Hjemmegående, deltid eller fuldtid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Lone Jakobsen

ville elske at arbejde deltid.

har lige sagt job op pga. dårligt arbejdsmiljø, så søger nu, både fuldtid og deltid....og ku jeg bare finde noget her i byen, så ku vi faktisk godt ha råd til deltid....meen det er ikke nemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

NoName

Jeg er super glad for mit arbejde, det skal der ikke herske nogen tvivl om... MEN jeg vil gerne hvis vi havde råd på deltid, så jeg kunne være noget mere hjemme. Sådan har jeg altid haft det og det fylder da ikke mindre nu hvor jeg er blevet moar ... Måske, hvem ved om nogle år om det måske kan komme til at lade sig gøre, men indtil videre er det REN ønsketænkning

NoName

Anmeld

7. oktober 2010

Laulund87

ladydan1 skriver:

har skrevet deltid, men jeg ved jeg aldrig kommer til at arbejde mere end 15 timer om ugen idet jeg er visiteret til flexjob på 15 timer.

Før det arbejdede jeg 25 timer og det var også helt perfekt.

:-) Sisse

Det samme her

Anmeld

7. oktober 2010

Corn

Jeg har 30 timer, og mere ønsker jeg ikke med tre børn i den alder de har nu.

Når jeg starter job igen, efter barsel, vil de være 6, 4 og liiige knap1 år gamle.

Vi har lagt vores liv og økonomi efter, at jeg ikke har flere timer. Før vi fik børn, havde jeg 37 timer om ugen, plus tre timers kørsel om dagen. Det hænger ikke sammen med tre børn, så jeg fandt nyt job på 30 timer om ugen, der ligger et kvarters kørsel hjemmefra

Anmeld

7. oktober 2010

4xGreve

Jeg har lige pt. en arbejdsuge på 10 timer det vil sige jeg tager hjemme fra kl 7:40 møder kl 8:30 tager hjem igen kl 11 og henter daniella kl 12 jeg vil gerne have et almenligt deltids-arbejde men er lige pt. på kontant hjælp og håber på at kunne starte på uddannelse inden alt for mange år men det kræver at frank vil kunne hente Daniella kl 12 - desværre har Daniella det så svært at hun ikke kan kaper en længer dag end til kl 12 og derfor er det også rigtig svært at komme væk fra kontant-hjælp.

Men en dag så flasker det hele sig men både frank og jeg er enige om at når jeg er færdig uddannet vil et deltids arbejde være den bedste løsning herhjemme også må vi lære at leve efter det...

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Jeg ville rigtig gerne arbejde deltid, sådan en 30-32 timer om ugen ville passe mig fint og ville også kunne løbe rundt for os rent økonomisk.

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

Jeg kunne aldrig drømme om at blive hjemmegående.. Jeg har simpelthen behov for at komme ud og se andre mennesker og holde mig i gang.. Men at arbejde på deltid kunne jeg sagtens finde på..

Anmeld

7. oktober 2010

Moar'en

jeg har stemt deltid, og det er os det jeg er på. Jeg arbejder 32 timer om ugen hvilket passer mig fint

Anmeld

7. oktober 2010

dorthemus

Jeg har skrevet deltid....men jeg kunne godt tænke mig, at have mulighed for at gå hjemme et år mere sammen med Runa. kan slet ikke klare tanken om at skulle tilbage til arbejdet og at Runa skal passes af andre mens hun er helt lille

Bagefter ville jeg godt have råd til at arbejde max 25-30 timer indtil Runa skal i skole.

Kompromiset bliver, at jeg starter på 30 timer når min barsel er slut.

Anmeld

7. oktober 2010

pipsen

ladydan1 skriver:

har skrevet deltid, men jeg ved jeg aldrig kommer til at arbejde mere end 15 timer om ugen idet jeg er visiteret til flexjob på 15 timer.

Før det arbejdede jeg 25 timer og det var også helt perfekt.

:-) Sisse

et lille sidespring, men man kan ikke visiteres til fx 15 timer. Arbejdsgiver har ret til 37 timer, men 15 timers effektiv arbejdstid... Vil ikke starte en diskution, men tjek reglerne, det er noget, som mange mange misforstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.