Kloster skriver:
Hej hej.
Jeg har ofte undret mig over inlæg som dit her. Og det er ikke personligt, men det er over indholdet i indlægget.
Min mor er 54 år og er først nu gået i overgangsalderen. Jeg tænker her på om folk er opmærksom på at man faktisk kan blive gravid som 54 årig og når man er imod abort ell bare ALDRIG vil have en abort uanset hvad, at man så skal være mor som 54 årig... Tænker man over det, når man er imod abort ell bare ALDRIG vil have en abort??
Bare en undrenge tanke fra mig...
I min mors familie kommer kvinderne sent i overgangsalderen, blandt andet var min mormor 48 år da hun fik sit sidste barn, og ærlig talt, så tror jeg hun havde valgt ham fra, hvis hun kunne dengang.
Så fra at jeg tidligere var imod abort, er også jeg omvendt.
Det kom også til udtryk ved min sidste graviditet, hvor jeg tog imod scanningerne for at kunne fravælge et handicappet barn, da jeg har to sunde og raske drenge, jeg stadig ønsker at give det bedste. Det ville jeg ikke kunne, hvis jeg på samme tid skulle kunne passe et handicappet barn.
Med mine to første unger tog jeg imod scanningerne for at se bebs derinde og havde sikkert ikke fravalgt et barn med handicap.
Så meget er sket fra jeg ventede den første som 23/24-årig til nu hvor jeg har født min tredje sunde og raske dreng som 29-årig
Anmeld