Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Jeg var ung pige i huset derovre i 00-01..

Hehe hvor skægt 

Jeg var ung pige i huset i Nærum ½ år i 2004...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bellinda89

Nordsjælland her

Bor i Slangerup , opvokset i nordjylland , født på Færøerne

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Jeg bor i Odense, hvor jeg har boet siden jeg var 3. Oprindelig er jeg født i Nyborg

Anmeld

8. oktober 2010

FrkT

Bavianis skriver:

Hvad søren laver man et år i Sønder Tranders når man er 18??

Jamen da jeg var ung pige i huset i Nærum (Kbh) mødte jeg min ekskæreste, som dengang boede i Roskilde. Men han var oprindeligt fra Læsø og Aalborg. Og vi valgte så efter 1 måned sammen at flytte til Aalborg begge to, dog ikke sammen (han flyttede til Klarup og jeg til Sønder Tranders som ung pige i huset). Så sådan endte jeg der  Synes faktisk Aalborg er en SKØN by, men den ligger bare så langt væk.

Anmeld

8. oktober 2010

AWO

AnneBJ skriver:

Ja det var så ikke rettet mod mig, men er simpelthen nødt til at spørge hvor du læser audiologopædi henne? Odense? For jeg synes nemlig også jeg har mødt dig før

Skægt!

altså, jeg læser i Kbh, men tog et fag i Odense i efteråret - Andetsprogstilegnelse og tosprogethed. Måske har vi mødtes der?

Anmeld

8. oktober 2010

AWO

Sama skriver:

He he.. jooo det kender jeg godt men det kan da også godt være vi kender hinanden. Er du opvokset i Rødekro?? Og hva hedder du ??

Jeg hedder Anke (surprise ), og boede i Rødekro (Nørrevang) til jeg var 12 år gammel - dvs. indtil 97.

Jeg gik på den tyske skole, men havde en del venner fra Fladhøjskolen, og kom da også i ungdomsklubben. Ih, det var tider!

Og så gik jeg til ridning på Sydjysk rideklub.

Noget, der lyder bekendt?

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Jeg kommer oprindeligt fra Skive, nærmer Lihme... 

Flyttede til Fårvang da jeg var 2 år og boede der ind til jeg var 20.. Og flyttede så til Silkeborg... 

Nuværende by er Virklund og om 1 måned flytter vi væk fra Silkeborg.. Dog kun 12 km... Men tættere på Kjellerup... 

En by der hedder Serup! 

Anmeld

8. oktober 2010

MiaPigen1987

Jeg er opvokset i Skagen med mine forældre indtil jeg i 2006 flyttede til Aalborg hvor jeg nu bor i Aalborg Øst

Anmeld

8. oktober 2010

Shibby

Er fra Vejle,Jylland men bor på Amager,Kbh

Anmeld

8. oktober 2010

K&S

Hvor sjovt, jeg er opvokset i Hvidovre og Greve :-)

Synes din mand ser bekendt ud, hvilken skole i Greve har han gået på?

Han har gået på Hedelyskolen  hvor gik du? Nu bliver han nemlig nysgerrig...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.