):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

at du har sagt det til ham mange gange at du ik gider mere hvis han ik ændre sig , men har du nogensinde gjord alvor af det ? og måske er det bar nemmere hvis du tager et valg om du gider mere eller ej , tror heller ikke du ik elsker ham tværtimod .. men gider du også det her om 2 år ?? .. giv ham lidt tid og ændre han sig ikke så ændre han sig nok aldrig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det skal du jo nok også stoppe med at sige, for han ved jo, at det bare er tomme trusler, så derfor preller de af, hvilket jo er forståeligt nok.

Fordi du elsker ham er der netop grund til at kæmpe for det!

Har også bare et punkt hvor jeg ikke føler der er mere at kæmpe for, uanset hvor meget jeg så elsker ham, føler jeg ikke han skal behandle mig som han gør.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

at du har sagt det til ham mange gange at du ik gider mere hvis han ik ændre sig , men har du nogensinde gjord alvor af det ? og måske er det bar nemmere hvis du tager et valg om du gider mere eller ej , tror heller ikke du ik elsker ham tværtimod .. men gider du også det her om 2 år ?? .. giv ham lidt tid og ændre han sig ikke så ændre han sig nok aldrig .

HAR gjort alvor at det før, men det virkede jo kun i 14 dage, så var alt ved det gamle, og når vi så ikke er sammen, var det MIG der var problemet, okay tænkte jeg bare?

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

jeg ville ikke forsætte hvis det var mig , og har været der hvor du er og ved det ikke er sjovt når man elsker sin kæreste , men min ærlige mening er at du fortjener bedre og tror ikke han opper sig men man kan jo altid håbe .

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Har også bare et punkt hvor jeg ikke føler der er mere at kæmpe for, uanset hvor meget jeg så elsker ham, føler jeg ikke han skal behandle mig som han gør.

Ja, du må altså også Love mig ikke at blive sammen med ham for enhver pris, for det vil til syvende og sidst være dig det går ud over

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Lige mine ord, og så når jeg siger jeg ikke har lavet mad, feks lige idag følte jeg ikke jeg havde overskud til det, sender han mig det her hoved  og siger hvad helved, har du ikke lavet mad? Det kan godt være det var sagt i en lidt sjov tone, jeg synes bare ikke det var sjovt, gav ham jo ligesom også grunden til hvorfor jeg ikke havde lavet mad.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen.. jeg fatter simpelthen ikke at nogen kvinder finder sig i det der. Jeg ville straks sige til ham at nu sætter vi os ned og laver en plan over hvem der laver mad hvornår og så siger du simpelthen til ham at han tager de dage du tager de andre dage, så ville jeg sige til ham han tager køkkenet  (for eks eller hvad han har lyst til han kan også få vaske tjansen. Men han skal have en fast ting han tager sig af hver dag! og så har han bare at følge op på den! jeg bliver så tosset når jeg høre det du fortæller.. han har jo slet ikke nogen respekt!

Du bliver nød til at sige det direkte til ham at du vil have det sådan og hvis han ikke vil det så er det slut. For du gider ikke finde dig i at du skal tage det hele, hele tiden og det er også at job at gå derhjemme med ungerne og tage sig af dem!

Ja undskyld mit arrigeskab.. men bliver bare så tosset på dine vegne.

Anmeld

14. oktober 2010

qp

Anonym skriver:

Ja om ikke andet, giver det ham i hvertfald ikke rent tøj, og i sidste ende en forfærdelig stank af sur opvask i køkkenet ;-)

Men så skal JEG bare lærer at leve med at se på det, iiih.

Gør som man ville haft gjort ved en hund der har skidt på gulvet når det har håbet sig op... hiv ham i nakken og over til bordet og siden ud til vasketøjet og spørg ham hvis "lort" det er? hehehe

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Ps.

Jeg siger til dig at det er helt sikkert bedst du siger det direkte på den måde, for det lader ikke til at han tager det seriøst. når du siger du gerne vil have han hjælper. Det kan være han ikke forstår det, og det vil han helt sikkert gøre på den der måde.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen.. jeg fatter simpelthen ikke at nogen kvinder finder sig i det der. Jeg ville straks sige til ham at nu sætter vi os ned og laver en plan over hvem der laver mad hvornår og så siger du simpelthen til ham at han tager de dage du tager de andre dage, så ville jeg sige til ham han tager køkkenet  (for eks eller hvad han har lyst til han kan også få vaske tjansen. Men han skal have en fast ting han tager sig af hver dag! og så har han bare at følge op på den! jeg bliver så tosset når jeg høre det du fortæller.. han har jo slet ikke nogen respekt!

Du bliver nød til at sige det direkte til ham at du vil have det sådan og hvis han ikke vil det så er det slut. For du gider ikke finde dig i at du skal tage det hele, hele tiden og det er også at job at gå derhjemme med ungerne og tage sig af dem!

Ja undskyld mit arrigeskab.. men bliver bare så tosset på dine vegne.

Ja, og han mener jeg netop at jeg sagtens kan, fordi jeg " bare " går hjemme, jeg får altså ikke " bare " hjemme.

Jeg går hjemme fordi jeg har barsel og en ultra dårlig ryg.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Gør som man ville haft gjort ved en hund der har skidt på gulvet når det har håbet sig op... hiv ham i nakken og over til bordet og siden ud til vasketøjet og spørg ham hvis "lort" det er? hehehe

Rart der er en der kan få mit til at smile :-) Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.