Så er der billeder af vores NYE lejlighed. (MAX Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.319 visninger
69 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Mira0911

Ja så fik vi taget nogle nye billeder af vores lejlighed... Og det GIK langt bedre med hunden idag op og ned af trappen... Lagde pølser på trinene til ham... Han klarede det SÅ godt og fik masser af ROS! 

Her kommer lidt billeder... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

FrkT

Dejligt med nogle billeder af jeres nye hjem 

Er hele lejligheden ovenpå, hvor du bare går ind nedenunder eller hvordan? Bor der nogen nedenunder så?

Log lige mærke til noget lidt sjovt.... der er det samme lidt gammeldags komfur jeres nye sted som vi har her hvor vi bor nu, og de præcis samme slags fliser (ikke så kønne fliser, hehe) på væggene i køkkenet. Det er da lidt pudsigt.

Badeværelset ser ret nyt og lækkert ud, det må være dejligt 

Men kan ikke helt finde ud af.... er der en stue, soveværelse og 1 eller 2 værelser?

Dejligt det gik bedre med hundi i dag  Og han har da fået en del ture op og ned kan man se..... bare rolig, det kommer han hurtigt til at acceptere 

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Dejligt med nogle billeder af jeres nye hjem 

Er hele lejligheden ovenpå, hvor du bare går ind nedenunder eller hvordan? Bor der nogen nedenunder så?

Log lige mærke til noget lidt sjovt.... der er det samme lidt gammeldags komfur jeres nye sted som vi har her hvor vi bor nu, og de præcis samme slags fliser (ikke så kønne fliser, hehe) på væggene i køkkenet. Det er da lidt pudsigt.

Badeværelset ser ret nyt og lækkert ud, det må være dejligt 

Men kan ikke helt finde ud af.... er der en stue, soveværelse og 1 eller 2 værelser?

Dejligt det gik bedre med hundi i dag  Og han har da fået en del ture op og ned kan man se..... bare rolig, det kommer han hurtigt til at acceptere 

Du kan se billeder på Face.. Der står en beskrivelse under hver billede... 

Jeg aner ikke hvordan man kommer til at skrive under hvert billede herinde... 

Badeværelset er helt nyt... 

Der er Stue, soveværelse og 2 børneværelser... :) 

Hele lejligheden ligger ovenpå.. Man går ind nedeunder som du kan se på billederne... 

Ja der bor du lejere nedeunder også... Det er en gammel brugs.. Den tidligere uddeler, bor faktisk lige overfor os i sit hus... :) 

Anmeld

16. oktober 2010

Bavianis

Tillykke med den nye lejlighed!

Hvor er det henne og hvad må I må I slippe om måneden?

Knus Susanne

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Bavianis skriver:

Tillykke med den nye lejlighed!

Hvor er det henne og hvad må I må I slippe om måneden?

Knus Susanne

Det er en lille by der hedder Serup - 7 km fra Kjellerup... 

6322,- med varme og vand... ;)  

Tusind tak skal du have... :)

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Tilykke med den

Jeg tænker dog det virker noget dyrt i forhold til beliggennhed og stand   Der skal godt nok lægges noget arbejde i den på trods af det er en lejebolig ... 

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Tilykke med den

Jeg tænker dog det virker noget dyrt i forhold til beliggennhed og stand   Der skal godt nok lægges noget arbejde i den på trods af det er en lejebolig ... 

Tusind tak... 

Jeg tror nu udlejeren har styr på det...  Han er datamægler, ejendomsmægler og alt det der skal laves, er heldigvis på hans regning.. Så det er skønt... 

Jeg synes nu det er billigt.. Når der både er varme og vand i lejen.. Ren husleje er 5072,- 

Varme og vand 1250,- Varme er naturgas - Skide dyrt.. 

Her hvor vi bor nu (5 km fra centrum) Ren husleje 6000,- plus varme, vand og el... og det er 3 værelses - den nye er en 4 værelses... ;)

Det er møg dyrt at bo her... 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Tusind tak... 

Jeg tror nu udlejeren har styr på det...  Han er datamægler, ejendomsmægler og alt det der skal laves, er heldigvis på hans regning.. Så det er skønt... 

Jeg synes nu det er billigt.. Når der både er varme og vand i lejen.. Ren husleje er 5072,- 

Varme og vand 1250,- Varme er naturgas - Skide dyrt.. 

Her hvor vi bor nu (5 km fra centrum) Ren husleje 6000,- plus varme, vand og el... og det er 3 værelses - den nye er en 4 værelses...

Det er møg dyrt at bo her... 

Hvis i ner glade så er det jo dejligt

Det er nok de beskidte gulvtæpper der får den til at se nedslidt ud , er der træ gulve under tæpperne ??  

Vi bor i et 286 m2 hus i Hillerød ,,  noget nedslidte badeværelser men brugbare ,, 7 værelser i alt 7000 kr ( uden forbrug)   Derfor jeg syntes det lød lidt dyrt

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Hvis i ner glade så er det jo dejligt

Det er nok de beskidte gulvtæpper der får den til at se nedslidt ud , er der træ gulve under tæpperne ??  

Vi bor i et 286 m2 hus i Hillerød ,,  noget nedslidte badeværelser men brugbare ,, 7 værelser i alt 7000 kr ( uden forbrug)   Derfor jeg syntes det lød lidt dyrt

Ja der er trægulv under gulvtæpperne... Vi ønskede ikke at de skulle fjernes, da vi har savnet det lidt her hvor vi bor nu... Boligforeningen vil ikke have vi ligger gulvtæppe på... Vi kunne også have købt noge pynte tæppe af en art... 

Ja gulvtæpperne ser lidt slidte ud, det kan vi sagtens leve med... Ja der er lidt pletter på det hist og her... Det er til at leve med... 

Huslejen i jeres hus er vel egentlig også en fornuftig pris eller? 

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

Stort tillykke med den nye lejlighed... dejlligt at få lov til at sætte sit eget præg på den...

Indflytterfest jeg kommer...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.