Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

klmf

mariamiss6 skriver:

Jamen pointen er jo at faktisk flere af dem som ALDRIG nævnes i hvem der er populær og ikke, jo faktisk dukker op her på listerne... Jeg ser da flere hvor jeg tænker at jeg ikke helt kan komme på en bestemt ting jeg kan huske dem for... Men alligevel genkender man jo langt de fleste....

Jeg kan jo for eksempel godt genkende dit billede, men jeg kan da ikke lige komme på 1 bestemt ting jeg skulle huske dig for.... til gengæld husker jeg jo så andre....

Wamse har jeg for eksempel aldrig rigtigt snakket med, men jeg kan bare huske at hun altid er skide god i de komiske tråde, og derfor husker jeg hende som en med en super fed humor...

Jamen vi er sådan set enige Jeg tænkte bare, at dem der har haft oplevelsen af det andet, de kan risikere at blive bekræftet i det med sådan en tråd. Jeg har ikke selv haft den oplevelse og blev overrasket over, at nogen havde det sådan. Synes da netop vi har et forum, hvor man bare smider noget ud og så ser hvem der bider på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

smokin

Jeg kan iøvrigt huske mariamiss for kagehæftet

Og vil bare sige at det der chokolademousse det funker bare IKKE!

Nå men det er en helt anden historie..

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Zette skriver:

LOL ved ikke hvad det er for en schokomousse du snakker om

Anmeld

28. september 2010

LilleMor10

Sabrina L skriver:

Jeg tror at hvis jeg bliver husket at nogle, er det måske som lidt stalker agtigt! Men altså.. Det betyder sku ikke det store for mig om man kommer med eller ej, og hvis man er ''ny'' ligesom mig, tror jeg heller ikke at man kan forvente det, når rigtig mange har været her 1 år+...

Jeg husker Sabrina L Fordi jeg stort set har kendt dig hele min skolegang 

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Er vild med dit nye profilbillede

Anmeld

28. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Er vild med dit nye profilbillede

aaahh det er sådan en smart app. jeg fandt.. jeg har også lavet det her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

aaahh det er sådan en smart app. jeg fandt.. jeg har også lavet det her:

Hvor fint

Anmeld

28. september 2010

Kloster

Øv... Ingen husker mig... Nå men det er jo nok fordi jeg kigger mere end jeg skriver.

Har jo ikke små børn mere og det er jo en babyside. Men kan bare ikke slippe siden helt...

Men I skal vide at selv om jeg ikke er så aktiv med indlæg, er det ikke fordi jeg ikke er her. Men har bare større børn osv... Kan slet ikke undvære jer

VH Kloster

Anmeld

28. september 2010

Svei

Kloster skriver:

Øv... Ingen husker mig... Nå men det er jo nok fordi jeg kigger mere end jeg skriver.

Har jo ikke små børn mere og det er jo en babyside. Men kan bare ikke slippe siden helt...

Men I skal vide at selv om jeg ikke er så aktiv med indlæg, er det ikke fordi jeg ikke er her. Men har bare større børn osv... Kan slet ikke undvære jer

VH Kloster

Jeg husker da dig....for løb, for rygestop, for ønske om vægttab og for en masse drømme og ønsker om uddannelse...eller videre uddannelse...

Anmeld

28. september 2010

Kloster

Jbk skriver:

Jeg husker da dig....for løb, for rygestop, for ønske om vægttab og for en masse drømme og ønsker om uddannelse...eller videre uddannelse...

Takkk Eva.... Det varmede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.