Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Orkide86

jlp90 skriver:

Det fortjener du også at få det ligesådan i dit liv, så er det bare at finde den rette løsning

Ja jeg vil så gerne være lykkelig og ha et godt forhold. være en familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Plysbjørnen

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

Altså jeg er ked af at sige det, men hvis man elsker sin kæreste er man ikke over for sin kæreste som din kæreste er over for dig.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

maria_wt skriver:

Føler virkelig med dig..

Kommer aldrig til at forstå hvorfor vi egentlig elsker dem og bliver ved dem....for vi kvinder får det kun værre af at være sammen med sådan én...

Men jeg kan så fortælle at det er MASSE af mænd derude der faktisk er ordentlig mennesker der ikke giver det pjat

Nogen gange tænker jeg bare hva fanden laver jeg med ham. men ja det er bare så pisse svært at gå fra ham.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BetinaTrold skriver:

Altså jeg er ked af at sige det, men hvis man elsker sin kæreste er man ikke over for sin kæreste som din kæreste er over for dig.

Han har aldrig haft en kæreste før mig ved godt det ikke er en undskyldning.

Anmeld

19. oktober 2010

Plysbjørnen

Han har aldrig haft en kæreste før mig ved godt det ikke er en undskyldning.

Nej det er ikke nogen undskyldning, 

Anmeld

19. oktober 2010

Millzi

Livet skal ik bruges på et negativt liv, el. at man går og har det dårligt.. huske på at livet har vi kun til låns, man ved aldrig hvornår ens sidste dag er.. man skal huske at nyde det liv man har (el kan have)

Tænk på hvilke liv du ville ha hvis du ik var sammen med faren til dit barn.. du ville ik få alle de negative kommentare konstant og du har ikke en der brokker sig... jeg tror bestemt du ville få det meget bedre alene med dit barn, selvom det lyder hårdt.. men det er ik det værd at leve i det forhold som du gør, det ødelægger dig mere og mere... han er slet ik det værd!!!!

Jeg håber du gør det der er bedst for dig og at du tænker på det liv du gir dit barn... Jeg ønsker dig det bedste... KNUS

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BetinaTrold skriver:

Nej det er ikke nogen undskyldning, 

Nej ved det godt

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Hej søde skat! Må lige kommentere dit indlæg - du havde vel ikke regnet med andet

Jeg fulgte en debat herinde for nogle dage siden, hvor der også var en som var utilfreds med og lave det hele. En herinde svarede hende at hun også selv havde haft det sådan, men til sidst gad hun ikke mere og når hun blev træt af og vaske op, så lod hun den stå. Blev hun træt af og vaske tøj, lod hun det være. Blev hun træt af og lave mad, lod hun også være med det.

Jeg selv herhjemme ser ikke de huslige pligter som trælse mere - jeg går amok en enkelt dag i ugen, og slapper af resten af dagene Måske skal der lige støvsuges et par gange mere, men i går fx. der vaskede jeg vinduer, støvsugede, vaskede gulv, vaskede op, vaskede 3 maskiner tøj, lavede 2 retter mad til de næste par dage, slog græs, vandede blomster og tørrede støv.

Nu er der ikke rigtig noget, jeg skal lave de næste mange dage, andet end en enkelt støvsugning eller to

Palle går på kursus nu, og er hjemme ved 14.00 tiden hver dag, så jeg kræver ikke det vilde af ham. Han har har et par enkelte pligter herhjemme, bl.a. og skifte sengetøj, det kan min ryg ikke klare mere  Og så laver han mad 2 gange om ugen - at det blir´ til hotdogs eller spejlæg, skidt med det. Han laver mad!

Vi har selv haft det af lort til. Jeg hadede at jeg skulle lave ALT! Men til sidst lod jeg tingene være. Han havde jo ikke bedt mig om at gøre det, han kommenterede heller at det IKKE var gjort, heldigvis. Jeg sagde bare ærligt til ham "jeg gider virkelig ikke!" Og det forstod han. Efter det har vi hjulpes lidt ad med det hele. Jeg tager stadig det store slæb, men det generer mig ikke mere, for jeg VED at jeg ikke behøver. Jeg kan bare lade være - han forstår

Når du nu begynder i skole, jamen så gør evt. som jeg; ta´ én dag i ugen, hvor du går amok; lørdag evt. i et par timer. Laver mad til et par dage og lægger det i fryseren, vasker tøj og lign. Det har virkelig hjulpet mig! Jeg stresser ikke mere.

Og mht. Thomas´ "komplimenter", jamen så sig til ham én gang for alle; Gider du ikke godt lade være? Det gør faktisk pisse ondt når jeg får at vide at jeg er blevet lidt tyk. Kan du ikke lide lugten, så smut!"

Jeg kender dig lidt efterhånden og er SIKKER på at du sagtens kunne klare det hele alene, uden ham. Selvom du elsker ham, jamen så er det ikke værre end at du måske skal ramme bunden, men du kommer op igen Du starter forefra, begynder i skole, hvor du lærer nogle nye og kende, du har Natasja Jeg ved, du har din mødregruppe, du har mig - der er mange som gerne vil være der for dig, hvis du vælger og smide ham ud, eller han selv går efter din bemærkning til ham; "Kan du ikke lide lugten..."

Det hele skal nok gå Håber du får en god dag. Knus!

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Og så alle mine veninder omkring mig de har det bare så godt i deres forhold og min ene veninde fødte i søndags og det går bare så godt og han er bare så god ved hende. jeg er så misundelig

Palle og jeg har været sammen i snart 10 år, og det har fanme ikke været en dans på roser! Vi har virkelig haft vores problemer, men vi har sagt til os selv, at overlever vi problemerne, jamen så er det også værd og kæmpe for at blive sammen, og stadig elske hinanden

Du siger, du ikke er i tvivl om at han elsker dig; hvordan det? Hvordan viser han dig at han elsker dig? Og ikke bare ved og sige det....

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

MiKKeL'sMoR skriver:

Livet skal ik bruges på et negativt liv, el. at man går og har det dårligt.. huske på at livet har vi kun til låns, man ved aldrig hvornår ens sidste dag er.. man skal huske at nyde det liv man har (el kan have)

Tænk på hvilke liv du ville ha hvis du ik var sammen med faren til dit barn.. du ville ik få alle de negative kommentare konstant og du har ikke en der brokker sig... jeg tror bestemt du ville få det meget bedre alene med dit barn, selvom det lyder hårdt.. men det er ik det værd at leve i det forhold som du gør, det ødelægger dig mere og mere... han er slet ik det værd!!!!

Jeg håber du gør det der er bedst for dig og at du tænker på det liv du gir dit barn... Jeg ønsker dig det bedste... KNUS

Tak ved du har ret, og ville ønske jeg bare ku ta mig sammen. vil så gerne være lykkelig. tak for dit svar gav til noget mere at tænke over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.