hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

quar20

sandratobias skriver:

Det var godt... Det er det eneste der virker..

Vi har ca 26-30 km til sygehuset... Og ingen der er tættere på...
Men for din egen skyld ville jeg da tænke over det..

Hold da op det var også lidt langt...!! Jamen vi snakker ihvertfald om det herhjemme...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Hold da op det var også lidt langt...!! Jamen vi snakker ihvertfald om det herhjemme...!!

Ja langt det er det... Så håber da virkelig ikk de lukker Sønderborg sygehus pået tidspunkt, for så er det til åbenrå, og der er vist ca 60 km så her fra mig...

Anmeld

15. oktober 2010

<3

Ja håber også på at din jm tager dig alvorligt! Og du kan få vendt din oplevelse af R FG deraf!

Glæder mig til opdatering

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Update :

Er nu hjemvendt fra Jm - har samtlige tegn på svangerskabsforgiftning ligesom lægevagten sagde igår..!! Nu skal jeg til JM igen mandag fordi de vil holde godt øje med mig..!! Er der ingen ændringer mandag skal jeg muligtvis sættes igang for lillebrors hjerterytme er lidt for høj hvilket tyder på stress og det er ikke godt fortalte hun..!!

Hun tog mig fuldt seriøst og syntes det var flot af mig at jeg  alligevel trods den nederlag og nedværdigende besked fra fg igår..!! Hun vil samtidig sørger for at sygehuset får besked om min utryghed ved at skulle føde blandt mennesker der har behandlet mig så dårligt..!!

Gik derfra med en rigtig go mavefornemmelse..!!  Derudover blev Lillebror skønnet til 2500g og er idag i uge 34..!! tabte mig meget i starten af graviditeten - og har stadig ikke taget så meget som 1 kg på..!! - derudover har jeg IGEN en blærebetændelse - men hun syntes lige hun vil se tiden an til på mandag med at give medicin for hun har samtidig sendt min urin til dyrkning..!!

På mandag har jeg samtidig fået tid til at få taget blodprøver på sygehuset og en ctg..!!

Anmeld

15. oktober 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Update :

Er nu hjemvendt fra Jm - har samtlige tegn på svangerskabsforgiftning ligesom lægevagten sagde igår..!! Nu skal jeg til JM igen mandag fordi de vil holde godt øje med mig..!! Er der ingen ændringer mandag skal jeg muligtvis sættes igang for lillebrors hjerterytme er lidt for høj hvilket tyder på stress og det er ikke godt fortalte hun..!!

Hun tog mig fuldt seriøst og syntes det var flot af mig at jeg  alligevel trods den nederlag og nedværdigende besked fra fg igår..!! Hun vil samtidig sørger for at sygehuset får besked om min utryghed ved at skulle føde blandt mennesker der har behandlet mig så dårligt..!!

Gik derfra med en rigtig go mavefornemmelse..!!  Derudover blev Lillebror skønnet til 2500g og er idag i uge 34..!! tabte mig meget i starten af graviditeten - og har stadig ikke taget så meget som 1 kg på..!! - derudover har jeg IGEN en blærebetændelse - men hun syntes lige hun vil se tiden an til på mandag med at give medicin for hun har samtidig sendt min urin til dyrkning..!!

På mandag har jeg samtidig fået tid til at få taget blodprøver på sygehuset og en ctg..!!

Hvor dejligt hun tog dig seriøst...  Totalt godt kæmpet...
Håber da ikk det blir værre... Du har jo lige et par uger endnu...

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

sandratobias skriver:

Hvor dejligt hun tog dig seriøst...  Totalt godt kæmpet...
Håber da ikk det blir værre... Du har jo lige et par uger endnu...

Ja er også smadder glad for hun virkelig tog sig tid til at snakke med mig osv..!! Og hun undersøgte virkelig alt..!! Og hun forstod godt at jeg reagerede som jeg gjorde - ikke mindst fordi der står alle steder at man netop skal reagerer på det, og det siger de alle sammen jo også.. De siger jo også man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt..!! Så er rigtig glad og har en go mavefornemmelse nu..!!

Håber hellere ikke det blir værre - og vil jo gerne ha en "færdigbagt lillebror"..!!

Anmeld

15. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Update :

Super godt at din JM tog dig alvorligt  Håber dog at tallene falder igen, men flot vægt at lillebror har allerede nu

Håber det gjorde at weekenden nu, er til at overskue. Knus

Anmeld

15. oktober 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Ja er også smadder glad for hun virkelig tog sig tid til at snakke med mig osv..!! Og hun undersøgte virkelig alt..!! Og hun forstod godt at jeg reagerede som jeg gjorde - ikke mindst fordi der står alle steder at man netop skal reagerer på det, og det siger de alle sammen jo også.. De siger jo også man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt..!! Så er rigtig glad og har en go mavefornemmelse nu..!!

Håber hellere ikke det blir værre - og vil jo gerne ha en "færdigbagt lillebror"..!!

Kan jeg da nu godt forstå du vil... I hvert fald til 37-38 uge, ikk...???

Jeg fik lige taget en test ved jordemoderen sidste dag for ssf og der var intet, men er jo oz kun 20+5... Men hun ved jo oz jeg er meget nervøs for det igen...

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Super godt at din JM tog dig alvorligt  Håber dog at tallene falder igen, men flot vægt at lillebror har allerede nu

Håber det gjorde at weekenden nu, er til at overskue. Knus

Ja jeg må da indrømme mit humør lige steg et par grader da hun selv fortalte at hun ville ha reageret præcis som mig - og hun forstår udemærket min bekymring med at føde sådan et sted..!! Men hun sagde at hende jeg havde snakket med HELDIGVIS ikke er "JM" i den forstand at hun står ved en under fødslen - men kommer KUN hvis der er problemer..!!

1000 tak søde og ja min weekend ser lidt bedre ud trods min skønne hovedpine som pillerne ikke virker på.. Hun sagde dog at hvis det blev helt galt sku jeg kontakte lægevagten med det samme...!! Så det var også rart at få at vide hvordan man skal forholde sig.

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

sandratobias skriver:

Kan jeg da nu godt forstå du vil... I hvert fald til 37-38 uge, ikk...???

Jeg fik lige taget en test ved jordemoderen sidste dag for ssf og der var intet, men er jo oz kun 20+5... Men hun ved jo oz jeg er meget nervøs for det igen...

Jo lige præcis...!!  de siger jo det er "okay" at føde tr uger før og to uger efter terminen...!!

Men igen så gør jeg jo bare alt for at lillebror har det godt derinde - og at jeg forhåbentlig kan få det bedre..!! - betyder det at jeg skal sættes igang før - jamen så tvivler jeg hellere ikke på at gøre det...!! Så længe lillebror har det godt med hvad der sker og skal ske så er det det vigtigste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.