Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muffi . skriver: No no never ever again
No no never ever again
Ej det var ellers så frække Altså når jeg tænker grønne toiletter så lugter de også af gammel gjorde jeres også det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: Vi skal kigge på begge tog huse på mandag
Vi skal kigge på begge tog huse på mandag
Er der 2 tog huse? Hvad det andet for et?
Diana... skriver: Ej det var ellers så frække Altså når jeg tænker grønne toiletter så lugter de også af gammel gjorde jeres også det
Stinker af gammelt tis Uanset hvor meget man skrubber He he ,, ej måske ikke så slemt
Muffi . skriver: Stinker af gammelt tis Uanset hvor meget man skrubber He he ,, ej måske ikke så slemt
Ej men er det ikke rigtig sådan nogen gamle toilettet lugter altså også bare gammelt uanset hvor meget man gør rent og i min verden er grønne toiletter altså gamle ha ha
Diana... skriver: Er der 2 tog huse? Hvad det andet for et?
Jamen det på jagtvej og så det hvide du godt kunne lide på fredensborgvej Det på jagtvej der skulle vi bygge et anneks.
Muffi . skriver: Jamen det på jagtvej og så det hvide du godt kunne lide på fredensborgvej Det på jagtvej der skulle vi bygge et anneks.
Nåå ok ligger det andet lige så tæt på eller?
Diana... skriver: Ej men er det ikke rigtig sådan nogen gamle toilettet lugter altså også bare gammelt uanset hvor meget man gør rent og i min verden er grønne toiletter altså gamle ha ha
Du har ret emaljen bliver jo slidt så lugten bliver jo hængende .
Diana... skriver: Nåå ok ligger det andet lige så tæt på eller?
Nej 25 m fra men det er s toget
Muffi . skriver: Nej 25 m fra men det er s toget
Åhh det da endnu være hi hi ;) Ej mon ikke i vender jer til det. Og jeg tvivler nu på at lige netop hillerød vil udvide deres spor så de skal tage noget af jeres have det tror jeg sgu ikke på sker.
Diana... skriver: Men hvis i næsten selv må vælge hvorfor vælger i så ikke at få skifte gulvtæpperne? Bare lige en tinke torsk her fra hi hi ;)
Men hvis i næsten selv må vælge hvorfor vælger i så ikke at få skifte gulvtæpperne? Bare lige en tinke torsk her fra hi hi ;)
Det er da også planen at vi gør!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128