Har du fået foretaget en provokeret abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Mathilde

Ja en kirurgisk abort da jeg var 17år. Absolut en grim oplevelse for mig, men det var den bedste løsning, da jeg ikke kunne byde barnet noget godt liv på daværende tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

CamiRon

Nej. Jeg er heldigvis aldrig "havnet" i den situation og har altid passet mine p-piller 100%.

Anmeld

29. september 2010

ekzunz

Ja, jeg har fået en kirugisk før jeg fik børn og en medicinsk efter jeg fik børn.

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Jeg fik en kirugisk da jeg var 18 ... Det var hårdt men man blir nød til at tænke på barnet

Anmeld

29. september 2010

Happiness

SeptemberBaby skriver:

Hej alle

Nu er det ikke for at dømme, men jeg undrer mig altså, og bliver nødt til at spørge:

(Der er mange herinde på baby.dk, som beretter om at være blevet gravide "på p-piller). Helt ærligt: Tog I p-pillerne 100% efter forskrifterne, eller var I mon bare en anelse sjuskede med det?

Bare fordi, det statistisk slet ikke passer med den risiko, der siges at være ved korrekt brug af pillerne (ca.97 % sikkerhed mod graviditet).

Jeg synes bare, det er forkert at sige, man er blevet gravid, mens man tog p-piller, hvis man ikke har taget dem helt rigtigt. I det tilfælde  vil jeg mene, at man er blevet gravid på ganske almindelig vis .

Men jeg tager måske fejl? Er p-piller slet ikke så sikre, som jeg går og tror??! 

-hilsen 

En lidt forvirret person, som troede hun havde styr på det med præventionen... 

Jeg tog dem helt korrekt. Missede ikke en eneste! Så var i pænt chok da jeg gik til lægen og hun sagde jeg var gravid... Jeg havde bare haft en konstant kvalme i en måned der....

Anmeld

29. september 2010

Frk. Himmelblå

MaybeMe skriver:

Jeg tog dem helt korrekt. Missede ikke en eneste! Så var i pænt chok da jeg gik til lægen og hun sagde jeg var gravid... Jeg havde bare haft en konstant kvalme i en måned der....

Wow, det er da uhyggeligt!

Men nå ja, der skal vel være nogen, som placerer sig inden for de knap 3 %. Men sikke dog altså. Hvor har du været uheldig!

Kh.

Anmeld

29. september 2010

AnneBJ

SeptemberBaby skriver:

Men nå ja, der skal vel være nogen, som placerer sig inden for de knap 3 %. Men sikke dog altså. Hvor har du været uheldig!

Kh.

Ved ikke hvor nøje man behøver at være... jeg har taget mine som vinden blæste, glemt enkelte, tabt i afløbet i vasken, osv.. er aldrig blevet gravid på dem. Derimod skal man jo være ret præcis med minipiller...

Anmeld

29. september 2010

Laulund87

Ja en medicinsk da jeg var 18 og en medicinsk for 2 måneder siden, ca.

Anmeld

29. september 2010

Happiness

SeptemberBaby skriver:

Kh.

Ja, jeg troede ikke på det til at starte med.

Det var først da jeg fik lavet terminsscaning at det gik op for mig.

Lægen lavede den store fejl at efter han havde printet billedet ud, at han vendte det forkert. (han ville have vendt det med bagsiden op) men så kunne jeg se at der faktisk var et lille foster inden i mig! Utroligt hvad man kan se, så tidligt i forløbet.

Jeg gik direkte ud og kastede op, og så tuede jeg i flere døgn efter. Og ugen efter fik jeg det fjernet.

Anmeld

29. september 2010

Sisley

Jeg har svaret ja, da jeg lige nu får en medicinsk. Vi bruger kondom og jeg skulle igang med p-piller ved næste mens - de ligger sågar i skabet. En enkelt nat smuttede den og jeg tog en fortrydelsespille, som tilsyneladende ikke havde effekt og vupti så var jeg gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.