Update :
Er nu hjemvendt fra Jm - har samtlige tegn på svangerskabsforgiftning ligesom lægevagten sagde igår..!! Nu skal jeg til JM igen mandag fordi de vil holde godt øje med mig..!! Er der ingen ændringer mandag skal jeg muligtvis sættes igang for lillebrors hjerterytme er lidt for høj hvilket tyder på stress og det er ikke godt fortalte hun..!!
Hun tog mig fuldt seriøst og syntes det var flot af mig at jeg alligevel trods den nederlag og nedværdigende besked fra fg igår..!! Hun vil samtidig sørger for at sygehuset får besked om min utryghed ved at skulle føde blandt mennesker der har behandlet mig så dårligt..!!
Gik derfra med en rigtig go mavefornemmelse..!! Derudover blev Lillebror skønnet til 2500g og er idag i uge 34..!! tabte mig meget i starten af graviditeten - og har stadig ikke taget så meget som 1 kg på..!! - derudover har jeg IGEN en blærebetændelse - men hun syntes lige hun vil se tiden an til på mandag med at give medicin for hun har samtidig sendt min urin til dyrkning..!!
På mandag har jeg samtidig fået tid til at få taget blodprøver på sygehuset og en ctg..!!
Anmeld