hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Ja jeg må da indrømme mit humør lige steg et par grader da hun selv fortalte at hun ville ha reageret præcis som mig - og hun forstår udemærket min bekymring med at føde sådan et sted..!! Men hun sagde at hende jeg havde snakket med HELDIGVIS ikke er "JM" i den forstand at hun står ved en under fødslen - men kommer KUN hvis der er problemer..!!

1000 tak søde og ja min weekend ser lidt bedre ud trods min skønne hovedpine som pillerne ikke virker på.. Hun sagde dog at hvis det blev helt galt sku jeg kontakte lægevagten med det samme...!! Så det var også rart at få at vide hvordan man skal forholde sig.

Super godt søde

Mit humør er bare dalet totalt til under smertegrænsen, idag gør mit eksem så ondt at bare hunden strejfer mig så får jeg vand i øjnene.... Ringer til lægevagten imorgen hvis det ikke er blevet bedre, kan virkelig ikke klare mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg ville helt sikkert ringe :-)

Anmeld

15. oktober 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Jo lige præcis...!!  de siger jo det er "okay" at føde tr uger før og to uger efter terminen...!!

Men igen så gør jeg jo bare alt for at lillebror har det godt derinde - og at jeg forhåbentlig kan få det bedre..!! - betyder det at jeg skal sættes igang før - jamen så tvivler jeg hellere ikke på at gøre det...!! Så længe lillebror har det godt med hvad der sker og skal ske så er det det vigtigste..

Det er jo det.. Men du kender jo noget til de små forholdsregler.. Så mon ikk han kan blive der inde de sidste uger...

Anmeld

15. oktober 2010

<3

Det var godt at du blev taget alvorligt men kedeligt at lillebror stresser. Desværre er det jo forventeligt med en ssf

Dejligt at der er check på dig nu og de holder godt øje.

Fin afslutning på en ellers noget ufint forløb! Fatter stadig ikke at de affærdigede dig *ryster på hovedet!*

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

Det var godt at du blev taget alvorligt men kedeligt at lillebror stresser. Desværre er det jo forventeligt med en ssf

Dejligt at der er check på dig nu og de holder godt øje.

Fin afslutning på en ellers noget ufint forløb! Fatter stadig ikke at de affærdigede dig *ryster på hovedet!*

Ja det er rigtig rart at der blir taget hånd om mig og lillebror nu...!

Ja min JM sagde at det tit ses at baby i maven er påvirket ved ssf ved at stresse og det ses ved for hurtigt hjerterytme osv..!! Men hun har indstillet mig til en tryghedsscanning som jeg kan få på onsdag..!! Så vil de lige tjekke ham igen..!!

Men ja er stadig meget rystet over deres behandling og bare tanken om hvad der blev sagt osv - så løber det koldt ned af min ryg..!!

Anmeld

15. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Ja det er rigtig rart at der blir taget hånd om mig og lillebror nu...!

Ja min JM sagde at det tit ses at baby i maven er påvirket ved ssf ved at stresse og det ses ved for hurtigt hjerterytme osv..!! Men hun har indstillet mig til en tryghedsscanning som jeg kan få på onsdag..!! Så vil de lige tjekke ham igen..!!

Men ja er stadig meget rystet over deres behandling og bare tanken om hvad der blev sagt osv - så løber det koldt ned af min ryg..!!

Ja det er ikke til at fatte.

Og ja det er synd de små stresser. Men nu er der små 3-4 uger til de kan sætte dig igang hvis det bliver for meget. Det er til at overskue

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

Ja det er ikke til at fatte.

Og ja det er synd de små stresser. Men nu er der små 3-4 uger til de kan sætte dig igang hvis det bliver for meget. Det er til at overskue

Ja bestemt...!!

Alt for han har det godt derinde...!! Så nu står den på afslapning og tjek 2 gange om ugen for at holde øje med ham og jeg...!!

Anmeld

15. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Ja bestemt...!!

Alt for han har det godt derinde...!! Så nu står den på afslapning og tjek 2 gange om ugen for at holde øje med ham og jeg...!!

godt - det er også lige efter anbefalingerne. Og så må du gøre dit og slappe af hele dagen så bettemåsen kan få det bedre

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

godt - det er også lige efter anbefalingerne. Og så må du gøre dit og slappe af hele dagen så bettemåsen kan få det bedre

Det kan du tro jeg vil gøre...!!

THANK GOD for baby.dk...

Og selvfølgelig DANKORTET til diverse netbutikker

Anmeld

15. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Det kan du tro jeg vil gøre...!!

THANK GOD for baby.dk...

Og selvfølgelig DANKORTET til diverse netbutikker

HEHE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.