):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, du må altså også Love mig ikke at blive sammen med ham for enhver pris, for det vil til syvende og sidst være dig det går ud over

Ja :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

jeg ville ikke forsætte hvis det var mig , og har været der hvor du er og ved det ikke er sjovt når man elsker sin kæreste , men min ærlige mening er at du fortjener bedre og tror ikke han opper sig men man kan jo altid håbe .

Synes bare den er rigtig svær.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Ja, og han mener jeg netop at jeg sagtens kan, fordi jeg " bare " går hjemme, jeg får altså ikke " bare " hjemme.

Jeg går hjemme fordi jeg har barsel og en ultra dårlig ryg.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er i din barsel, men jeg syntes du skal bede ham om at tage fri i nogle dage og passe alle de ting du tager dig af. Og så tager du på ferie så han kan prøve det på egen krop! Der er f.. bare nogen mænd som ikke fatter en brik! han er da tydeligvis en af dem!

Måske kunne du også bare tage afsted og ligge en seddel om at du tager lige fri et par dage så kan han sørger for tingene...

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja :-(

Godt. Det er i dette tilfælde tilladt at være egoistisk på egne og dine børns vegne.

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

kan jeg godt forstå , men gør hvad du synes er bedst for dig .
og så håber jeg tingene bliver bedre .

men er det 'det værd at være sammen hvis den ene af jer ikk er glad? du siger selv du har prøvet alt snart og det har ikk virket , hvor langt er du villig til at gå ?

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er i din barsel, men jeg syntes du skal bede ham om at tage fri i nogle dage og passe alle de ting du tager dig af. Og så tager du på ferie så han kan prøve det på egen krop! Der er f.. bare nogen mænd som ikke fatter en brik! han er da tydeligvis en af dem!

Måske kunne du også bare tage afsted og ligge en seddel om at du tager lige fri et par dage så kan han sørger for tingene...

Bede ham om at tage fri!!!?

Han kan ingen gang tage fri hvis mig eller ungerne skal til læge.

Han er nærmest besat af hans arbejde, har sagt til ham en gang at jeg føler det betyder mere end mig.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Godt. Det er i dette tilfælde tilladt at være egoistisk på egne og dine børns vegne.

Ja, mine.. vores børn "lider" heldigvis ikke under det, da han er en alletiders far over for dem.

Det underligt fordi jeg føler godt jeg kan tillade mig at sige til ham, gider du lige skifte vores datter eller gider du lige give vores søn mad, så siger han med glæde ja, hvorfor kan han så ikke gøre det med rengøring, vaske, osv.

Så jeg netop har TID til selv at nusse om mine unger, så jeg ikke skal alle mulige andre ting.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

kan jeg godt forstå , men gør hvad du synes er bedst for dig .
og så håber jeg tingene bliver bedre .

men er det 'det værd at være sammen hvis den ene af jer ikk er glad? du siger selv du har prøvet alt snart og det har ikk virket , hvor langt er du villig til at gå ?

Tror jeg bliver ved lidt for mine børns skyld, havde vi ikke haft børn sammen, var jeg længe smuttet, ikke for at lyde ond, men så havde jeg ikke fundet mig i det.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Bede ham om at tage fri!!!?

Han kan ingen gang tage fri hvis mig eller ungerne skal til læge.

Han er nærmest besat af hans arbejde, har sagt til ham en gang at jeg føler det betyder mere end mig.

Du kunne også bare gøre det hemmeligt? ringe til arbejdet og sige du vil lave en overraskelse for ham (HAHA) og så give ham fri. Og så tage afsted dagen efter og ligge en seddel til ham om du har brug for fri, så vi ses om nogle dage skat..

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Tror jeg bliver ved lidt for mine børns skyld, havde vi ikke haft børn sammen, var jeg længe smuttet, ikke for at lyde ond, men så havde jeg ikke fundet mig i det.

pyha nej dog dine børn kan da mærke du har det skidt..  det hjælper ikke noget man skal ikke blive for børnenes skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.