Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jbk skriver: Eller skudepisoder på lolland....kæft det var skræmmende det I oplevede...
Eller skudepisoder på lolland....kæft det var skræmmende det I oplevede...
Husker jeg vildt dårligt ? ... HE HE.... Griner...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Husker jeg vildt dårligt ? ... HE HE.... Griner...
Var det ikke det jeres genbo oplevede da datteren var til fest?
Jbk skriver: Var det ikke det jeres genbo oplevede da datteren var til fest?
gud ja - tænk det havde jeg fuldstædnig glemt... det er da helt rigtigt... det var de der unge der lavede ballade fordi de ikke ikke måtte komme ind til en fest... ej tænk jeg har glemt det....
guuuud ja... ej ja hvor vildt...
Pia. skriver: gud ja - tænk det havde jeg fuldstædnig glemt... det er da helt rigtigt... det var de der unge der lavede ballade fordi de ikke ikke måtte komme ind til en fest... ej tænk jeg har glemt det.... guuuud ja... ej ja hvor vildt...
Sad og tænkte om jeg havde drømt det...men ja, det påvirkede mig rigtig meget, var virkelig uhyggeligt og har lige været noget nede i nykøbing---synes det er skræmmende...
Født: Hee, vestjylland (frem til 3 år)
Opvokset: Ringkøbing, Vestjylland (3 år frem til 17 år)
Har så boet i Holstebro, Tim, Vedersø Klit - alle i vestjylland.
pt. stadig bosiddende i det SKØNNE vestjylland
Jeg bor i en en lille landsby der hedder Byrsted, der ligger syd for Aalborg mellem Nibe og Støvring. Jeg er født og opvokset nord for Frederikshavn i en by der hedder Elling.
Pia. skriver: Her er SÅÅÅ skønt og jeg priser mig så lykkelig for at bo her - når man høre om skud episoder og meget andet tættere på København ...så er lille Havdrup god nok... Ja det er en hyggelig lille by.... Her mangler vi ikke noget og det er nemt at komme til både Solrød og Roskilde... Bare ikke sidst på aften og natten, hvis man skal med tog eller bus he he... Knus Pia.
Her er SÅÅÅ skønt og jeg priser mig så lykkelig for at bo her - når man høre om skud episoder og meget andet tættere på København ...så er lille Havdrup god nok...
Ja det er en hyggelig lille by.... Her mangler vi ikke noget og det er nemt at komme til både Solrød og Roskilde... Bare ikke sidst på aften og natten, hvis man skal med tog eller bus he he...
Knus Pia.
Ja det kan jeg godt forstå.. Sådan en lille by var Hvidovre også engang, nu er her skyderier osv ret tit :-( Men det er heldigvis mest i Avedøre, som er en mindre pæn del i Hvidovre..
Havde faktisk engang en kæreste i Havdrup, han boede på noget der hedder Ulvevej tror jeg..
født i gudumholm ( 15km fra aalborg ) flyttede fra som 6 årig til Gug ( 2 km fra aalborg ) flyttede fra som 21 årige til hjørring ( 50 km fra aalborg ) flyttede fra som 23 årig til tårs ( 12 km fra aalborg )
Kan i hitte ud af det
Jones skriver: Jeg er vokset op i København men bor i Thailand
Jeg er vokset op i København men bor i Thailand
Årh, hvad... Totalt misundelig! Hvordan er du endt der?
FrkT skriver: Kan se I andre har lavet en slags liste, så det vil jeg også prøve: 0-5 dage: Nykøbing Falster sygehus 0-½ år: Rødby (Lolland) ½-13 år: Simmelkær (Midtjylland) 13-17 år: Sunds (Midtjylland) 17-18 år: Nærum (nordlige København) 18-18: Sønder Tranders (Aaalborg) 18-19: Grauballe (Silkeborg) 19-20: Sunds (Midtjylland - ved mine forældre igen en tid) 20-20: Ikast (Midtjylland - med Jens) 20-21: Vorgod (Vestjylland - med Jens) 21-23: Spjald/Videbæk (Vestjylland - med Jens) 23-nu (24): Kragelund ved Silkeborg (Øst/Midtjylland - med Jens)
Kan se I andre har lavet en slags liste, så det vil jeg også prøve:
0-5 dage: Nykøbing Falster sygehus
0-½ år: Rødby (Lolland)
½-13 år: Simmelkær (Midtjylland)
13-17 år: Sunds (Midtjylland)
17-18 år: Nærum (nordlige København)
18-18: Sønder Tranders (Aaalborg)
18-19: Grauballe (Silkeborg)
19-20: Sunds (Midtjylland - ved mine forældre igen en tid)
20-20: Ikast (Midtjylland - med Jens)
20-21: Vorgod (Vestjylland - med Jens)
21-23: Spjald/Videbæk (Vestjylland - med Jens)
23-nu (24): Kragelund ved Silkeborg (Øst/Midtjylland - med Jens)
Hvad søren laver man et år i Sønder Tranders når man er 18??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128