Bayze skriver:
Vildt spændende, ja! Men hvad er din baggrund for at lave det du gør? Ja, nu må du jo bare sige fra hvis du bliver træt af det her CIA forhør
Spørgsmålene kommer sig jo af at vi også forleden her på Baby snakkede om al det der med heltid, deltid og små børn. Der skrev jeg netop at jeg ikke synes der er særlig meget tradition for at folk i stillinger som min går ned i tid. Og så blev jeg bare helt interesseret i hvad jer der er på deltid laver 
Jeg er faktisk uddannet og arbejdede efterfølgende i en én gros virksomhed, hvor jeg sad med køb i udlandet, salg i DK, kundepleje, bogføring og den slags...
Men da jeg havde fået barn nr. 1 sagde jeg op, uden nyt job i tankerne, men inden min orlov sluttede, fik jeg mail fra chefen, der ville høre om jeg ville møde en time senere, få fri en time tidligere og gå 2000 op i løn pr. mdr. Det ville jeg godt, for så fik jeg jo næsten min kørsel, 1,5 time hver vej, betalt.
Da min orlov var næsten slut med nr. 2 sagde jeg op igen, og søgte så en 20 timers stilling i Familiehuset, som jeg fik
Den blev i løbet af en måned sat op til en 30 timers og det holder jeg lidt fast i.
Anmeld