Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Nej du misforstår, de sover IKKE i sengen (det vil jeg SLET SLET SLET SLET ikke have, kan simpelthen ikke have hunde der tror de skal være i møblerne, nej!). Clea har en kurv med et tæppe i over i Jens' side af sengen, og Tristan har "bare" et tæppe at ligge på på gulvet i min side. Kattene ligger dog i sengen noget af tiden, det er umuligt at stoppe, men det er også noget andet, de fylder ikke en masse, da der højst ligger 2-3 af gangen, og de flytter sig hvis man skubber til dem Og nej, det ER heller ikke ret stort.... også FOR småt faktisk.
Nej du misforstår, de sover IKKE i sengen (det vil jeg SLET SLET SLET SLET ikke have, kan simpelthen ikke have hunde der tror de skal være i møblerne, nej!). Clea har en kurv med et tæppe i over i Jens' side af sengen, og Tristan har "bare" et tæppe at ligge på på gulvet i min side. Kattene ligger dog i sengen noget af tiden, det er umuligt at stoppe, men det er også noget andet, de fylder ikke en masse, da der højst ligger 2-3 af gangen, og de flytter sig hvis man skubber til dem
Og nej, det ER heller ikke ret stort.... også FOR småt faktisk.
Det har jeg da misforstået helt så...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Det har jeg da misforstået helt så...
Hehe, det sker jo
Nej kunne du ikke lige se os to store mennesker i sengen og så to store hunde også? Og så 2-3 katte..... armen det er da lige til cirkus.
FrkT skriver: Hehe, det sker jo Nej kunne du ikke lige se os to store mennesker i sengen og så to store hunde også? Og så 2-3 katte..... armen det er da lige til cirkus.
I må sq ligge lidt klemt hvis alle dyrene lå i sengen...
MoarJ skriver: I må sq ligge lidt klemt hvis alle dyrene lå i sengen...
Bestemt.... så kom vi sq aldrig tæt på hinanden.....
MoarJ skriver: Jaah... Tusind tak skal du have...
Jaah... Tusind tak skal du have...
Velbekomme Glæder mig til at se billeder med møbler også
Ser ud til at være en super dejlig lejlighed.. Det skal nok blive godt så KÆMPE tillykke med den.. Dejlig lyst, og godt med vinduer.
Baagøe skriver: Velbekomme Glæder mig til at se billeder med møbler også
Jaaah... Skal nok smide nogen ind når vi er flyttet ind... :)
Amso skriver: Ser ud til at være en super dejlig lejlighed.. Det skal nok blive godt så KÆMPE tillykke med den.. Dejlig lyst, og godt med vinduer.
Det er en rigtig skønt lejlighed... :) Masser af vinduer..
Tusind tak skal du have... :)
MoarJ skriver: Jaaah... Skal nok smide nogen ind når vi er flyttet ind...
Jaaah... Skal nok smide nogen ind når vi er flyttet ind...
Nice
FrkT skriver: Bestemt.... så kom vi sq aldrig tæt på hinanden.....
Nej det er jo det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128