Kirle skriver:
Du får ikke medicin før du også har forhøjet blodtryk eller levertal. Derfor kan du godt have begyndende ssf og derfor at man skal være ekstra obs på dig...
Det er jo ikke sikkert at det er Ssf MEN MEN MEN check dig dog lige for en sikkerhedsskyld.
En veninde sagde at da hun havde ssf så havde hun det mærkeligt som om hun blev forgiftet. Ved ikke om du kan bruge det til noget?
Hmm okay..:! ja for syntes det lidt svært at læse side op og ned om det på nettet også konkluderer at det muligvis KAN være det der er på vej..!!
Altså har ikke taget på i vægt. tværdigmod har tabt mig hele vejen igennem..! har dog væske i kroppen og det ses tydeligt i mit ansigt og mine hænder og fødder..!! Er egentlig mere mere bevist om det nu her hvor jeg lige har brugt lidt tid på at læse om det.. Hovedpinen har jeg hverdag.. Ondt i maven har jeg også hverdag..!! har jo været undersøgt for blærebetændelse 100gange og det har der været 90 af gangene..!! Men har ALTID ondt i min højre side af maven og øverste del og det har jeg sagt fra starten af.. Også på fg og ved læge og ved jm..!! har protein i min urin men fik at vide det ku skyldes udflåd eller min blærebetændelse..!!
har ikke lige prøvet at være forgiftet men ja..!! Sådan lidt madforgiftnings agtigt har jeg det..Sådan i starten af den hvor man er døsig, sveder så fryser, lidt kramper osv..!! Men sådan er det jo også med influenza så har hele tiden troede det "bare" var influenza..!!
men kontakter lige lægevagten i eftermiddag...!!
Anmeld