Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.774 visninger
103 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Orkide86

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

maria_wlt

Nedgør, nedgør og nedgør....Det betyder kun 1 ting... DUM IDIOT MED KEDELIGT SELVVÆRD....

Kender for godt typen (min eks) 

De er virkelige ikke til at arbejde med, og det bliver sku aldrig bedre... Man er bare ikke et ordentligt menneske hvis man vil synke SÅ lavt... overfor ens kæreste/kone ovs... LATTERLIGT...

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Og så alle mine veninder omkring mig de har det bare så godt i deres forhold og min ene veninde fødte i søndags og det går bare så godt og han er bare så god ved hende. jeg er så misundelig

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

maria_wt skriver:

Nedgør, nedgør og nedgør....Det betyder kun 1 ting... DUM IDIOT MED KEDELIGT SELVVÆRD....

Kender for godt typen (min eks) 

De er virkelige ikke til at arbejde med, og det bliver sku aldrig bedre... Man er bare ikke et ordentligt menneske hvis man vil synke SÅ lavt... overfor ens kæreste/kone ovs... LATTERLIGT...

Anmeld

19. oktober 2010

jlp90

Det lyder som en rigtig træls situation og jeg kan godt forstå at det gør dig ked af det. Og ja det er nemt at sige at du skal forlade ham for det er ikke os der har følelser for Thomas. Man kan ikke gå fra nogen før man er helt klar. I mit tilfælde tog det et helt år førend jeg indså at det ikke holdt. Måske i skulle prøve par terapi?

Kram Julie

Anmeld

19. oktober 2010

Loa

Øv lyder bare heller ikke særlig fedt......

Må man spørge hvad der så afholder dig fra at gå fra ham? (Ved jo godt, du formodentlig elsker ham, ellers var i nok ikke sammen)

Men der skal jo bare gerne være andet til at underbygge og støtte forholdet.... Så som gensidig respekt og støtte..... Tænker hvis han elsker dig og vil dig det bedste burde han vel også være interesseret i at hjælpe med at aflaste, og ikke mindst være sød ved dig......

Bare min mening herfra......

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Mirjam123 skriver:

Føler virkelig med dig..

Kommer aldrig til at forstå hvorfor vi egentlig elsker dem og bliver ved dem....for vi kvinder får det kun værre af at være sammen med sådan én...

Men jeg kan så fortælle at det er MASSE af mænd derude der faktisk er ordentlig mennesker der ikke giver det pjat

Anmeld

19. oktober 2010

jlp90

Mirjam123 skriver:

Og så alle mine veninder omkring mig de har det bare så godt i deres forhold og min ene veninde fødte i søndags og det går bare så godt og han er bare så god ved hende. jeg er så misundelig

Det fortjener du også at få det ligesådan i dit liv, så er det bare at finde den rette løsning

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

jlp90 skriver:

Det lyder som en rigtig træls situation og jeg kan godt forstå at det gør dig ked af det. Og ja det er nemt at sige at du skal forlade ham for det er ikke os der har følelser for Thomas. Man kan ikke gå fra nogen før man er helt klar. I mit tilfælde tog det et helt år førend jeg indså at det ikke holdt. Måske i skulle prøve par terapi?

Kram Julie

Jeg ville aldrig få ham med i terapi, han kan ikke se vi har et problem han synes bare jeg er sur hele tiden.. Nej det er nemlig ikke bare til at gå fra ham, selv om jeg tit bare har lyst til pakke mine og Natasjas ting og smutte.

Anmeld

19. oktober 2010

Jibbe

Han er sådan fordi han selv har et meget lavt selvværd og den eneste måde han kan finde ud af at kompensere for det er at få dig til at føle dig endnu lavere og værre end ham.
Og ja jeg mener du skal gå fra ham. Der findes en eller flere derude som synes du er smuk, lækker og dejlig som du er nu også selvom dine bryster bærer præg af amning og de eventuelle ekstra kilo som der stadig sidder efter fødslen. Det er en del af det at blive mor for de fleste og det ved rigtige ordentlige mænd godt ! Du fortjener noget bedre og din datter fortjener noget bedre vigtigst af alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.