Har da aldrig i mit liv fået sådan en behandling før..!! Sidder her og tud brøler og er SÅ skuffet og ked af det..!
Startede med at sige : Goddag du taler med ( Maria H....... ) - og
Ja så afbryder JM'en mig siger ja dig har jo jo snakekt en del med, og ikke mindst tilset.. Hva så?
Øhhh siger jeg så jeg er blevet sendt videre i telefonen fra lægen til min egen JM som sagde jeg sku ringe op til jer..
Forklarer så hvordan jeg har det haft det, og hvordan jeg har det nu - og at jeg faktisk er godt brugt i kroppen fordi den arbejder på højtryk pga. smerter osv..
fik så den her kommentar : Jamen det er jo ikke akut Maria - forstår du ikke det er en FØDEGANG du ringe til og du skal jo ikke føde nu..! Desuden er det DIN egen læge som skal teste dig for sådan nogle symtomer - det har vi jo ikke tid til at tage os af når vi også har booket op på alle fødestuer.. Nu syntes jeg du sku ta at gå i seng og se om det så ikke blir bedre op i løbet af dagen..! Farvel Maria.
Nåede intet andet end at jeg føler mig simpelthen som den største belastning for Randers FG...!! - Ja jeg har været deroppe 4 gange siden uge 20. pga MEGET kraftige og MEGET smertefulde plukveer som har vist sig hvergang at være pga. blærebetændelse..!! Har ALTID opført mig pænt og anstændigt og har ALDRIG brokket mig over at sidde i venteværelset i 5 timer for at vente på at der var et undersøgelses lokale klart til mig, TRODS jeg lå i fosterstilling på deres sofa ( elller så godt jeg kunne for maven ) - pga. smerter..!!
Nu er jeg simpelthen SÅ rasende og ked af det..!! Aner slet ikke hvad jeg skal stille op..!! Helt ærlig bare fordi man er flergangsgravid og man oplever en HELT anden graviditet og man gør opmærksom på hvordan ens krop reagerer eller at man reagerer på smerter som kommer - sku man så ikke kunne ringe og blive undersøgt? Eller ihvertfald blive behandlet med respekt..?!..
Hormoner og sådan en overfusning er altså ikke en go blanding - SPECIELT når man ikke har mere kleenex i huset..!!
Anmeld