Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

isimaven

jeg er oprindeligt fra Island
men bor nu med min familie på Lolland (nærmere Toreby udenfor Nykøbing F.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Svei

Jeg er lige flyttet fra Falster for to mdr. siden og jeg er lykkelig for det...hadede at bo dernede, kunne slet ikke den kultur der hersker dernede...så nu er jeg ude og væk og er tilbage på min barndomsvej, det er skønt...

Anmeld

8. oktober 2010

Dansker i England

Jeg bor i England men er født og opvokset i Østjylland

Anmeld

8. oktober 2010

Lullaby

Bor på sydsjælland men mine rødder er på Lolland nærmere bestemt Nakskov. Desværre vil manden ikke så langt sydpå så vi har lavet et kompromis om Maribo som er 20 min fra Nakskov. Der skal vi flytte om et par år når vi har råd til et hus

Anmeld

8. oktober 2010

Josesmor

Anke skriver:

Jeg hedder Anke (surprise ), og boede i Rødekro (Nørrevang) til jeg var 12 år gammel - dvs. indtil 97.

Jeg gik på den tyske skole, men havde en del venner fra Fladhøjskolen, og kom da også i ungdomsklubben. Ih, det var tider!

Og så gik jeg til ridning på Sydjysk rideklub.

Noget, der lyder bekendt?

Hmm.. ved ik hvor meget det siger mig. Jeg gik på fladhøjskolen og i ungdomsklubben jeg gik i klasse med malene frederiksen.. hun boede vidst på nørrevang tror jeg nok

men det billede jeg har set af dig og din fine gravide mave siger mig heller ik så meget... Vidste ik om det bare var dit bruger nave Men synes heller ik Anke siger mig så meget

Men hold da op det var fedt i ungomsklubben

Anmeld

8. oktober 2010

*Toffee*

Født på Riget

Boede de første år i Solrød (og har gået i skole fra 1-9 klasse i Solrød).

Boet i Hundige fra jeg var 4-23 år. (Hvor jeg også gik i 10. og på HF).

Har i de sidste 6 år boet 8 km fra Næstved og her regner jeg med at blive i mange år.

Anmeld

8. oktober 2010

AWO

Sama skriver:

Hmm.. ved ik hvor meget det siger mig. Jeg gik på fladhøjskolen og i ungdomsklubben jeg gik i klasse med malene frederiksen.. hun boede vidst på nørrevang tror jeg nok

men det billede jeg har set af dig og din fine gravide mave siger mig heller ik så meget... Vidste ik om det bare var dit bruger nave Men synes heller ik Anke siger mig så meget

Men hold da op det var fedt i ungomsklubben

Helt i orden. Som sagt kan detnogså være, jeg bare kan kende dig af udseende.

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Anke skriver:

Skægt!

altså, jeg læser i Kbh, men tog et fag i Odense i efteråret - Andetsprogstilegnelse og tosprogethed. Måske har vi mødtes der?

Nej det var det ikke så... Jeg gik i Odense, fra september 2007  til april 2008..

Anmeld

8. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Født: Århus (boede her i 3 mdr.)

Opvokset: Herlev

Har desuden som voksen boet 10 år i København

Bopæl nu: Hvidovre - hvor min mand er opvokset

Kh. Katja

Anmeld

8. oktober 2010

Becks

K&S skriver:

Han har gået på Hedelyskolen  hvor gik du? Nu bliver han nemlig nysgerrig...!

Jeg gik på Holmeager skolen, hvor jeg også gi
k til trampolin :-) Kan se han er et par årgange ovet mig, jeg er født i 83. Hm havde han mon Inger Lind som lærer? Og kender han evt Alex og Kicki, dr gik nemlig på Hedely :-) Hihi synes bare jeg har set ham før :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.