Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

tumle81

Født på Hvidovre sygehus, boede på Amager indtil 2 år...

Derefter flyttede vi til Ejby ved Køge. Boede der til 16 år hvor vi flyttede på en gård i Smerup ved Karise.

Flyttede efter 2 år til Slimminge mellem Køge og Ringsted. Boede der 1 år, hvorefter jeg boede kort i Husum og kort på Østerbro.

Flyttede til Køge til min mand som er født og opvokset her, og vi har boet her lige siden. Tror aldrig vi flytter langt væk herfra...

Min mor er fra Færøerne og min far er fra København

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Jibbe

Jeg bor i Frederikshavn, er født oc opvokset i Århus, men har boet i Svendborg fra jeg var 17-25 år og ser nok den som min hjemby :-)
Min mor er fra Tasiusaq i Nordgrønland og min far er københavner.

Anmeld

8. oktober 2010

LotteN

Sees. skriver:

Bare jeg kan finde til Bilka, og så måske ind til byen (har de sådan en?) og til skadestuen/vagtlægen, så er jeg glad
Kan du hjælpe mig med det?

Jaja, viborg har skam en by

Bilka og skadestuen kan jeg nu godt hjælpe dig med at finde

Anmeld

8. oktober 2010

Stumpen

FrkT skriver:

Arj Anja.... har du boet i Trørød? Hvor sjovt. Der havde jeg to gode venner (polsk pige og amerikansk fyr) som var au pairs. Hvornår boede du der? Boede selv i Nærum en lille tid....

Jeg var ung pige i huset derovre i 00-01..

Anmeld

8. oktober 2010

vingummibamse

Esbjerg...

bort set fra de 3 år jeg gik på efter skole..

Anmeld

8. oktober 2010

Fleur07

Boede indtil jeg var 5 eller 6 år i emdrup hvor vi flyttede til kulhuse. Flyttede til solrød som 20 årig og bor her stadig

Anmeld

8. oktober 2010

Becks

Pia. skriver:

Født, opvokset og bor I Solrød Kommune... (Havdrup) - Har dog været en smut tur på 4 år nede og vende i Guldborg... MEN, jeg er hjemme igen...

Gal hvor har jeg været til mange halballer i Havdrup og privat fester.. Det var sgu nitte, når man ikke nåede toget til solrød eller køge når man skulle hjem til Hvidovre hihi..
Havde også et par trampolin venner i Havdrup! Sød lille by 

Anmeld

8. oktober 2010

Becks

K&S skriver:

Jeg er født i Hvidovre og boede der indtil 3-års alderen - så flyttede vi til Solrød, hvor jeg boede indtil jeg som 20-årig flyttede hjemmefra og til Hvidovre igen

Søren og jeg bor nu i Vallensbæk, hvor vi har boet i 5 år  Søren er oprindeligt fra Greve hvor han har boet hele sin barndom...!

Vi har aldrig boet på andet end Sjælland  og tror bestemt aldrig vi forlader denne ø

Katja

Hvor sjovt, jeg er opvokset i Hvidovre og Greve :-)

Synes din mand ser bekendt ud, hvilken skole i Greve har han gået på?

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Tutter skriver:

Gal hvor har jeg været til mange halballer i Havdrup og privat fester.. Det var sgu nitte, når man ikke nåede toget til solrød eller køge når man skulle hjem til Hvidovre hihi..
Havde også et par trampolin venner i Havdrup! Sød lille by 

Her er SÅÅÅ skønt og jeg priser mig så lykkelig for at bo her - når man høre om skud episoder og meget andet tættere på København ...så er lille Havdrup god nok...

Ja det er en hyggelig lille by.... Her mangler vi ikke noget og det er nemt at komme til både Solrød og Roskilde... Bare ikke sidst på aften og natten, hvis man skal med tog eller bus he he...

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Pia. skriver:

Her er SÅÅÅ skønt og jeg priser mig så lykkelig for at bo her - når man høre om skud episoder og meget andet tættere på København ...så er lille Havdrup god nok...

Ja det er en hyggelig lille by.... Her mangler vi ikke noget og det er nemt at komme til både Solrød og Roskilde... Bare ikke sidst på aften og natten, hvis man skal med tog eller bus he he...

Knus Pia.

Eller skudepisoder på lolland....kæft det var skræmmende det I oplevede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.