):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det glemte jeg så at skrive, jeg fortæller ham det dagligt, det som om det kommer ind af det ene ører og ud af det andet.
Hmm, er snart totalt lost, virkelig lost.
Det kan bare ikke passe, det har været sådan i 3 år, øv altså!
Det som om han bliver mere og mere sur for hver gang jeg siger det.
Han glemmer alt hvad jeg siger til ham, men lige så snart JEG glemmer en enkelt ting som HAN skal, så er fanden løs

Kan det være rigtigt at han bliver sur over han skal ta hans børn til læge når de er syge, når jeg som sagt har et dårligt heldbred, om jeg så end gerne ville tage mine kære børn til, kan jeg simpelthen ikke holde til det, kan jo for pokker knap nok gå ned og handle, og alt det er sket efter jeg har været gravid to gange og han VED det, det kommer på ingen måde bag på ham.
Han kan intet tage seriøst af det jeg siger til ham, han siger bare " Jaja det skal du jo sige " Nej det skal jeg sku ikke, men han forstår det jo ikke på andre måder.

Undskyld mit tidligere svar, for jeg havde ikke lige set dit indlæg her. Sikke en padde han er ikke at værdsætte digmed alle de ting du gør for at få hele hverdagen til at hænge sammen for jer alle.

Du må gøre op med dig selv om du ønsker at fortsætte forholdet eller ej, og så tage en beslutning på den baggrund. Det er hårdt, men jeg tror også du er nødt til at handle nu inden du kører helt ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

qp

Anonym skriver:

Har tit tænkt tanken at hvis ikke tøjet bliver smidt i vasketøjs kurven, jamen så bliver et bare ikke vasket!

Men sjovt nok, hans arbejdes tøj kan han altid huske at vaske i weekenden ;-) Men sku heller ikke mere end det.

Hvis jeg er gået ud i køkkenet for at hente noget at spise eller lignende og han ligger og halv sover på sofaen, og jeg kommer ind i stuen igen siger han gudhjælpeme hvorfor jeg ikke har taget noget med til ham, for det første nok fordi han ikke spurgte og for det andet, manden ligger og sover!  Jeg er IKKE tankelæser.

You got a point there... lad være med og vask det tøj som ikke ligger i kurven og lad være med og vask de tallærkner op som han bare lader stå!!!! Han skal nok vågne op på et tidspunkt hvis du bare holder ved.... Kunsten er at få dem til, at tænke på egen hånd

Du skriver du ikke er tankelæser - men er du sikker på han er det? Han gør jo bare som han plejer hvilket du jo også selv gør? (rydder op efter ham)

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

hm ..  synes faktisk at han pisser  på dig og ikke værdsætter dig eller det du gør for ham og så bliver han sur når du siger til ham hvad du føler ?? og at han ikke tager sine børn til læge og sådan når han ved at du ikke har det helt store overskud ??? .. synes faktisk at hvis det bliver ved så burde du give ham et valg om at oppe sig eller gå sin vej , for du bedre tjent med en som sætter pris på dig og det du gør ,  ( ved godt det nemmere sagt end gjord ) , men du siger selv det har været sådan i 3 år så det nok ikke fordi han kommer til at ændre sig  .. er ked af det på dine vegne men alt skal nok gå også hvis du vælger at sige at du ikke gider det mere , for jeg havde ikk holdt det ud i 3 år !

..

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det kan han ikke ): Tror godt du ved hvem jeg er, den har været oppe og vende før, men øv hvor er det bare træls. At sidde som ung, og så føle sig som en på 40 fordi man laver ALT. Han kræver mere end mine børn gør til sammen, amen hallo?

Ja, sorry, jeg så dit indlæg for sent. Har svaret længere oppe...

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

You got a point there... lad være med og vask det tøj som ikke ligger i kurven og lad være med og vask de tallærkner op som han bare lader stå!!!! Han skal nok vågne op på et tidspunkt hvis du bare holder ved.... Kunsten er at få dem til, at tænke på egen hånd

Du skriver du ikke er tankelæser - men er du sikker på han er det? Han gør jo bare som han plejer hvilket du jo også selv gør? (rydder op efter ham)

Den passer så ikke, siger til ham dagligt at jeg gerne vil have han laver noget mere her hjemme. Han siger ja og gør 1 ting, dagen efter er det glemt.
Og føler ikke jeg skal minde ham om det HVER dag, man kan godt være glemsom, men så glemsom kan man sku heller ikke være, nej!

Manden er dovenskaben selv.

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

kunne være du fik mere overskud hvis du ikke også skulle " passe" ham .

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Undskyld mit tidligere svar, for jeg havde ikke lige set dit indlæg her. Sikke en padde han er ikke at værdsætte digmed alle de ting du gør for at få hele hverdagen til at hænge sammen for jer alle.

Du må gøre op med dig selv om du ønsker at fortsætte forholdet eller ej, og så tage en beslutning på den baggrund. Det er hårdt, men jeg tror også du er nødt til at handle nu inden du kører helt ned.

Øv altså, hvorfor skal nogle mænd være sådan, vi lever altså i år 2010 og ikke 1910! Kvinder laver altså ikke alting længere, jeg har ikke lyst til at ødelægge mig selv, så jeg ikke kan holde til at arbejde efter min barsel, jeg er under 25 og knap nok startet med at leve mit liv endnu!
Vil også gerne have overskud til mine unger!

Anmeld

14. oktober 2010

qp

Anonym skriver:

Den passer så ikke, siger til ham dagligt at jeg gerne vil have han laver noget mere her hjemme. Han siger ja og gør 1 ting, dagen efter er det glemt.
Og føler ikke jeg skal minde ham om det HVER dag, man kan godt være glemsom, men så glemsom kan man sku heller ikke være, nej!

Manden er dovenskaben selv.

Okay Jamen så prøv og lad være med og gør alting for ham - måske det giver ham et wake up call?

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Okay Jamen så prøv og lad være med og gør alting for ham - måske det giver ham et wake up call?

Ja om ikke andet, giver det ham i hvertfald ikke rent tøj, og i sidste ende en forfærdelig stank af sur opvask i køkkenet ;-)

Men så skal JEG bare lærer at leve med at se på det, iiih.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Uha du skal da stoppe med at lege mor for ham!
Han må lære at sætte pris på de ting du gør og indtil da kan du jo lægge alt det tøj han smider på gulvet, op i hans side af sengen, sige at du ikke har lavet aftensmad og så smørre en mad til dig og ungerne, lade være at vække ham om morgenen, han er vel gammel nok til selv at kunne komme op....

Han skal dælme oppe sig lidt og finde ud af at værdsætte dig!

Lige mine ord, og så når jeg siger jeg ikke har lavet mad, feks lige idag følte jeg ikke jeg havde overskud til det, sender han mig det her hoved  og siger hvad helved, har du ikke lavet mad? Det kan godt være det var sagt i en lidt sjov tone, jeg synes bare ikke det var sjovt, gav ham jo ligesom også grunden til hvorfor jeg ikke havde lavet mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.