Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

TineA

FrkT skriver:

Igen igen er jeg nysgerrig.. 

Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.

Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.

Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).

Jeg er født og i Nordsjælland, boede i Frederiksværk til jeg var 8 år og flyttede så til Sakskøbing på Lolland, der boede jeg til jeg var 14 år, flyttede så tilbage til Frederiksværk.

Flyttede til KBH da jeg var 19 år og bor nu på Frederiksberg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Annesofie.

jeg er født, opvokset og bor stadig i Thise i midtjylland 50 km nord-øst for Viborg helt ud til limfjorden.. mine forældre bor i det hus mig og mine 3 søskende altid har boet i og jeg kommer nok aldrig herfra :p

Anmeld

8. oktober 2010

Annesofie.

Annesofie. skriver:

jeg er født, opvokset og bor stadig i Thise i midtjylland 50 km nord-øst for Viborg helt ud til limfjorden.. mine forældre bor i det hus mig og mine 3 søskende altid har boet i og jeg kommer nok aldrig herfra :p

desuden vil jeg lige tilføje: hvis nogen af jer er så fantastiske at købe øko mælk fra Thise Mejeri så vil jeg da lige "prale" at jeg bor lige over for det  

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Nina Sophia skriver:

Født; Kalundborg

Opvokset fra 0-3 år i Kalundborg

opvokset 4-12 Næstved, pap forældre blev skilt.

Kom i plejefamilie i Nykøbing sj. - Lumsås i 3 mdr.

flyttede til Kalundborg igen og nu bor jeg i Kalundborg alene med kæreste.

må jeg spørge hvor gammel du er 

Jeg er selv fød og opvokset i kalundborg og bor her stadig.

Anmeld

8. oktober 2010

Silvermist

Jeg er født er født i Syd-Korea. Jeg blev adopteret da jeg var 14 måneder gammel. På daværende tidspunkt bor vi i Århus.

Som 9 årig flytter vi til Island. Min mor er dansk og min far islandsk. Derfor er jeg opvokset tosproget.

Jeg flytter til Danmark igen, Århus, i 2003 sammen med min islandske mand.

Og her har vi boet siden da, giftet os og fået 2 skønne piger sammen

Anmeld

8. oktober 2010

NessaXenia

oerbaek skriver:

må jeg spørge hvor gammel du er 

Jeg er selv fød og opvokset i kalundborg og bor her stadig.

19,

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Nina Sophia skriver:

19,

okay var bare lige nysgerrig

Anmeld

8. oktober 2010

NessaXenia

oerbaek skriver:

okay var bare lige nysgerrig

helt okay...
sort set hele min mors familie bor her i klb, det er jo en lille verden

Anmeld

8. oktober 2010

oerbaek

Nina Sophia skriver:

helt okay...
sort set hele min mors familie bor her i klb, det er jo en lille verden

ja stort set hele min familie bor også her...

Min mand kommer oprindeligt fra københavn men hans mor er her fra Kalundborg så han flyttede her til for 15 år siden tror jeg   Og til mit held ville han ikke tilbage til københavn, så vi har fundet et dejligt hus her på landet

Anmeld

8. oktober 2010

NessaXenia

oerbaek skriver:

ja stort set hele min familie bor også her...

Min mand kommer oprindeligt fra københavn men hans mor er her fra Kalundborg så han flyttede her til for 15 år siden tror jeg   Og til mit held ville han ikke tilbage til københavn, så vi har fundet et dejligt hus her på landet

dejligt..

mine forældre bor ude ved Tømmerup..

jeg selv inde i byen, men vi er ved at se på hus i Ugerløse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.