hvornår kontakter man lægen/Jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Baagøe skriver:

OMG... Stakkels dig. Hvis det bliver helt tosset, synes jeg du skal kontakte vagtlægen og høre hvad de siger...

Ja det gør jeg nu også...!! Jamen har jo haft det sådan her i snart 2 uger..!! Så uanset hvad kontakter jeg lægevagten for det forsvinder jo ikke bare ved at jeg lige ringer til fg og blir overfust...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Ja det gør jeg nu også...!! Jamen har jo haft det sådan her i snart 2 uger..!! Så uanset hvad kontakter jeg lægevagten for det forsvinder jo ikke bare ved at jeg lige ringer til fg og blir overfust...!!

Nej, tværtimod! Rigtig god bedring til dig og den lille mand i maven

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Baagøe skriver:

Nej, tværtimod! Rigtig god bedring til dig og den lille mand i maven

1000 tak for det og 1000 tak for tanken omkring mig og bettemand...!

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

quar20 skriver:

1000 tak for det og 1000 tak for tanken omkring mig og bettemand...!

Velbekomme søde

Anmeld

14. oktober 2010

<3

quar20 skriver:

Hmm okay..:! ja for syntes det lidt svært at læse side op og ned om det på nettet også konkluderer at det muligvis KAN være det der er på vej..!!

Altså har ikke taget på i vægt. tværdigmod har tabt mig hele vejen igennem..! har dog væske i kroppen og det ses tydeligt i mit ansigt og mine hænder og fødder..!! Er egentlig mere mere bevist om det nu her hvor jeg lige har brugt lidt tid på at læse om det.. Hovedpinen har jeg hverdag.. Ondt i maven har jeg også hverdag..!! har jo været undersøgt for blærebetændelse 100gange og det har der været 90 af gangene..!! Men har ALTID ondt i min højre side af maven og øverste del og det har jeg sagt fra starten af.. Også på fg og ved læge og ved jm..!! har protein i min urin men fik at vide det ku skyldes udflåd eller min blærebetændelse..!!

har ikke lige prøvet at være forgiftet men ja..!! Sådan lidt madforgiftnings agtigt har jeg det..Sådan i starten af den hvor man er døsig, sveder så fryser, lidt kramper osv..!! Men sådan er det jo også med influenza så har hele tiden troede det "bare" var influenza..!!

men kontakter lige lægevagten i eftermiddag...!!

Jamen det kan jo sagtens VÆRE influenza men det kan OGSÅ være ssf!

Og så synes jeg at du skal indberette din episode med jm. Du føler dig jo ikke tryg nu ved at skulle kontakte dem og det skal du jo helst!

Anmeld

14. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

1000 tak..!! Er simpelthen bare SÅ ked af det..!!

Kender du ikke det med at man kan føle at der er et eller andet galt i ens krop?..!! Altså det er jo ikke normalt at man har det SÅ ring at man ikke engang kan overskue at gå på toilet fordi det gør ondt at rejse sig, og at hovedet nærmest falder af pga. hovedpinen..!!

Er SÅ skuffet og ja.. Ked af det, som bare pokker..!! - Syntes bare ikke det kan være rigtigt - jeg ringer først til egen læge, så blir man sendt videre til JM, også sender ens JM en videre til FG også får man den behandling..!!

ARHHH jeg syntes bare de sku vide hvad jeg tænker om dem lige nu..!! Jeg har ALDRIG i mit liv været pyller - og har ALDRIG i mit liv fået sådan en overfusning som jeg lige har fået..!! Jeg lever efter at give mennesker respekt for så får du det igen..!!

Nu har jeg bare gået med det her i snart 2 uger - ja jeg har trukket den alt for langt det er jeg godt klar over men altså..!! Vi er altså kun mennesker og alle mennesker har fejl.. Min fejl er bare at jeg venter for længe og måske er en bangebuks for læger og JM'er..!!

Det her hjælper da bare slet ikke til at det blir bedre..!!

Jo kender godt følelsen af at man kan mærke der bare er noget galt, og så er det sidste man har brug for sku en overfusning af en JM som faktisk burde hjælpe dig og berolige dig....

Har du fået det bedre eller er det stadig det samme?

Knus

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Kirle skriver:

Jamen det kan jo sagtens VÆRE influenza men det kan OGSÅ være ssf!

Og så synes jeg at du skal indberette din episode med jm. Du føler dig jo ikke tryg nu ved at skulle kontakte dem og det skal du jo helst!

Ja må bare få det tjekket..!!

Ved du hvor man indberetter klager?

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Jo kender godt følelsen af at man kan mærke der bare er noget galt, og så er det sidste man har brug for sku en overfusning af en JM som faktisk burde hjælpe dig og berolige dig....

Har du fået det bedre eller er det stadig det samme?

Knus

Præcis..

Det er stadig det samme trods jeg har taget piller i løbet af dagen..!!

Anmeld

14. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Præcis..

Det er stadig det samme trods jeg har taget piller i løbet af dagen..!!

Du får lige et mere...

Synes du skal ringe ud på Fg igen...

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Du får lige et mere...

Synes du skal ringe ud på Fg igen...

Har snakket med lægevagten og skal derop om 2 timer... der er ventetid som bare pokker..!! Derefter tjekker de blodtryk, urin osv og hvis der er noget udsædvanligt sender de mig på fg - men har næsten ikke engang lyst til at dukke op på fg efter den behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.