og selvrespekt, så du kan komme ud af det.
Du fortjener ikke at leve det liv, som du lever nu, hvor du halvvejs er slave.
Du har ret til respekt, kærlighed og at kunne smile hver dag.
Brug ikke dit liv og din datters på et menneske, der får dig til at græde. Det er livet alt for kort til.
Du får et stort knus og mange kærlige tanker, for det trænger du til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Ja men hader bare han så kommentere at jeg ikke har gjort det

Siger du aldrig noget tilbage til ham? Beder ham "lukke *****!" Eller "hold kæft!" eller lign.?

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

ja nemlig.
startede selv uddannelse i august i år.
og først for 2 uger siden begyndte kenneth og aflevere og hente asta i dagpleje.
han står op med hende om natten når hun vågner så jeg kan være frisk til skolen.

men før var det mig det gjorde det hele selv.

Det ku thomas aldrig finde på. Natasja har været i dagpleje en månede nu og thomas har endnu ikke hentet eller afleveret han har ikke engang mødt dp endnu..
Og han har aldrig stået op om natten.

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

BabyStella! skriver:

Må jeg godt lidt tilføje noget? Stella´s far lavede heller ikke det vilde med hende, da hun var lille. Men nu hvor hun er 13 mdr., skifter han hende og bader hende og mader hende. Nu kan jo ikke "gå i stykker mere"

Men han tager det ikke af sig selv; jeg skal sige til ham om han gider gå ind, og skifte hende, og om han gider bade hende i aften. Men det er helt okay med mig

asta var over 1 år før han overhovedet lavede noget som helst med hende.
og det først nu efter ejg startede i skole han skifter hende og vil være med til at bade hende.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Siger du aldrig noget tilbage til ham? Beder ham "lukke *****!" Eller "hold kæft!" eller lign.?

Jo altid..

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Det ku thomas aldrig finde på. Natasja har været i dagpleje en månede nu og thomas har endnu ikke hentet eller afleveret han har ikke engang mødt dp endnu..
Og han har aldrig stået op om natten.

det jo så for dårligt af ham.
han burde jo også bare hvertfald vide hvem jeres DP er jo.

kenneth var med ude første gang og har flere gange været med til at hente og henter og aflevere nu selv også.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

SussieThyssen skriver:

Åhh..min stakkels pige.
Jeg kunne sige så meget, men det vil jeg ikke her.

Der er kun en ting du skal tænke over lige nu, og det er:
Hvis du lader dit barn vokse op med sådan en far, så vil hun selv få en sådan mand. Er det hvad du ønsker for hende?

Skriv til mig og jeg vil støtte dig til at finde dit eget selvværd og selvrespekt, så du kan komme ud af det.
Du fortjener ikke at leve det liv, som du lever nu, hvor du halvvejs er slave.
Du har ret til respekt, kærlighed og at kunne smile hver dag.
Brug ikke dit liv og din datters på et menneske, der får dig til at græde. Det er livet alt for kort til.
Du får et stort knus og mange kærlige tanker, for det trænger du til.

Kærligst
Sussie

1000 tak. du har fuldstændig ret bare så svært at ta det skridt.. kan godt være jeg skriver til dig en dag håber det er ok.

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

ved du hvad sødeste? jeg vidste ikke at det var SÅ slemt...

det der, det er ikke okay på nogen måde... og du får det bare værre og værre!

ærligt, så synes jeg du bør smutte nu, mens du ikke er havnet i en depression. Jeg ved du i forevejen ikke har det godt med din vægt og kroppens ændringer. Og det har du sikkert også fortalt Thomas ikke? Jamen så burde de fleste mennesker selv kunne regne ud at man sgu da ikke opfører sig sådan!

hvor langt væk bor din familie osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.