Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Dorthe1986

Er født og opvokset i Odense på Fyn - min far er fynbo, min mor er jyde.

Nu bor jeg i Thisted i Nordjylland og studerer i Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Svei

FrkT skriver:

Igen igen er jeg nysgerrig.. 

Kunne godt tænke mig at høre hvor folk bor henne af. Både landsdel, men egentlig også byer. Vil også gerne høre hvor I er født og/eller opvokset, og hvor jeres familier stammer fra. Afstemningen gælder dog bare hvor I bor lige nu.

Selv bor jeg i Kragelund ved Silkeborg, som ligger i Østjylland, men næsten på grænsen mellem Midt og Østjylland.

Jeg er født i Nykøbing Falster, og boede først i Rødby på Lolland kort tid, derefter er jeg opvokset i Simmelkær (til jeg var 13) og Sunds (fra 13 og indtil jeg flyttede hjemmefra) lidt nord for Herning i Midtjylland. Mor er nordjyde (fra Fjerritslev) og far er lolik (fra Horslunde og omegn).

Jeg bor i Vordingborg på selvsamme vej som jeg er opvokset, lige over for mine forældre....så er kun flyttet 5 meter... ej har været rundt omrking de sidste 17 år, men er nu hjemme..

Anmeld

6. november 2010

angelwitch

Født i Vejle

første 9 år af mit liv, Vejle og Andkær

flyttede til sdr.Omme med familien i 89'

Opvokset i Andkær og Sdr.omme

Bor nu i Grindsted, 10 km fra Sdr.omme

Men vil altid have Vejle som mit "hjem" savner fjorden,skovene og ja så bor meget af min familie der endnu

Så er vel Vejlepige med Sdr.Omme tendenser LOL

knuz

Anmeld

6. november 2010

Ceciliesmoar

Jeg bor i Fredericia. Har næsten altid gjort det, boede knap 2 år i Sønderborg. Nu er vi igen bosat i Fredericia...

Anmeld

6. november 2010

B&J

Født: Hjørring sygehus

Første år: Rubjerg

Der efte: Løkken

18år: Hjørring og her er jeg stadig

Anmeld

6. november 2010

Heidisbebs

Født i Middelfart

Boet i Varde, Strib, Asperup,Båring, ørslev, ejby, Kerte, ,gelsted, nr åby,vissenbjerg, barløse, norge,  ( alt for mange steder )

Bor nu i årup og har ca boet her i 10 år

Anmeld

6. november 2010

Faith

Født på Lolland (Nakskov) hvor jeg boede til jeg var ca 10. Så flyttede vi til Viborg hvor jeg boede i ca 5 år. Så endte vi i Holstebro hvor jeg boede i ca 7 år. Derefter Taulov nær Kolding. Så tilbage til Holstebro, og nu bor jeg i Aulum sammen med min mand og 2 drenge

Anmeld

6. november 2010

pusling30

Født i københavn.

Opvokset i Hvidovre

Bor i Rødovre

Anmeld

7. november 2010

DM88

Født i Brøndby Strand 1988
Familien flyttede til Viborg da jeg var omkring 1 år gammel 1989
Flyttede hjemmefra til Kbh N da jeg var 16, 2005
Flyttede til Vanløse i 2007 da jeg blev gift.
Flyttede endelig "hjem" igen til Nørrebro i 2009! Og agter at blive her så længe som overhovedet muligt... :-D Elsker KØBENHAVN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.