Så er der billeder af vores NYE lejlighed. (MAX Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Det er da også planen at vi gør! 

NÅÅÅÅ for pokker hi hi så misforstod jeg dig ha ha, Men for pokker jeg også træt og gravid så det vil i orden ikke at fatte en prik ikk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mira0911

Diana... skriver:

NÅÅÅÅ for pokker hi hi så misforstod jeg dig ha ha, Men for pokker jeg også træt og gravid så det vil i orden ikke at fatte en prik ikk 

Det er skam helt i orden... Man kan jo ikke være kvik til det hele.... ;) 

Anmeld

16. oktober 2010

Trolde_mor

Ja så fik vi taget nogle nye billeder af vores lejlighed... Og det GIK langt bedre med hunden idag op og ned af trappen... Lagde pølser på trinene til ham... Han klarede det SÅ godt og fik masser af ROS! 

Her kommer lidt billeder... 

Sikke en dejlig omgang billedspam.. Det er da en super lækker lejlighed, dejlig lys, hyggelige detaljer og indbyggede skabe

Der bliver i da glade for at bo og hvor er det da en god idé med pølser på trapperne Super dejligt at det går bedre med vovsen, betyder meget

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Trolde_mor skriver:

Sikke en dejlig omgang billedspam.. Det er da en super lækker lejlighed, dejlig lys, hyggelige detaljer og indbyggede skabe

Der bliver i da glade for at bo og hvor er det da en god idé med pølser på trapperne Super dejligt at det går bedre med vovsen, betyder meget

Ja ikke... Er ret sikker på vi bliver rigtig glade for at bo der... :) 

Ja jeg var nu ret sikker på at både vil gå op og ned når der lå pølser på trappen... :) 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Åhh det da endnu være hi hi Ej mon ikke i vender jer til det. Og jeg tvivler nu på at lige netop hillerød vil udvide deres spor så de skal tage noget af jeres have det tror jeg sgu ikke på sker. 

Tror heller ikke de vil udvide men mon man kan leve med den tog trafik ??

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Ja jeg ved det sgu ikke. Jeg har svært ved bil larmen her og så stor er vores vej ikke men det siger man også man vender sig til. Nu her efter vi flyttet over i vores eget har vi isoleret det bedre så høre vi det ikke så meget men det vi leget ved siden af mens vi bygget dette ja der kunne jeg høre det og det irriteret mig sgu. 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja jeg ved det sgu ikke. Jeg har svært ved bil larmen her og så stor er vores vej ikke men det siger man også man vender sig til. Nu her efter vi flyttet over i vores eget har vi isoleret det bedre så høre vi det ikke så meget men det vi leget ved siden af mens vi bygget dette ja der kunne jeg høre det og det irriteret mig sgu. 

Hvis først man får set sig gal på larmen så tror jeg ikke man kan blive venner med den

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Ellers må i kræve en lyddæmper mur... Tvivler jeg så på man kan?

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Stort tillykke med den nye lejlighed... dejlligt at få lov til at sætte sit eget præg på den...

Indflytterfest jeg kommer...

Majbritt

Ups... Har slet ikke set du har smidt en kommentar... 

Tusind tak søde... 

Ja enormt lækkert vi næsten selv må bestemme... :) 

Indflytterfest - Ved slet ikke om vi holder noget... Tror det næppe... 

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Ups... Har slet ikke set du har smidt en kommentar... 

Tusind tak søde... 

Ja enormt lækkert vi næsten selv må bestemme...  

Indflytterfest - Ved slet ikke om vi holder noget... Tror det næppe... 

Jo jo en indflytterfest bare for mig og dig... smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.