hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Åh hvor jeg føler med dig, virkelig....

Jeg kender selv til det med bare at blive skåret af når man ringer til FG og det er da virkelig den værste følelse ever.....

Hvis du ikke har det bedre i aften så synes jeg du skal ringe derud igen, så kan du da umuligt komme til at snakke med den mokke igen.... Håber du klarer den...

Kæmpe herfra...

1000 tak..!! Er simpelthen bare SÅ ked af det..!!

Kender du ikke det med at man kan føle at der er et eller andet galt i ens krop?..!! Altså det er jo ikke normalt at man har det SÅ ring at man ikke engang kan overskue at gå på toilet fordi det gør ondt at rejse sig, og at hovedet nærmest falder af pga. hovedpinen..!!

Er SÅ skuffet og ja.. Ked af det, som bare pokker..!! - Syntes bare ikke det kan være rigtigt - jeg ringer først til egen læge, så blir man sendt videre til JM, også sender ens JM en videre til FG også får man den behandling..!!

ARHHH jeg syntes bare de sku vide hvad jeg tænker om dem lige nu..!! Jeg har ALDRIG i mit liv været pyller - og har ALDRIG i mit liv fået sådan en overfusning som jeg lige har fået..!! Jeg lever efter at give mennesker respekt for så får du det igen..!!

Nu har jeg bare gået med det her i snart 2 uger - ja jeg har trukket den alt for langt det er jeg godt klar over men altså..!! Vi er altså kun mennesker og alle mennesker har fejl.. Min fejl er bare at jeg venter for længe og måske er en bangebuks for læger og JM'er..!!

Det her hjælper da bare slet ikke til at det blir bedre..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

quar20

idamaria83 skriver:

EJ det er da under AL kritik...ring til lægen igen og spørg om du ikke kan få en akut-tid! Du skal ikke gå én dag længere med de der gener uden at blive undersøgt...

Er helt  over den behandling de gav dig på fødegangen...det ligner sg* da ikke noget...

Jamen min læge lukker her kl. 12 fordi hun skal til begravelse.. Blev så henvist til en anden læge som skal "tage over" men han har først til næste uge ( fredag kl. 10.30.. )..! Så han bad mig ringe til min JM... Som så sender mig videre til FG fordi det alligevel ville være der hun ville sende mig op..!!

Er SÅ magtesløs lige nu..!!

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

quar20 skriver:

Jamen min læge lukker her kl. 12 fordi hun skal til begravelse.. Blev så henvist til en anden læge som skal "tage over" men han har først til næste uge ( fredag kl. 10.30.. )..! Så han bad mig ringe til min JM... Som så sender mig videre til FG fordi det alligevel ville være der hun ville sende mig op..!!

Er SÅ magtesløs lige nu..!!

Arhmen altså...kan godt forstå, du føler dig magtesløs! Gu' ved hvornår der er vagtskifte på fødegangen...så må du jo ringe derind igen i aften, når der er chance for, at du får en anden i røret...

Anmeld

14. oktober 2010

Silas&Mille

quar20 skriver:

1000 tak..!! Er simpelthen bare SÅ ked af det..!!

Kender du ikke det med at man kan føle at der er et eller andet galt i ens krop?..!! Altså det er jo ikke normalt at man har det SÅ ring at man ikke engang kan overskue at gå på toilet fordi det gør ondt at rejse sig, og at hovedet nærmest falder af pga. hovedpinen..!!

Er SÅ skuffet og ja.. Ked af det, som bare pokker..!! - Syntes bare ikke det kan være rigtigt - jeg ringer først til egen læge, så blir man sendt videre til JM, også sender ens JM en videre til FG også får man den behandling..!!

ARHHH jeg syntes bare de sku vide hvad jeg tænker om dem lige nu..!! Jeg har ALDRIG i mit liv været pyller - og har ALDRIG i mit liv fået sådan en overfusning som jeg lige har fået..!! Jeg lever efter at give mennesker respekt for så får du det igen..!!

Nu har jeg bare gået med det her i snart 2 uger - ja jeg har trukket den alt for langt det er jeg godt klar over men altså..!! Vi er altså kun mennesker og alle mennesker har fejl.. Min fejl er bare at jeg venter for længe og måske er en bangebuks for læger og JM'er..!!

Det her hjælper da bare slet ikke til at det blir bedre..!!

Sikke da en gimpe, hende fra FG.
Får man ikkelige netop af vide at man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt når man er gravid ?

Hvis jeg var dig tror jeg ville ringe til lægen igen og sige at du VIRKELIG ikke har det godt og at du bare er blevet afvist af FG.

Synes måske godt hun lige burde kunne presse dig ind i hende skema i dag eller i morgen.

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

idamaria83 skriver:

Arhmen altså...kan godt forstå, du føler dig magtesløs! Gu' ved hvornår der er vagtskifte på fødegangen...så må du jo ringe derind igen i aften, når der er chance for, at du får en anden i røret...

Ja der er ikke andet at gøre...!!

Er bare så vred og ked af det over at blive overfust på den måde..!! Det sku da ikke for sjov man ringer..!!

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

MoriSverige skriver:

Sikke da en gimpe, hende fra FG.
Får man ikkelige netop af vide at man hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt når man er gravid ?

Hvis jeg var dig tror jeg ville ringe til lægen igen og sige at du VIRKELIG ikke har det godt og at du bare er blevet afvist af FG.

Synes måske godt hun lige burde kunne presse dig ind i hende skema i dag eller i morgen.

Min læge lukker her kl. 12.00 og kan ikke nå derind før kl. 12.15 ca. pga vi bor et stykke væk fra lægen..!! Og imorgen har hun lukket og hele næste uge..!! Det var derfor jeg sku ringe til en anden læge som først har tid i næste uge ( fredag kl. 10.30 ).. han henviser mig så til min egen JM som så videresender mig til FG...!!

Anmeld

14. oktober 2010

Silas&Mille

quar20 skriver:

Min læge lukker her kl. 12.00 og kan ikke nå derind før kl. 12.15 ca. pga vi bor et stykke væk fra lægen..!! Og imorgen har hun lukket og hele næste uge..!! Det var derfor jeg sku ringe til en anden læge som først har tid i næste uge ( fredag kl. 10.30 ).. han henviser mig så til min egen JM som så videresender mig til FG...!!

Træls...

for at du kan fange en anden en fra FG senere på dagen.

selvfølgelig også for at du snart får det bedre

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Sikke nogle padder OMG

Anmeld

14. oktober 2010

Ploffer

Jeg tænker lidt at du skal tage og ringe til lægevagten i eftermiddag/ aften... Så kan de da ihvertfald lige undersøge dig og vurdere om de vil sende dig videre til fg 

Rikke

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Baagøe skriver:

Sikke nogle padder OMG

Kan virkelig godt li din smiley...!!

Og ja er simeplthen ja...!! har en mærkelig fornemmelse i kroppen..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.