Anonym skriver:
Lige mine ord, og så når jeg siger jeg ikke har lavet mad, feks lige idag følte jeg ikke jeg havde overskud til det, sender han mig det her hoved
og siger hvad helved, har du ikke lavet mad? Det kan godt være det var sagt i en lidt sjov tone, jeg synes bare ikke det var sjovt, gav ham jo ligesom også grunden til hvorfor jeg ikke havde lavet mad.
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen.. jeg fatter simpelthen ikke at nogen kvinder finder sig i det der. Jeg ville straks sige til ham at nu sætter vi os ned og laver en plan over hvem der laver mad hvornår og så siger du simpelthen til ham at han tager de dage du tager de andre dage, så ville jeg sige til ham han tager køkkenet (for eks
eller hvad han har lyst til han kan også få vaske tjansen. Men han skal have en fast ting han tager sig af hver dag! og så har han bare at følge op på den!
jeg bliver så tosset når jeg høre det du fortæller.. han har jo slet ikke nogen respekt!
Du bliver nød til at sige det direkte til ham at du vil have det sådan og hvis han ikke vil det så er det slut. For du gider ikke finde dig i at du skal tage det hele, hele tiden og det er også at job at gå derhjemme med ungerne og tage sig af dem!
Ja undskyld mit arrigeskab.. men bliver bare så tosset på dine vegne. 
Anmeld