Diana... skriver:
Men hvordan er beliggenheden så af den lejlighed det kommer jo meget and på hvor det ligger.
Altså så vidt jeg ved så det nye sted er det ikke ude i en lille bondeby eller tager jeg fejl. Jeg synes også det er lidt dyrt den husleje og som tanja skriver når man tænker på lejlighedens stand.
Vores hus er billigere. Min penthouse lejlighed i kbh på 5 værelser var kun 1000 kr dyre i næsten perfekt stand og det var med varme og der fik jeg enda tilbage i varme hvert år.
Men det er dejligt i har fået et nyt sted der er bedre end det gamle og billigere og så længe i er tilfredse er det det der tæller. Men skulle der ikke også nyt køkken op eller det var måske i den i kikket på før den eller?
Knus Diana
Nyt køkken, var i den vi havde kigget på tidligere...
I den her er der helt nyt badeværelse - Er dog træt badekaret er fjernet, det kunne jeg nu godt bruge engang imellem... Sikkert også Julie...
Jeg synes ikke Serup er en bondeby... Men det ligger lidt væk fra alt... Supermarkeder ligger 7 km fra Serup...
Køkkenet er dog lidt gammeldags - Det er til at leve med...
Vi synes jo huslejen er billigere... :)
Vi er glade for det og der kommer en tømmer og laver de ting der skal laves... Så det er jo perfekt... :)
Anmeld