Hej tøser.
Føler mig bare så indebrændt, ved egenlig ikke hvorfor jeg er anonym, er bare så ked af det indeni, viser det ikke og har aldrig rigtig gjort det.
Føler bare min kæreste "er her" kan ikke forklare det, ved godt jeg går hjemme på barsel, men mit helbred er ikke hvad det burde være, angående arbejde ligger jeg i den meget lave ende så slemt er det, og kan ikke holde til særlig meget, alligvel laver han intet herhjemme, jeg laver alt og har stort set altid gjort det. Ikke fordi jeg har lyst, men kan simpelthen ikke slappe af hvis der ikke er ryddet op.
Det første min kæreste gør når han kommer hjem er at smide sig på sofaen efter han har smidt sit tøj på gulvet i stuen og på badeværelset, lige ved SIDEN af vasketøjs kurven, så skal han sørme også have noget at spise, og maden er ALTID klar til han kommer hjem fra arbejde, og så kan han ikke magte at sætte hans tallerken i opvaskemaskinen, nej den skal stå på bordet OVER vaskemaskinen og sådan bliver det ved. Jeg syns det er ved at være ret så træls, når jeg også har ungerne og skal se efter og rydde op efter og sørge for.
Når klokken bliver 20:00 så falder han sørme i søvn på sofaen til han går i seng, rigtig hyggelig kæreste jeg har, eller noget!
Jeg føler mig ganske enkelt som alene mor, så hvorfor bliver jeg det ikke bare i stedet for det her?
Syns det er rigtig hårdt at han ikke han se at JEG har det hårdt og ikke rigtig kan klare alt det jeg nu egenligt gør. Føler aldrig der bliver sat pris på det jeg gør selvom jeg gør alt. Vasker hans tøj, laver hans mad, rydder op efter ham, sørger for han kommer op på arbejde om morgen, selvom jeg ingen grund har til at stå op så tidligt.
What to do? 
Øv hvor er jeg træt af jeg havde brug for at skrive det her.
Anmeld