Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bor i Assens - Fyn
Er født og opvokset i Vojens - Sdr. Jylland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stemte Nordjylland
Er født og opvokset i Aalborg og bor her stadig. Flytter sikkert aldrig herfra
Født; Kalundborg
Opvokset fra 0-3 år i Kalundborg
opvokset 4-12 Næstved, pap forældre blev skilt.
Kom i plejefamilie i Nykøbing sj. - Lumsås i 3 mdr.
flyttede til Kalundborg igen og nu bor jeg i Kalundborg alene med kæreste.
Jeg blev født i Bramminge syd/vest jylland og boede der indtil jeg var to år. Så flyttede vi til Sindal (en lille by mellem Hjørring og Frederikshavn Nordjylland. Da jeg var 14 år flyttede vi til Hjørring hvor jeg bor nu sammen med min mand som har boet her hele sit liv.....
Heidi85 skriver: Jeg er fra langeland nermer sydlangeland fra en lille by ved navn bagenkop. Jeg er både født og opvokset her på langeland og ja jeg bor skam her over endnu. Både min mor og fra er langelænder.
Jeg er fra langeland nermer sydlangeland fra en lille by ved navn bagenkop. Jeg er både født og opvokset her på langeland og ja jeg bor skam her over endnu. Både min mor og fra er langelænder.
Både min mand og jeg har gået på SME i bagenkop
SoffiLine skriver: Jeg er født i Odense, det samme er min mor. Min far er fra Sjælland, Kalundborg. Er opvokset i Odense, Bolbro Men bor nu i Fredericia
Jeg er født i Odense, det samme er min mor.
Min far er fra Sjælland, Kalundborg.
Er opvokset i Odense, Bolbro
Men bor nu i Fredericia
Jeg er født og opvokset i er lille by på nordfyn...Otterup... Har boet i Odense siden 2003
Bor i en lille by der hedder Bredsten lidt udenfor Vejle. Jeg er født og opvokset i vejle og flyttet til Bredsten for 1 år side.
Min mor er fra Samsø, min far er fra Bornholm, de mødte hinanden i Næstved og flyttede derefter til Vejle
Født: Rønne (Bornholm)
Opvokset: Rønne, Bornholm
Bor: Rønne Bornholm
Mor: født i Rønne, Bornholm
Far: Født i København
Jeg er opvokset i Espergærde, og flyttede som 9årig til en by 15 km. fra Næstved, og nu bor jeg i selve Næstved.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128