Så er der billeder af vores NYE lejlighed. (MAX Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Du kan se billeder på Face.. Der står en beskrivelse under hver billede... 

Jeg aner ikke hvordan man kommer til at skrive under hvert billede herinde... 

Badeværelset er helt nyt... 

Der er Stue, soveværelse og 2 børneværelser...  

Hele lejligheden ligger ovenpå.. Man går ind nedeunder som du kan se på billederne... 

Ja der bor du lejere nedeunder også... Det er en gammel brugs.. Den tidligere uddeler, bor faktisk lige overfor os i sit hus...  

Det må jeg lige få gjort, så.

Jamen det er jo perfekt til når I får en lillesøster eller bror, så  Har du indrettet det inde i hovedet så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

FrkT

Muffi . skriver:

Tilykke med den

Jeg tænker dog det virker noget dyrt i forhold til beliggennhed og stand   Der skal godt nok lægges noget arbejde i den på trods af det er en lejebolig ... 

Vores er i nogenlunde tilsvarende stand, og vi giver 5400 pr måned for et hus på 139 kvm. Og det er uden noget som helst inkl (ikke engang skraldafhentning eller vand eller noget), så jeg synes nu ikke det er så slemt dyrt.

Vi har også naturgas, og første gang jeg fik regningen fra dem troede jeg sq de prøvede på at snyde os, for vi flyttede ind 1. april, og brugte kun en anelse varme et par uger eller noget i den stil, og så var det slukket resten af sommeren. Men fandt lige ud af at det er fordi vores varme vand også kører derover - før kørte det over el.

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Det må jeg lige få gjort, så.

Jamen det er jo perfekt til når I får en lillesøster eller bror, så  Har du indrettet det inde i hovedet så?

Jeg begyndte at indrette efter vi havde set lejligheden første gang... 

Nu synes jeg det er svært at indrette... Jeg kan ikke have alle ting alle steder... Synes det er svært at bestemme sig til hvordan og hvorledes... 

Anmeld

17. oktober 2010

Pige2009

Den ser rigtig lækker ud

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Jeg begyndte at indrette efter vi havde set lejligheden første gang... 

Nu synes jeg det er svært at indrette... Jeg kan ikke have alle ting alle steder... Synes det er svært at bestemme sig til hvordan og hvorledes... 

Hehe det skal nok komme. Jeg havde indrettet vores stue i hovedet før vi flyttede ind og også mange andre ting, så det gik jo så nemt 

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Hehe det skal nok komme. Jeg havde indrettet vores stue i hovedet før vi flyttede ind og også mange andre ting, så det gik jo så nemt 

Hehe okey... :) 

Vi har da sådan snakket lidt om hvordan stuen skal være - Sådan delt op, den ene ende som stue, midt i som spise område (Der er ikke plads i køkkenet til det) sidste del i stuen, evt til marsvinene... Vi kan ikke rigtig bestemme os... 

Soveværelset er vi kun blevet enige om hvor sengene skal stå henne... 

;)

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Hehe okey...  

Vi har da sådan snakket lidt om hvordan stuen skal være - Sådan delt op, den ene ende som stue, midt i som spise område (Der er ikke plads i køkkenet til det) sidste del i stuen, evt til marsvinene... Vi kan ikke rigtig bestemme os... 

Soveværelset er vi kun blevet enige om hvor sengene skal stå henne... 

Okay, hehe.

Vores soveværelse var ret let, for det er ret så småt. Så der kunne kun være sengen, det indbyggede skab - hvor vi har placeret vores tv på en af hylderne, uden skabslåge for. Og så et natbord til os hver, samt Cleas kurv foran det ene natbord og Tristans tæppe foran det andet natbord. Og så har jeg alligevel tit problemer med at komme ud af sengen, da jeg jo har Tristan, den STORE hund, sovende i min side..... hehe

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Okay, hehe.

Vores soveværelse var ret let, for det er ret så småt. Så der kunne kun være sengen, det indbyggede skab - hvor vi har placeret vores tv på en af hylderne, uden skabslåge for. Og så et natbord til os hver, samt Cleas kurv foran det ene natbord og Tristans tæppe foran det andet natbord. Og så har jeg alligevel tit problemer med at komme ud af sengen, da jeg jo har Tristan, den STORE hund, sovende i min side..... hehe

Lyder ikke til at være så stort igen.... 

Ih så hyggeligt med hunde sovende i sengen... Det måtte Thor's også da han var mindre - Men det stoppede hurtigt... Jeg kan ikke have at der skal ligge en kæmpe hund i sengen og fylde det hele... 

Han har sin kurv i soveværelset... :) Sådan en skal han aldrig have når han er alene i gangen... Han ødelægger den med det samme... 

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Den ser rigtig lækker ud

Jaah... Tusind tak skal du have... :) 

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Lyder ikke til at være så stort igen.... 

Ih så hyggeligt med hunde sovende i sengen... Det måtte Thor's også da han var mindre - Men det stoppede hurtigt... Jeg kan ikke have at der skal ligge en kæmpe hund i sengen og fylde det hele... 

Han har sin kurv i soveværelset... Sådan en skal han aldrig have når han er alene i gangen... Han ødelægger den med det samme... 

Nej du misforstår, de sover IKKE i sengen (det vil jeg SLET SLET SLET SLET ikke have, kan simpelthen ikke have hunde der tror de skal være i møblerne, nej!). Clea har en kurv med et tæppe i over i Jens' side af sengen, og Tristan har "bare" et tæppe at ligge på på gulvet i min side. Kattene ligger dog i sengen noget af tiden, det er umuligt at stoppe, men det er også noget andet, de fylder ikke en masse, da der højst ligger 2-3 af gangen, og de flytter sig hvis man skubber til dem 

Og nej, det ER heller ikke ret stort.... også FOR småt faktisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.