Hjemmegående, deltid eller fuldtid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis i havde råd og selv kunne vælge hvad ville du så?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.618 visninger
70 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Diana...

Hej alle sammen 

Jeg har gået og tænkt lidt idag efter den "lille" debat der var tidligere ang og melde sig ud af samfundet. 

Og jeg lagde mærke til at flere skrev at dem som mente at det var at nasse på systemet og ikke synes det var i orden de var misundelige. 

Så jeg kom til at tænke på hvor mange af os HVIS der var råd til det og man SELV kunne vælge ville så vælge at være hjemmegående. 

Personligt kunne jeg ikke selv tænke mig det. Jeg ville kede mig selv ihjel jeg elsker at komme ud blandt andre mennesker og jeg elsker at arbejde. Jeg har lige været arbejdsløs i et halvt år og jeg hadet det og brød også sammen. 

MEN jeg kunne så godt tænke mig bare at havde en 25-30 timer stedet for at være på 37+ som jeg altid har været. 

Så hvad ville i hvis i SELV kunne vælge. 

hjemmegående

Deltid

Fuldtid. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Svei

Deltid som jeg er nu som studerende, dvs 15-20 timer om ugen eller der omkring. Det passer mig rigtig godt og glæder mig allerede til at læse videre efter endt uddannelse.

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Jbk skriver:

Deltid som jeg er nu som studerende, dvs 15-20 timer om ugen. Det passer mig rigtig godt og glæder mig allerede til at læse videre efter end uddannelse.

Skal du læse videre bagefter? Men er der ikke max år på SU eller hvad? 

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

Diana... skriver:

Skal du læse videre bagefter? Men er der ikke max år på SU eller hvad? 

7 år.

Anmeld

7. oktober 2010

Nemesis

har skrevet deltid, men jeg ved jeg aldrig kommer til at arbejde mere end 15 timer om ugen idet jeg er visiteret til flexjob på 15 timer.

Før det arbejdede jeg 25 timer og det var også helt perfekt.

:-) Sisse

Anmeld

7. oktober 2010

kitra

Hjemmegående helt klart jeg nyder at gå hjemme. Jeg vil helst selv opdrage og passe mine børn det er der ikke andre der skal. men desværre er økonomien ikke til det.

Anmeld

7. oktober 2010

ekzunz

Jeg ville gerne være fuldtidshjemmegående et par år. Ihvertfald indtil ungerne er så store at de selv kan lidt mere. Jeg har slet ikke tid til alt det jeg gerne vil, og jeg har endda kun arb. 32 timer.

Men økonomien er ikke til det, så det bliver ikke til noget...jeg skal ud og finde et nyt job såsnart jeg er færdig med at være sygemeldt...

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

hvis vi havde råd ville jeg klart vælge deltid

Anmeld

7. oktober 2010

JulieE

Jeg arbejder 25 timer om ugen + 12 timer hver anden weekend. Det er super lækkert. Jeg har fri hver dag kl 13 og har god tid til at handle, klare praktiske ting og stadig hente ungerne tidligt

Anmeld

7. oktober 2010

Lone Jakobsen

ville elske at arbejde deltid.

har lige sagt job op pga. dårligt arbejdsmiljø, så søger nu, både fuldtid og deltid....og ku jeg bare finde noget her i byen, så ku vi faktisk godt ha råd til deltid....meen det er ikke nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.