hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Har snakket med lægevagten og skal derop om 2 timer... der er ventetid som bare pokker..!! Derefter tjekker de blodtryk, urin osv og hvis der er noget udsædvanligt sender de mig på fg - men har næsten ikke engang lyst til at dukke op på fg efter den behandling

Ka jeg absolut godt forstå...

Håber du får positive svar i aften og en bedre behandling..

Op med humøret søde, venter spændt på en update.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Ja må bare få det tjekket..!!

Ved du hvor man indberetter klager?

din egen jm eller patientklagenævnet.

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

din egen jm eller patientklagenævnet.

Okay det er patiensklagenævnet så må det være.. Det var jo på FG i Randers jeg fik den behandling..!!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Ka jeg absolut godt forstå...

Håber du får positive svar i aften og en bedre behandling..

Op med humøret søde, venter spændt på en update.

Knus

Hvor er du altså bare sød du er...!!

Skal nok skrive når jeg ved mere..!!

Kæmpe knus og en masse vestøv til dig

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Okay det er patiensklagenævnet så må det være.. Det var jo på FG i Randers jeg fik den behandling..!!

Ja så må du igang

Anmeld

14. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Hvor er du altså bare sød du er...!!

Skal nok skrive når jeg ved mere..!!

Kæmpe knus og en masse vestøv til dig

Venter spændt på en update, forhåbentlig med godt nyt.

Knus

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Venter spændt på en update, forhåbentlig med godt nyt.

Knus

ØV ØV og igen ØV...

Blodtrykket er for højt og jeg har muligvis begyndende svangerskabsforgiftning..!! Skal til kontrol hos min JM imorgen - for det var jo ikke AKUT ifølge FG...!! Det var vagtlægen der ringede derop..

Nu håber jeg egentlig "bare" at det fordi jeg har det SÅ skidt så som jeg har det og at det IKKE er begyndende svangerskabsforgiftning..:!!

Anmeld

14. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

ØV ØV og igen ØV...

Blodtrykket er for højt og jeg har muligvis begyndende svangerskabsforgiftning..!! Skal til kontrol hos min JM imorgen - for det var jo ikke AKUT ifølge FG...!! Det var vagtlægen der ringede derop..

Nu håber jeg egentlig "bare" at det fordi jeg har det SÅ skidt så som jeg har det og at det IKKE er begyndende svangerskabsforgiftning..:!!

Åh søde for pokker... Øv øv og endnu mere øv...

Det bliver en lang nat, men prøv at tænke så positivt som muligt.. Håber du og bettemanden er ok...

for dig imorgen og håber virkelig at der er nogen på FG der har en rigtig dårlig smag i munden...

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Åh søde for pokker... Øv øv og endnu mere øv...

Det bliver en lang nat, men prøv at tænke så positivt som muligt.. Håber du og bettemanden er ok...

for dig imorgen og håber virkelig at der er nogen på FG der har en rigtig dårlig smag i munden...

Tror dem inde på fg får sig et chok for vagtlægen og jeg har i samarbejde lavet en klage over dem...!!  Faktisk en rigtig go og konstruktiv klage..

Ja det blir en LAAAAAANG nat - men har heldigvis en masse film til at ligge som jeg kan se i løbet af natten..!! derudover har jeg en skøn mand og en dejlig dreng som sikkert også kan berolige mig lidt med deres fælles snorken..!!

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

ØV ØV og igen ØV...

Ja... det lyder ikke godt. Du kan læse inde på en tråd om ssf som der er mange, jeg selv inkl. der har skrevet i hvis er. Søg under Svangerskabsforgiftning på opfordring af Kirle eller noget lignende.

Er der slet ikke mulighed for at skifte fg? Du har jo frit valg men kender ikke til din situation eller beliggenhed? Jeg bor i kbh og der er to eller tre steder man kan vælge imellem. Og det er jo netop rart i en sådan situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.