Så er der billeder af vores NYE lejlighed. (MAX Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Hi hi 7 km til det nærmeste indkøb er jo altså også lidt langt så det ligger jo meget alene. 

Dejligt der bliver lavet noget der, men i får ikke skiftet gulvtæpperne vel? Det synes jeg så er et MOST nå de ser sådan ud det gør man altså bare jeg har selv lejet lejlighed ud og det skal sgu være i orden. Men jo jeg synes det dyrt når man tænker på stand/beliggenhed. 

Men det jo min mening og det kan være lige meget hvad jeg mener jeg tror bare i kunne få noget bedre til den pris. 

MEN HEY du kommer væk fra et sted du ikke kan lide og være og det det vigtigste så du/i kan starte på en frisk og det er bare så FEDT for jer. 

Lige præcis - Du kan tro jeg glæder mig til at flytte... Helt vildt :O) 

Tæpperne bliver ikke skiftet... Udlejeren har sagt vi må næsten hvad vi ønsker i det indvendige... Dog ikke bygge nyt køkken op... 

Der er en vedligelsekonto i lejemålet, så den benytter vi os af... 

Vi alle skal have vores meninger om alt, og det skal der være plads til... :O) 

Jeg kan jo slet ikke beskrive hvor glad jeg er for at skal starte en nyt liv... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Til lykke med lejligheden. Uha sådan nogle tomme rum, der bare kalder på at blive indrettet, du må glæde dig

Tusind tak skal du have... Du kan tro vi glæder os... ;) 

Tømren skal lige lave lidt først, før vi flytter ind... :) 

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Lige præcis - Du kan tro jeg glæder mig til at flytte... Helt vildt :O) 

Tæpperne bliver ikke skiftet... Udlejeren har sagt vi må næsten hvad vi ønsker i det indvendige... Dog ikke bygge nyt køkken op... 

Der er en vedligelsekonto i lejemålet, så den benytter vi os af... 

Vi alle skal have vores meninger om alt, og det skal der være plads til... :O) 

Jeg kan jo slet ikke beskrive hvor glad jeg er for at skal starte en nyt liv... :) 

Men hvis i næsten selv må vælge hvorfor vælger i så ikke at få skifte gulvtæpperne? Bare lige en tinke torsk her fra hi hi ;) 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Men hvis i næsten selv må vælge hvorfor vælger i så ikke at få skifte gulvtæpperne? Bare lige en tinke torsk her fra hi hi  

Diana ,,,      Tinke-torsk ????  He he

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Diana ,,,     Tinke-torsk ????  He he

Hi hi hi  

Jamen jeg tænkte jo bare lidt for en gang skyld. og hvis jeg kunne vælge havde jeg sgu valgt at få gulvtæpperne skiftet men det jo IGEN bare min mening og det jeg ville 

Åhh jeg har lige været ude og se min venindes hus idag og det er bare så fint. Ihh jeg elsker altså og flytte jeg vil også ha ha. 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Hi hi hi  

Jamen jeg tænkte jo bare lidt for en gang skyld. og hvis jeg kunne vælge havde jeg sgu valgt at få gulvtæpperne skiftet men det jo IGEN bare min mening og det jeg ville 

Åhh jeg har lige været ude og se min venindes hus idag og det er bare så fint. Ihh jeg elsker altså og flytte jeg vil også ha ha. 

Jeg VIL også have nyt hus ,, Nuuuuuu 

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Det får i snart og jeg glæder mig til at se det hi hi :) Har i været ude og kikke på tog huset igen? 

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Skal i havde lækre grønne toiletter igen? 

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Skal i havde lækre grønne toiletter igen? 

No no never ever again

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Det får i snart og jeg glæder mig til at se det hi hi Har i været ude og kikke på tog huset igen? 

Vi skal kigge på begge tog huse på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.