Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Takker søde..

så lidt søde. og du skriver da bare her inde hvis der er noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

så lidt søde. og du skriver da bare her inde hvis der er noget.

ja tak skal jeg nok søde

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

men så få det ud søde.... fortæl din far om det også... det dur sgu ikke alt det der hemmelighedskræmmeri...

du behøver jo ikke fortælle din far detaljerne... kun hvis du har lyst... men du har ikke rigtig nogen grund til at beskytte Thomas på den måde, det han gør er forkert... og det lærer han aldrig hvis ikke nogen fortæller ham det

Nej du har ret, har ikke fortalt dem det fordi de godt kan li thomas.

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

ja tak skal jeg nok søde

godt søde.

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Nej du har ret, har ikke fortalt dem det fordi de godt kan li thomas.

jeg har skam selv stået der hvor du står nu... han var så bare agressiv og truende/voldelig... så jeg ved godt hvordan man vælger at berskytte det fjols man burde være ligeglad med... og vi havde ikke engang barn!

jeg gjorde nøjagtigt som du, udvalgte hvem der blev fortalt hvad... til fordel for fjolset... sgu ikke til fordel for mig selv...

og du skal tænke på dig selv nu! ellers bliver du ødelagt og får svært ved at tro på dig selv igen

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

Åhh  meget af det du skrive om din kæreste minder så ufatteligt meget om min x.. Mikkels far. Jeg gik fra ham 2 gange før jeg virkelig kunne blive væk. Jeg havde en ide om at vi jo skulle være sammen fordi vi havde barn sammen. Jeg var dybt ulykkelig. Jeg passede Mikkel hver dag, gik på arbejde, passede hjemmet, handlede osv.. og han gik "kun" på job. Han var heller aldrig tilfreds, Alt gik skævt.. Min lyst til sex forsvandt, nok godt for manden havde været mig utro med de samme piger siden jeg var 7 mrd henne. Nais.. eller 

Jeg kan kun sige at efter jeg gik har jeg aldrig været mere lykkelig. Selvfølgelig var det super hårdt i starten, der er meget der skal styr på.

Men nu er der ro på, vi har ikke været sammen i 2½ år.

Nu har jeg en kæreste der respektere mig, elsker mig for den jeg er, for mig til at grine hver evig eneste dag. Elsker min søn, hjælper til når jeg har behov for det.

Jeg har læsrt at sætte grænser samt have respekt for mig selv

Det tager tid at acceptere sin beslutning og kun du kan tage den.

Men tænk frem af, tænk over hvor lang tid siden det er du har været rigtig glad for dit liv og alt det, det indeholdte.

Jeg håber du finder den rigtige løsning for DIG og din datter

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for luft, har været det samme igennem så ved hvordan du har det.

Kæmpe

Anmeld

19. oktober 2010

prettybutterfly

Har ikke læst hele debatten kun dit indlæg. Men jeg ville bare sende dig en stor krammer og tanker herfra. Håber rigtig meget for din og Natasjas skyld at du snart indser i begge fortjener bedre! Du bliver nedgjort konstant og udover der er mega hårdt og nedslidende på dig er det heller ikke godt Natasja vokser op og tror det er sådan man taler til hinanden! Hun fortjener en mor der er klad og positiv og er respekteret hvorend du er. Han respektere dig ikke en fis ved at komme med sådanne kommentarer. Jeg tror ærligtalt du ville være meget lykkeligere alene, du er jo nermest enlig mor(ved det han INTET laver) så jeg tror kun det ville blive lettere for dig hvis du smuttede. Så kan du bruge resten af din tid på noget konstruktivt(kreativt, hygge eller afslapning) i stedet for at bruge al energien på at være ¨ked af det pis han går og lukker ud. HAN FORTJENER JER SLET SLET SLET SLET IKKE. Håber virkelig du snart indser " you are better off without him", ved ik hvordan jeg kan udtrykke det bedre på dansk!!

Kæmpe varm

Anmeld

19. oktober 2010

prettybutterfly

SussieThyssen skriver:

Åhh..min stakkels pige.
Jeg kunne sige så meget, men det vil jeg ikke her.

Der er kun en ting du skal tænke over lige nu, og det er:
Hvis du lader dit barn vokse op med sådan en far, så vil hun selv få en sådan mand. Er det hvad du ønsker for hende?

Skriv til mig og jeg vil støtte dig til at finde dit eget selvværd og selvrespekt, så du kan komme ud af det.
Du fortjener ikke at leve det liv, som du lever nu, hvor du halvvejs er slave.
Du har ret til respekt, kærlighed og at kunne smile hver dag.
Brug ikke dit liv og din datters på et menneske, der får dig til at græde. Det er livet alt for kort til.
Du får et stort knus og mange kærlige tanker, for det trænger du til.

Kærligst
Sussie

Hold kæft hvor er det godt skrevet!!!! Ku ikke være mere enig!!!!

Please lyt til de kloge ord!!!!

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Har selv været i et forhold, hvor jeg næsten tiggede om en lussing istedet for at blive kørt psykisk ned. Hvis han virkelig står og nedgør dig, så syns´ jeg, du skal læse det her og tænk dig rigtig godt om.

Du er jo ikke kun dig mere, Natasja er der også

http://www.ditforhold.dk/kaerestevold/kaerlighed-eller-kontrol.aspx

Knus!

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg

sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

sådan kunne min eks også gøre. 

han kunne bla sige "ihh hvor ser du godt ud men du ville se endnu bedre ud hvis du trænene ect" så det var bare en lidt ande måde at nedgøre på.

men selvfølgelig elsker du ham... måske

jeg synes du skal gøre op med dig selv om det er sådan du vil leve, og om du vil finde dig i det.

hvis han intet hjælper med noget, kan du jo ligeså godt være uden ham. så ville det faktisk være lettere at være uden ham, så tro det eller ej, du ville må meget mere energi fordi du ikke skal gå og tænke på en idiot han er.

men det er lettere sagt en gjort. ved det selv.

kan ikke sige hvad du skal gøre, men du kan få de to her som jeg selv brugte/bruger.

1 : man skal ikke investere mere i et forhold, end man har råd til at tabe

2 : elsker du ham eller elsker du tanken om det som det kan blive???

især den sidste, tror jeg tit vi er, så tit at det er det der holde os med vores mænd, fordi man jo inderst inde håber på at det kan blive alt det som det ikke er pt.

til det med dine veninder, så vil jeg bare sige at græsset ikke altid er grønnere på den anden side, der kan jo være ting hun ikke fortæller.

men sender dig en masse tanker og knus for ved at det ikke er rart at stå i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.