Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Loa

Mirjam123 skriver:

Nogen gange tænker jeg bare hva fanden laver jeg med ham. men ja det er bare så pisse svært at gå fra ham.

Kan simpelthen ikke huske hvor jeg har hørt/læst dette henne, men prøv at tænk over hvordan dine beslutninger påvirker dig om 1 uge, 1 måned og 1 år......

Bliver du sammen med ham og det fortsætter, er du formodentlig heller ikke lykkelig om 1 uge, 1 måned eller om et år..

Men går du fra ham, er du måske ulykkelig om 1 uge og om 1 måned, men om et år, er du formodentlig kommet over ham, og kan være glad for ingen kritik af dig og negative input og bare kan nyde livet med din lille pus......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Risen

Har du nogensinde sat dig ned og fortalt ham det du skriver til os?

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Jeg ville aldrig få ham med i terapi, han kan ikke se vi har et problem han synes bare jeg er sur hele tiden.. Nej det er nemlig ikke bare til at gå fra ham, selv om jeg tit bare har lyst til pakke mine og Natasjas ting og smutte.

Sur hele tiden? Er du så det? Og hvis du er, hvad skal der så til for at du blir´ glad?

Anmeld

19. oktober 2010

Millzi

Tak ved du har ret, og ville ønske jeg bare ku ta mig sammen. vil så gerne være lykkelig. tak for dit svar gav til noget mere at tænke over.

ikke alle valg er nemme, men nogle gange blir man nød til at tage de svære valg, for at gøre det lettere for en selv... nogle gange må man bare tænke på sig selv før alle andre... dit liv kan kun blive bedre ved at gøre noget ved det NU.... Ellers blir det bare værre... hvis du får brug for en snak, så skriv endelig...

Andres støtte gør kun en stærkere...

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Palle og jeg har været sammen i snart 10 år, og det har fanme ikke været en dans på roser! Vi har virkelig haft vores problemer, men vi har sagt til os selv, at overlever vi problemerne, jamen så er det også værd og kæmpe for at blive sammen, og stadig elske hinanden

Du siger, du ikke er i tvivl om at han elsker dig; hvordan det? Hvordan viser han dig at han elsker dig? Og ikke bare ved og sige det....

Næ han viser ingen kærlighed kun når han vil ha noget. vi kysser stortset aldrig eller holder om hinanden..

Jae men søde du går hjemme jeg arbejder jo nu så jeg synes det er svært at overskue at det er mig der står med det hele her hjemme. han laver da mad engang imellem men det er osse det.

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

MiKKeL'sMoR skriver:

ikke alle valg er nemme, men nogle gange blir man nød til at tage de svære valg, for at gøre det lettere for en selv... nogle gange må man bare tænke på sig selv før alle andre... dit liv kan kun blive bedre ved at gøre noget ved det NU.... Ellers blir det bare værre... hvis du får brug for en snak, så skriv endelig...

Andres støtte gør kun en stærkere...

tak for det..

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Sur hele tiden? Er du så det? Og hvis du er, hvad skal der så til for at du blir´ glad?

Ja jeg går tit og er sur hele tiden men det er jo pga ham, men det forstår han ikke

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

Loa skriver:

Kan simpelthen ikke huske hvor jeg har hørt/læst dette henne, men prøv at tænk over hvordan dine beslutninger påvirker dig om 1 uge, 1 måned og 1 år......

Bliver du sammen med ham og det fortsætter, er du formodentlig heller ikke lykkelig om 1 uge, 1 måned eller om et år..

Men går du fra ham, er du måske ulykkelig om 1 uge og om 1 måned, men om et år, er du formodentlig kommet over ham, og kan være glad for ingen kritik af dig og negative input og bare kan nyde livet med din lille pus......

Tak for den.. gav lige noget at tænke over.

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Næ han viser ingen kærlighed kun når han vil ha noget. vi kysser stortset aldrig eller holder om hinanden..

Jae men søde du går hjemme jeg arbejder jo nu så jeg synes det er svært at overskue at det er mig der står med det hele her hjemme. han laver da mad engang imellem men det er osse det.

Det forstår jeg også godt, at det ikke er fedt at du skal lave det hele, når I nu begge går på arbejde.

Men enten må du gøre det hele selv, og så gøre det overkommelig, eller også må du sige noget til ham. I bor der begge to, og vil han ikke hjælpe, jamen så lav mad til dig selv, vask dit eget tøj, vask dine egne tallerkner op. Det kan ikke passe, at du skal varte ham op!

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

søde dog.
den kender jeg godt. har længe haft den samme følelse. og gik jo også fra kenneth (har dog fundet ud af det sammen igen, og han er ikk efter mig mere)
men altså hvis han hele tiden gør det, så det slet ikke rart at være i et forhold hvor man ikk føler sig godt tilpads i jo.

han burde da hjælpe bare lidt til, det hårdt nok at være mor for fuld tid hele tiden uden at få hjælp har prøvet det.

men håber da du finder ud af hvad du vil og han indser hvad han englig gør mod dig. og håber da han gider være der for hans datter noget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.