hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Ploffer skriver:

Jeg tænker lidt at du skal tage og ringe til lægevagten i eftermiddag/ aften... Så kan de da ihvertfald lige undersøge dig og vurdere om de vil sende dig videre til fg 

Rikke

Ja det tænkte jeg også...!! Det skal ihvertfald undersøges...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Kan virkelig godt li din smiley...!!

Og ja er simeplthen ja...!! har en mærkelig fornemmelse i kroppen..!!

Ja, jeg synes smiley'en var meget passende Hvornår kunne du så få lægetid?

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Baagøe skriver:

Ja, jeg synes smiley'en var meget passende Hvornår kunne du så få lægetid?

først næste uge - fredag kl. 10.30

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Hej alle..

Hvornår syntes i man skal kontakte lægen eller Jm hvis man har det SMADDER skidt..

Altså jeg snakker om svimmelhed, kvalme, hovedpine og ikke mindst hjertebanken..!! Har nu i 2 uger haft det sådan HVERDAG.. Jeg går i seng med overnævnte og står op med overnævnte..!! Har forsøgt at tage piller mod hovedpinen men det hjælper absolut intet..!!

Vil ikke virke for pyller ved at ringe - men igen vil jeg jo også gerne beskytte lillebror derinde..!!

Håber i kan hjælpe mig..

for 2 uger siden!!!!!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

for 2 uger siden!!!!!

Jo men tænkte jo det ku være lidt influenza noget for det har vi lige haft herhjemme..!!

Men fik taget mig sammen - og nu tager de mig ikke seriøst

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Jo men tænkte jo det ku være lidt influenza noget for det har vi lige haft herhjemme..!!

Men fik taget mig sammen - og nu tager de mig ikke seriøst

Men det du beskriver er jo klassiske ssf symptomer! Så fatter slet ikke hvordan de kan affærdige dig!!

Ring til vagtlægen i eftermiddag og bliv undersøgt!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

Men det du beskriver er jo klassiske ssf symptomer! Så fatter slet ikke hvordan de kan affærdige dig!!

Ring til vagtlægen i eftermiddag og bliv undersøgt!

Jamen pga. influenza symtomerne...!!

Ja vil jeg nu også gøre...!! har været inde og læse lidt om svangerskabsforgiftning men altså har ikke forhøjet blodtryk så det kan vel ikke være det så?

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

quar20 skriver:

først næste uge - fredag kl. 10.30

OMG... Stakkels dig. Hvis det bliver helt tosset, synes jeg du skal kontakte vagtlægen og høre hvad de siger...

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Jamen pga. influenza symtomerne...!!

Ja vil jeg nu også gøre...!! har været inde og læse lidt om svangerskabsforgiftning men altså har ikke forhøjet blodtryk så det kan vel ikke være det så?

Du får ikke medicin før du også har forhøjet blodtryk eller levertal. Derfor kan du godt have begyndende ssf og derfor at man skal være ekstra obs på dig...

Det er jo ikke sikkert at det er Ssf MEN MEN MEN check dig dog lige for en sikkerhedsskyld.

En veninde sagde at da hun havde ssf så havde hun det mærkeligt som om hun blev forgiftet. Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

Du får ikke medicin før du også har forhøjet blodtryk eller levertal. Derfor kan du godt have begyndende ssf og derfor at man skal være ekstra obs på dig...

Det er jo ikke sikkert at det er Ssf MEN MEN MEN check dig dog lige for en sikkerhedsskyld.

En veninde sagde at da hun havde ssf så havde hun det mærkeligt som om hun blev forgiftet. Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Hmm okay..:! ja for syntes det lidt svært at læse side op og ned om det på nettet også konkluderer at det muligvis KAN være det der er på vej..!!

Altså har ikke taget på i vægt. tværdigmod har tabt mig hele vejen igennem..! har dog væske i kroppen og det ses tydeligt i mit ansigt og mine hænder og fødder..!! Er egentlig mere mere bevist om det nu her hvor jeg lige har brugt lidt tid på at læse om det.. Hovedpinen har jeg hverdag.. Ondt i maven har jeg også hverdag..!! har jo været undersøgt for blærebetændelse 100gange og det har der været 90 af gangene..!! Men har ALTID ondt i min højre side af maven og øverste del og det har jeg sagt fra starten af.. Også på fg og ved læge og ved jm..!! har protein i min urin men fik at vide det ku skyldes udflåd eller min blærebetændelse..!!

har ikke lige prøvet at være forgiftet men ja..!! Sådan lidt madforgiftnings agtigt har jeg det..Sådan i starten af den hvor man er døsig, sveder så fryser, lidt kramper osv..!! Men sådan er det jo også med influenza så har hele tiden troede det "bare" var influenza..!!

men kontakter lige lægevagten i eftermiddag...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.