Så er der billeder af vores NYE lejlighed. (MAX Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Ja der er trægulv under gulvtæpperne... Vi ønskede ikke at de skulle fjernes, da vi har savnet det lidt her hvor vi bor nu... Boligforeningen vil ikke have vi ligger gulvtæppe på... Vi kunne også have købt noge pynte tæppe af en art... 

Ja gulvtæpperne ser lidt slidte ud, det kan vi sagtens leve med... Ja der er lidt pletter på det hist og her... Det er til at leve med... 

Huslejen i jeres hus er vel egentlig også en fornuftig pris eller? 

Det kan godt være vores husleje er billig her , syntes den er i forhold til jeres   Kender jo intet til jeres område , jeg tænker bare jylland   Der må alt være pokkers billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Det kan godt være vores husleje er billig her , syntes den er i forhold til jeres   Kender jo intet til jeres område , jeg tænker bare jylland   Der må alt være pokkers billigt

Mange steder i jylland er det også billigt... Men slet ikke her hvor vi bor nu... 

Vi synes jo det er billigt da både varme og vand er med i huslejen... 

Her betaler vi rundt regnet pr. måned af husleje + forbrug knap 10000,- Så det nye er noget billigere... 

Håber du forstår det jeg lige har prøvet på at skrive.. .Fniis... 

Altså el og varme og vand får vi separat hvert kvartal... sådan ca.. Vi ligger bare penge fra til det hver måned... ;) 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Mange steder i jylland er det også billigt... Men slet ikke her hvor vi bor nu... 

Vi synes jo det er billigt da både varme og vand er med i huslejen... 

Her betaler vi rundt regnet pr. måned af husleje + forbrug knap 10000,- Så det nye er noget billigere... 

Håber du forstår det jeg lige har prøvet på at skrive.. .Fniis... 

Altså el og varme og vand får vi separat hvert kvartal... sådan ca.. Vi ligger bare penge fra til det hver måned...  

Gud det er da også mega dyrt hvor i bor nu så   Er det et meget attraktivt område i bor i eller ???  He he ja , jeg troede  det var meget billigere i Jylland

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Gud det er da også mega dyrt hvor i bor nu så   Er det et meget attraktivt område i bor i eller ???  He he ja , jeg troede  det var meget billigere i Jylland

Ja det er faktisk et attraktivt område... 

Der står end helveds masse på venteliste til disse boligere vi bor i... 

Vi har noget der hedder Fort Østerlund, hvor der er paintboll altså noget spændende noget... Ikke så langt igen til Himmelbjerget... 

Tæt på Stadion... Der er lidt omkring os... Et nyt fritidscenter er ved at blive bygget... 

Anmeld

16. oktober 2010

Meliora

Muffi . skriver:

Tilykke med den

Jeg tænker dog det virker noget dyrt i forhold til beliggennhed og stand   Der skal godt nok lægges noget arbejde i den på trods af det er en lejebolig ... 

det er da mega billigt for en 4-værelses;-) Prøv at sige 5500 om måneden, for 57 kvm/2-værelses. Dét er dyrt.

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

FruRafn skriver:

det er da mega billigt for en 4-værelses;-) Prøv at sige 5500 om måneden, for 57 kvm/2-værelses. Dét er dyrt.

Har nu også set mange 2 - 3 værelses til 6000 - 7000,- dælme dyrt... 

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

FruRafn skriver:

Men hvordan er beliggenheden så af den lejlighed det kommer jo meget and på hvor det ligger. 

Altså så vidt jeg ved så det nye sted er det ikke ude i en lille bondeby eller tager jeg fejl. Jeg synes også det er lidt dyrt den husleje og som tanja skriver når man tænker på lejlighedens stand. 

Vores hus er billigere. Min penthouse lejlighed i kbh på 5 værelser var kun 1000 kr dyre i næsten perfekt stand og det var med varme og der fik jeg enda tilbage i varme hvert år. 

Men det er dejligt i har fået et nyt sted der er bedre end det gamle og billigere og så længe i er tilfredse er det det der tæller. Men skulle der ikke også nyt køkken op eller det var måske i den i kikket på før den eller? 

Knus Diana

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Men hvordan er beliggenheden så af den lejlighed det kommer jo meget and på hvor det ligger. 

Altså så vidt jeg ved så det nye sted er det ikke ude i en lille bondeby eller tager jeg fejl. Jeg synes også det er lidt dyrt den husleje og som tanja skriver når man tænker på lejlighedens stand. 

Vores hus er billigere. Min penthouse lejlighed i kbh på 5 værelser var kun 1000 kr dyre i næsten perfekt stand og det var med varme og der fik jeg enda tilbage i varme hvert år. 

Men det er dejligt i har fået et nyt sted der er bedre end det gamle og billigere og så længe i er tilfredse er det det der tæller. Men skulle der ikke også nyt køkken op eller det var måske i den i kikket på før den eller? 

Knus Diana

Nyt køkken, var i den vi havde kigget på tidligere... 

I den her er der helt nyt badeværelse - Er dog træt badekaret er  fjernet, det kunne jeg nu godt bruge engang imellem... Sikkert også Julie... 

Jeg synes ikke Serup er en bondeby... Men det ligger lidt væk fra alt... Supermarkeder ligger 7 km fra Serup... 

Køkkenet er dog lidt gammeldags - Det er til at leve med... 

Vi synes jo huslejen er billigere... :) 

Vi er glade for det og der kommer en tømmer og laver de ting der skal laves... Så det er jo perfekt... :) 

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Nyt køkken, var i den vi havde kigget på tidligere... 

I den her er der helt nyt badeværelse - Er dog træt badekaret er  fjernet, det kunne jeg nu godt bruge engang imellem... Sikkert også Julie... 

Jeg synes ikke Serup er en bondeby... Men det ligger lidt væk fra alt... Supermarkeder ligger 7 km fra Serup... 

Køkkenet er dog lidt gammeldags - Det er til at leve med... 

Vi synes jo huslejen er billigere... :) 

Vi er glade for det og der kommer en tømmer og laver de ting der skal laves... Så det er jo perfekt... :) 

Hi hi 7 km til det nærmeste indkøb er jo altså også lidt langt så det ligger jo meget alene. 

Dejligt der bliver lavet noget der, men i får ikke skiftet gulvtæpperne vel? Det synes jeg så er et MOST nå de ser sådan ud det gør man altså bare jeg har selv lejet lejlighed ud og det skal sgu være i orden. Men jo jeg synes det dyrt når man tænker på stand/beliggenhed. 

Men det jo min mening og det kan være lige meget hvad jeg mener jeg tror bare i kunne få noget bedre til den pris. 

MEN HEY du kommer væk fra et sted du ikke kan lide og være og det det vigtigste så du/i kan starte på en frisk og det er bare så FEDT for jer. 

Anmeld

16. oktober 2010

Dot D

Til lykke med lejligheden. Uha sådan nogle tomme rum, der bare kalder på at blive indrettet, du må glæde dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.