mariaogmarcus skriver:
puhhh mænd-suk
jeg står i samme båd med manden herhjemme...
ikke til punkt og prikke, men er blevet hans mor og havde det så været værdsat man var forkælet ...
tog skeen i anden hånd i forgårs, sendte ham en mail han næsten ikke havde tid til at læse og svarede så på en sms dagen efter han sendte han kunne droppe at skr jeg hørte hvad han sagde og læste hvad han skrev, men jeg var brugt op, der var ikke mere at give af og tiden måtte tanke dét op igen. følte mig som alene mor til 2 i et forhold og sammentidig skulle have ekstra bekymringer over ham nej tak.
elsker ham af hele hjertet, og vil også kæmpe for det , men lige nu da skal jeg bare lades være...
han styrtede hjem fra job og jeg var tilfældig ude og hente barn der kommmer en sms hvor er du men havde glemt min tlf hjemme ...
han tager til møde om aftenen og jeg smører deres madpk og ser lærkevej og går i seng, sender en sms med flg " hej vi er gået i seng sov godt når du når dertil" bliver vækket da han kommer hjem med kys og krammer og lille baby bliver overkysset, manden spørger om han må sove der, og ja ja kan du vel godt.
hmmm min måde var altså at sende en mail med alt hvad jeg følte og konsekvens af ikke at blive hørt.
jeg droppede at være kærlig omsorgsfuld, men passede hvad jeg gør i hverdagen, har ladt hans småting ligge og der ligger det endnu...
besvare ham lidt kold og husker selvf at sige tak til ham for alt hvad han gør ( den lille hund skal roses)
og håber da bestemt i aften jeg kan få snakket med ham om eller forlange det er ok at have hobby men det er ikke ok at vi ( ungerne både hans og mine og mig selv) skal lade ham være når han er igang, og vi så ikke kan forlange at når han så er hjemme så er det fokus på OS sluk den tlf, og lad for helvede dine hobby kammerater etc. vide at NU er du hjemme og de skal give OS tid som vi giver JER.
vil du se din hobby i tv under aftensmad FINT men gør det et andet sted og ta din mad med så vi kan hygge og grine UDEN at se på det.
og vil du sove på sofaen FINT men en dag så er der måske ikke plads i sengen, for risiko JEG begynder at nyde at brede mig i en dobbeltsengen.
jeg giver ham plads til at være sig, men han skal heller ikke tro jeg ikke gør det samme, så har faktisk lige tilmeldt mig til en halvpart 4 gange om ugen og han svarede jamen så blir 2 af gangende vel om dagen ellers har vi ikke afterne-næ men så er jeg da heller ikke hjemme og du vil så gerne koble af og være selv såerh hvad er problemet?- jeg tager afsted når ungerne sover kl 19.30. så du skal da ikke sidde oppe med 3 unger.
( og så snakkede jeg med en god veninde hvor de SKAL sælge deres nye lækre renoverede hus da de ikke kan sidde idet mere, de skændtes og er ved at gå fra hinanden, fordi hun bebrejder ham det, han har engang været hende utro også og hun kæmper hverdag om at tro på de 2 og så tænker jeg - jeg har det sku egentlig godt jeg har bare glemt at sætte mine grænser og ladet ham miste den alm, respekt men vi elsker hinanden og derfor skal det også fungere)
så mit råd til dig da det har stået på så længe rejs væk nogle dage og lad ham savne jer, du skal ikke skr til ham ringe til ham bare vær væk, skr han til dig så lad vær og svar. ikke kom med formandinger om hvad skal gøres i huset når i er væk, men er der ikke gjort noget så ville jeg bare sige når jeg kom hjem, mmmm lækkert og virkelig vise det er ulækkert og så er du selvf. hammer lækker at se på og er shinet lidt op så han dyret kan vågne lidt i ham og få jagt indstinket frem...
God ide, ja de mænd kan sku være nogle trælse nogen :-( Øv bøv for det.