Mirjam123 skriver:
Det er bare så svært at gøre søde.
Jeg ved det, men vil du ikke leve som du gør nu - og selvom du har snakket med ham og det ikke har hjulpet - jamen, så må du sparke dig selv i røven og omme videre! Natasja kan vel også mærke når du er ked af det. Og det er da synd 
Jeg ved godt, jeg selv lige har gennemgået en træls periode med Palle, så egentlig er jeg måske ikke den rette person og komme med råd, men jeg sagde bare til mig selv; Vil du leve sådan her? Eller vil du gøre noget ved det?
Jeg gjorde noget ved det - fortalte ham hvad jeg var utilfreds med. Det virkede godt nok ikke i første omgang, andet end i et par dage, som du selv siger (så glemmer de åbenbart?!) Men så tænkte jeg videre og kom frem til at han jo ikke beder mig om at støvsuge, eller vaske tøj. Til gengæld siger Palle dog heller ikke til mig "Hvorfor er tøjet ikke vasket?" Så jeg lod det bare være - jeg gad ikke! Det samme med resten af tingene. Hvis han så begyndte og brokke sig, jamen så måtte han selv gøre det! Øv bøv!
Så nu gør jeg rent når gider; smækker noget højt musik på og skaber mig tosset med kosten
Når jeg ikke gider, jamen så lader jeg da bare være 
Ta´ mit simple råd; Gider du ikke gøre rent, så lad være! 
Anmeld