Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

dorthemus

Jeg bor på Frederiksberg

Jeg er født og opvokset i omegnen af københavn.

Min mor er fra Høng i Vestsjælland og min far er fra Lolland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Josesmor

Anke skriver:

Hmm... Kender du det, når man føler, man har mødt én før? Sådan har jeg det altså med dig - især nu, hvor jeg kan se, du også har boet i Rødekro!

Men mon ikke det bare er, fordi jeg har set dig der? Så lille som byen er, kender man jo de fleste på en eller anden måde.

Knus, Anke

He he.. jooo det kender jeg godt men det kan da også godt være vi kender hinanden. Er du opvokset i Rødekro?? Og hva hedder du ??

Anmeld

7. oktober 2010

Stumpen

Boet de første 18 år ved/i Lemvig (incl. to år i velling ved Ringkøbing på ungdomsskole) -derefter Trørød ved Vedbæk, Bramming, Vejen, Herning, Hammerum og nu har jeg boet i Videbæk i 4 år og er 28...

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Boet de første 18 år ved/i Lemvig (incl. to år i velling ved Ringkøbing på ungdomsskole) -derefter Trørød ved Vedbæk, Bramming, Vejen, Herning, Hammerum og nu har jeg boet i Videbæk i 4 år og er 28...

Arj Anja.... har du boet i Trørød? Hvor sjovt. Der havde jeg to gode venner (polsk pige og amerikansk fyr) som var au pairs. Hvornår boede du der? Boede selv i Nærum en lille tid....

Anmeld

7. oktober 2010

CarinaSB

Født i Hillerød

Vi flyttede til Hobro da jeg var 3 .. Så fandt jeg en kæreste og flyttede til hadsund da jeg var 16. Gik fra min kæreste og fandt en anden så flyttede vi til Arden .. For snart 2 år siden flyttede vi tilbage til Hobro

Anmeld

7. oktober 2010

Jibbe

maria_wt skriver:

Både min mand og jeg har gået på SME i bagenkop 

Det har jeg også :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Pia.

Født, opvokset og bor I Solrød Kommune... (Havdrup) - Har dog været en smut tur på 4 år nede og vende i Guldborg... MEN, jeg er hjemme igen...

Anmeld

7. oktober 2010

JonTri

Født i Kjellerup mellem Silkeborg og Viborg.

Boede i Viborg under studier 

Bor nu i Mønsted - 15 km vest for Viborg, meen vil MEGET gerne tilbage til Viborg igen... 

Anmeld

7. oktober 2010

FrkLarsen

Er født på Hillerød sygehus, opvokset i Helsingør, bor nu i Hvalsø lidt udenfor Roskilde  

Anmeld

8. oktober 2010

M.O.A.R.

FrkT skriver:

Horslunde? Hvor sjovt..... min grandfætter har gået der, Peter Friis hedder han? Han er også 25.... Og min far var en af de første elever der gik der i sin tid, han gik de første år på den gamle skole i Horslunde og kom så over på realskolen da den blev bygget og indviet....

Ved ikke om min søster måske kender ham..

Hvor sjovt og pudsigt din familie kommer hernede fra og sikke et tilfælde med skolen

Måske jeg ved hvem han er hvis jeg så ham.. Det med navne og sætte ansigt på du ved.. det går ikke lige så godt for mor ammehjerne her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.