Hvor bor du? Og hvor er du fra oprindeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Kb

Oprindelig fra Sønderjylland, bor nu på Vesterbro, København og har gjort det i mange år efterhånden - dejligt sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Chalala85

Malonde1985 skriver:

Bor i sverige - flyttede herover for 1 år siden.

Men er født i Roskilde, og boede indtil jeg var 7 år, i Karlslunde, hvorefter jeg flyttede med min mor til Valby kbh (forældre blev skilt). Som 19-årig fik jeg egen lejlighed i Vanløse, hvor jeg boede indtil for et år siden

Karlslunde hehe der er jeg opvokset. Hvor boede i?

Anmeld

7. oktober 2010

Chalala85

Født og opvokset i Karlslunde... bor nu i Søborg 8 km fra Rådhuspladsen.

Anmeld

7. oktober 2010

Bryndis

Jeg er født på Færøerne og flyttede til Danmark i 1997.

Startede med at bo på Sjælland og så Fyn og så Midtjylland og nu bor jeg så i Nordjylland med kæreste og barn (snart børn )

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

MaleneF skriver:

Født: Nykøbing F. Sygehus

Opvokset: Købelev skov

Bor: i Nakskov

Ihhh hvor sjovt. Vi er OGSÅ født samme sted 

Og min farbror og hans kone bor i Nakskov, og har altid gjort det. Min kusine og papfætter gjorde også, men er begge to flyttet til Kbh. Jeg har tilbragt MANGE ferier i Nakskov  Og farfar bor stadig i Horslunde.

Anmeld

7. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er sjovt nok født i Seoul i Sydkorea - kom til DK da jeg var 7 mdr. - nærmere betegnet Bolderslev, som ligger ved Rødekro.

Da jeg var 5 år flyttede vi til Viborg - og har efterfølgende boet i både Frederiks og Thorning. Flyttede dog tilbage til Viborg igen, da jeg flyttede hjemmefra mors kødgryder.

For 3 år siden købte min mand og jeg hus i Kølvrå ved Karup, og her bor vi nu. Vi har planer om at sælge vores skønne hus, og flytte til enten Frederiks eller Herning når jeg er færdiguddannet om et par år.

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Hvor skægt

Nakskov er nu også en okay by, meeeeeen bedre kendt som Snakskov

Anmeld

7. oktober 2010

FrkT

MaleneF skriver:

Hvor skægt

Nakskov er nu også en okay by, meeeeeen bedre kendt som Snakskov

Hehe :-)

Hvor har du gået i skole henne? Måske du kender min kusine og papfætter.... de er godt nok 24 og 25? 

Anmeld

7. oktober 2010

bøgelund

TbCp skriver:

Født i Odense

Opvokset i Odense (og et par år i Tommerup)

Bor i Odense

Begge mine forældre er Fynboer

jeg er os opvokset i Tommerup  

Bor nu i Munkebo.. Tæt ved Kerteminde.. 

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har stemt vestsj, men for at uddybe, så er det NORD-vestsj (dér!!!) hehe...

Jeg er oprindelig fra Brønshøj, derefter på halv-tid kbh nv og frb.

Mit ypperligste mål i livet var et kbh K postnummer til jeg en dag, vågnede op og tænkte: HVAD FUCK LAVER JEG HER!!! - Der boede jeg i 2000F frederikssberg rådhusplads... TOTALT CENTRUM agtig. også kiggede jeg i den blå avis og der stod 2 linier med det helt fantastiske smørhul heroppe.

Så jeg endte med at skifte 2000F ud med 4571 Og ÆÆÆÆÆLSGE det Yay (og jeg har fået permanent opholdstilladelse),.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.