):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

man skal ik blive sammen for en hver pris fordi man har børn , det self dit valg men jeg ved hvad jeg ville havde gjord .

håber du finder en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, mine.. vores børn "lider" heldigvis ikke under det, da han er en alletiders far over for dem.

Det underligt fordi jeg føler godt jeg kan tillade mig at sige til ham, gider du lige skifte vores datter eller gider du lige give vores søn mad, så siger han med glæde ja, hvorfor kan han så ikke gøre det med rengøring, vaske, osv.

Så jeg netop har TID til selv at nusse om mine unger, så jeg ikke skal alle mulige andre ting.

Nemlig. I skal begge have kvalitetstid med ungerne, så det ikke kun er dig der altid er den sure over for børnene 

P.S. Glem det andet indlæg, for der er ingen der vil dig noget ondt eller rakke ned på dig...

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Ja, mine.. vores børn "lider" heldigvis ikke under det, da han er en alletiders far over for dem.

Det underligt fordi jeg føler godt jeg kan tillade mig at sige til ham, gider du lige skifte vores datter eller gider du lige give vores søn mad, så siger han med glæde ja, hvorfor kan han så ikke gøre det med rengøring, vaske, osv.

Så jeg netop har TID til selv at nusse om mine unger, så jeg ikke skal alle mulige andre ting.

det kan sku da heller ikke være rigitgt du skal bede ham om at gøre det.. han burde gøre nogle ting helt af sig selv..

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

det kan sku da heller ikke være rigitgt du skal bede ham om at gøre det.. han burde gøre nogle ting helt af sig selv..

Ja det vil jeg også mene, den med arbejdet var en god ide, har bare ikke rigtigt nogle steder jeg kan være i flere dage, eller har lyst til hedder det nærmere, hehe :-)

Må se hvad der sker imorgen, starter med at lade ham ordne han EGNE ting SELV! :-)

Jeg rydder med glæde op efter mig selv og ungerne.

Anmeld

14. oktober 2010

qp

Anonym skriver:

Rart der er en der kan få mit til at smile :-) Hehe.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nemlig. I skal begge have kvalitetstid med ungerne, så det ikke kun er dig der altid er den sure over for børnene 

P.S. Glem det andet indlæg, for der er ingen der vil dig noget ondt eller rakke ned på dig...

Det tror jeg bestemt heller ikke.

Men jeg er en hidsigprop, men det skal jeg nok pakke væk når jeg skriver med jer baby piger
For i er nu nogle af de eneste der forstår mig.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Har ansøgt om venskab ;-)

Anmeld

14. oktober 2010

sandratobias

Zyz du ska som de andre siger, lade hans tøj og det ligge til ham selv, han må da vel finde ud af det, når der ikk er mere rent tøj til ham...

Det er ikk alle mænd der kan "finde ud af" at gøre tingene af sig selv.. Kender det fra mig selv... Her ska jeg for det meste bede ham om at sætte vasketøj over f.eks... Og til andre tider gør han det helt af sig selv... Den ene dag overtog han vasketøj sammenlægning, da vores søn sku ha skiftet ble, og knægten ville ha sin mor til det... Og støvsugeren/kosten den er oz meget svær og ta, den vejer jo 1 ton... Så det står jeg automatisk for, kan ikk ha det ellers...
madpakke og sådan noget det rør jeg ikk for ham, kun til sønnen...

Håber du finder den løsning der passer bedst... Og sorry det blev så langt...

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Ja det vil jeg også mene, den med arbejdet var en god ide, har bare ikke rigtigt nogle steder jeg kan være i flere dage, eller har lyst til hedder det nærmere, hehe :-)

Må se hvad der sker imorgen, starter med at lade ham ordne han EGNE ting SELV! :-)

Jeg rydder med glæde op efter mig selv og ungerne.

Ok held og lykke

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Ok held og lykke

TAK! ;-)

Skal nok skrive hvordan det kommer til at gå, men bliver nok som ikke anonym, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.