Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Tak for den.. gav lige noget at tænke over.

Netop! Går du fra ham, er du måske ulykkelig i et stykke tid, men som jeg skrev tidligere; Du har så mange der gerne vil hjælpe dig (er jeg sikker på). Og igen; når du begynder i skole, lærer du nogle nye og kende og kommer videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Det forstår jeg også godt, at det ikke er fedt at du skal lave det hele, når I nu begge går på arbejde.

Men enten må du gøre det hele selv, og så gøre det overkommelig, eller også må du sige noget til ham. I bor der begge to, og vil han ikke hjælpe, jamen så lav mad til dig selv, vask dit eget tøj, vask dine egne tallerkner op. Det kan ikke passe, at du skal varte ham op!

Det er bare så svært at gøre søde.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Risen skriver:

Har du nogensinde sat dig ned og fortalt ham det du skriver til os?

Ja det har jeg. og så havde vi det lige godt en uge 14 dage og så tilbage til det gamle

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Mirjam123 skriver:

Og så alle mine veninder omkring mig de har det bare så godt i deres forhold og min ene veninde fødte i søndags og det går bare så godt og han er bare så god ved hende. jeg er så misundelig

SELVFØLGELIG fortjener du det samme... 

Man skal slet ikke føle sig fortjent med mindre..

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

søde dog.
den kender jeg godt. har længe haft den samme følelse. og gik jo også fra kenneth (har dog fundet ud af det sammen igen, og han er ikk efter mig mere)
men altså hvis han hele tiden gør det, så det slet ikke rart at være i et forhold hvor man ikk føler sig godt tilpads i jo.

han burde da hjælpe bare lidt til, det hårdt nok at være mor for fuld tid hele tiden uden at få hjælp har prøvet det.

men håber da du finder ud af hvad du vil og han indser hvad han englig gør mod dig. og håber da han gider være der for hans datter noget mere.

Ja ville osse ønske han ville være der lidt mere for os.. det er ihvertfald hårdt det her.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

maria_wt skriver:

SELVFØLGELIG fortjener du det samme... 

Man skal slet ikke føle sig fortjent med mindre..

Det er bare forfærdelig at være misundelig..

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Ja ville osse ønske han ville være der lidt mere for os.. det er ihvertfald hårdt det her.

det er nemlig rigtig hårdt. de første mange mdr af astas liv var det mig der gjorde alt med hende, kunne måske hvis jeg var heldig få ham til at sidde med hende lidt.
nu er hun jo så blevet ældre og nu skifter han da hende og giver tøj og mad og bader hende så nu er vi fælles om det.

og nu når du så skal til og begynde uddanelse så bliver det endnu hårde for så er der også nogen ting der skal laves der hjemme jo samtidlig med skolen skal passes.

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Det er bare så svært at gøre søde.

Jeg ved det, men vil du ikke leve som du gør nu - og selvom du har snakket med ham og det ikke har hjulpet - jamen, så må du sparke dig selv i røven og omme videre! Natasja kan vel også mærke når du er ked af det. Og det er da synd

Jeg ved godt, jeg selv lige har gennemgået en træls periode med Palle, så egentlig er jeg måske ikke den rette person og komme med råd, men jeg sagde bare til mig selv; Vil du leve sådan her? Eller vil du gøre noget ved det?

Jeg gjorde noget ved det - fortalte ham hvad jeg var utilfreds med. Det virkede godt nok ikke i første omgang, andet end i et par dage, som du selv siger (så glemmer de åbenbart?!) Men så tænkte jeg videre og kom frem til at han jo ikke beder mig om at støvsuge, eller vaske tøj. Til gengæld siger Palle dog heller ikke til mig "Hvorfor er tøjet ikke vasket?" Så jeg lod det bare være - jeg gad ikke! Det samme med resten af tingene. Hvis han så begyndte og brokke sig, jamen så måtte han selv gøre det! Øv bøv!

Så nu gør jeg rent når gider; smækker noget højt musik på og skaber mig tosset med kosten Når jeg ikke gider, jamen så lader jeg da bare være

Ta´ mit simple råd; Gider du ikke gøre rent, så lad være!

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

det er nemlig rigtig hårdt. de første mange mdr af astas liv var det mig der gjorde alt med hende, kunne måske hvis jeg var heldig få ham til at sidde med hende lidt.
nu er hun jo så blevet ældre og nu skifter han da hende og giver tøj og mad og bader hende så nu er vi fælles om det.

og nu når du så skal til og begynde uddanelse så bliver det endnu hårde for så er der også nogen ting der skal laves der hjemme jo samtidlig med skolen skal passes.

Ja jeg har på fornemmelsen det blir så træls når jeg skal i skole, der blir jo osse lektier der skal laves..

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Astasmor skriver:

Må jeg godt lidt tilføje noget? Stella´s far lavede heller ikke det vilde med hende, da hun var lille. Men nu hvor hun er 13 mdr., skifter han hende og bader hende og mader hende. Nu kan jo ikke "gå i stykker mere"

Men han tager det ikke af sig selv; jeg skal sige til ham om han gider gå ind, og skifte hende, og om han gider bade hende i aften. Men det er helt okay med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.