):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

RumlesMor skriver:

Synes du fortjener et svar - uden jeg egentlig ved hvordan det bør lyde...

Det ER hårdt - og det gør ondt, når man ikke føler sig værdsat.

I sidste ende er det din beslutning:

Vil du finde dig i det?

Vil du kæmpe for forholdet?

Har du allerede besluttet dig?

Jeg oplever selv glimt af det, men jeg kæmper...jeg elsker min kæreste og det SKAL bare fungere. Så vi tager nogen skænderier og tester hinandens grænser. Sådan tror jeg de fleste har det... Så længe kærligheden er der, kan forholdet klare det hvis man spiller med åbne kort.

Sender dig et og håber du gør det bedste for dig selv! Uanset om det er at blive i forholdet, eller bevæge dig videre.

Det kan godt være kærlighed er alt, men ikke når jeg føler det ødelægger mig?

Jeg vil heller bruge min tid på mine børn eller jeg gider bruge den på at rydde op efter ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Øv altså, hvorfor skal nogle mænd være sådan, vi lever altså i år 2010 og ikke 1910! Kvinder laver altså ikke alting længere, jeg har ikke lyst til at ødelægge mig selv, så jeg ikke kan holde til at arbejde efter min barsel, jeg er under 25 og knap nok startet med at leve mit liv endnu!
Vil også gerne have overskud til mine unger!

Ja, men du ødelægger dig selv, hvis du ikke gør noget NU... Prøv at starte som qp skriver med at lade det stå, når han bare smider tingene fra sig. Jeg ved det er svært, for jeg er selv kontrolfreak, og vil gerne have det rent og ryddeligt i mit hjem, men jeg synes alligevel, du skulle prøve at se om det ikke hjælper. Evt. droppe hans tøjvask også

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

hm ..  synes faktisk at han pisser  på dig og ikke værdsætter dig eller det du gør for ham og så bliver han sur når du siger til ham hvad du føler ?? og at han ikke tager sine børn til læge og sådan når han ved at du ikke har det helt store overskud ??? .. synes faktisk at hvis det bliver ved så burde du give ham et valg om at oppe sig eller gå sin vej , for du bedre tjent med en som sætter pris på dig og det du gør ,  ( ved godt det nemmere sagt end gjord ) , men du siger selv det har været sådan i 3 år så det nok ikke fordi han kommer til at ændre sig  .. er ked af det på dine vegne men alt skal nok gå også hvis du vælger at sige at du ikke gider det mere , for jeg havde ikk holdt det ud i 3 år !

..

Når jeg feks siger til ham, at hvis han ikke snart laver noget mere her hjemme gider jeg ikke mere, og jeg kigger virkelig på ham og siger så skal det ikke være os. Så kommer kommentaren " det skal du jo sige " Øh ja, selvfølgelig jeg siger jo dagligt til dig jeg ikke gider mere, så var jeg sku nok smuttet, i stedet for at sætte pris på at jeg starter med at give ham et valg.

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, men du ødelægger dig selv, hvis du ikke gør noget NU... Prøv at starte som qp skriver med at lade det stå, når han bare smider tingene fra sig. Jeg ved det er svært, for jeg er selv kontrolfreak, og vil gerne have det rent og ryddeligt i mit hjem, men jeg synes alligevel, du skulle prøve at se om det ikke hjælper. Evt. droppe hans tøjvask også

Ja, den med vasketøjet kan jeg godt, for det kommer JEG ikke til at gå med røven bar af :-) Hehe.

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

måske skal du bar indstille dig på at være alenemor , som du helt sikkert vil klare super godt .. for ham der kan du ikke bruge til noget .. og måske skal du ikke give flere valg men finde ud af om DU gider mere .

Anmeld

14. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

lyder som om du har glemt dig selv lidt i alt det her søde .

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

måske skal du bar indstille dig på at være alenemor , som du helt sikkert vil klare super godt .. for ham der kan du ikke bruge til noget .. og måske skal du ikke give flere valg men finde ud af om DU gider mere .

Synes bare den er lidt svær.

For der skal ikke sættes spørgsmålstegn ved om jeg elsker ham OVERHOVEDET, det ville folk også vide hvis jeg ikke var anonym.

Gider bare kort sagt ikke og finde mig i hans barnlige opførsel længere, hvilket forbilled er det lige at være for sine børn?

Anmeld

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

kcs skriver:

lyder som om du har glemt dig selv lidt i alt det her søde .

Hvad tænker du på? :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, den med vasketøjet kan jeg godt, for det kommer JEG ikke til at gå med røven bar af :-) Hehe.

Nemlig! Jeg håber virkelig for dig, at han opper sig og tager sig lidt sammen

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Når jeg feks siger til ham, at hvis han ikke snart laver noget mere her hjemme gider jeg ikke mere, og jeg kigger virkelig på ham og siger så skal det ikke være os. Så kommer kommentaren " det skal du jo sige " Øh ja, selvfølgelig jeg siger jo dagligt til dig jeg ikke gider mere, så var jeg sku nok smuttet, i stedet for at sætte pris på at jeg starter med at give ham et valg.

Det skal du jo nok også stoppe med at sige, for han ved jo, at det bare er tomme trusler, så derfor preller de af, hvilket jo er forståeligt nok.

Fordi du elsker ham er der netop grund til at kæmpe for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.