Mia&Tonny skriver:
Åh hvor jeg føler med dig, virkelig....
Jeg kender selv til det med bare at blive skåret af når man ringer til FG og det er da virkelig den værste følelse ever.....
Hvis du ikke har det bedre i aften så synes jeg du skal ringe derud igen, så kan du da umuligt komme til at snakke med den mokke igen.... Håber du klarer den...
Kæmpe
herfra...
1000 tak..!! Er simpelthen bare SÅ ked af det..!!
Kender du ikke det med at man kan føle at der er et eller andet galt i ens krop?..!! Altså det er jo ikke normalt at man har det SÅ ring at man ikke engang kan overskue at gå på toilet fordi det gør ondt at rejse sig, og at hovedet nærmest falder af pga. hovedpinen..!!
Er SÅ skuffet og ja.. Ked af det, som bare pokker..!! - Syntes bare ikke det kan være rigtigt - jeg ringer først til egen læge, så blir man sendt videre til JM, også sender ens JM en videre til FG også får man den behandling..!!
ARHHH jeg syntes bare de sku vide hvad jeg tænker om dem lige nu..!! Jeg har ALDRIG i mit liv været pyller - og har ALDRIG i mit liv fået sådan en overfusning som jeg lige har fået..!! Jeg lever efter at give mennesker respekt for så får du det igen..!!
Nu har jeg bare gået med det her i snart 2 uger - ja jeg har trukket den alt for langt det er jeg godt klar over men altså..!! Vi er altså kun mennesker og alle mennesker har fejl.. Min fejl er bare at jeg venter for længe og måske er en bangebuks for læger og JM'er..!!
Det her hjælper da bare slet ikke til at det blir bedre..!!
Anmeld