Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Faith

BlyViol skriver:

liiiiine  

Hvor VAR det sødt sagt.. !!! havde slet ikke set den, ihh altså  

Kan KUN  sige det samme om dig - kan være vi skal leje en billig lejlighed sammen når vores mænd er nogle klaphatte

Ih så blev jeg osse nævnt!!! Det varmer rigtig meget.

Ja den med toiletsædet bliver nok ikke sådan lige glemt.... Tænkte godt nok at min røv da måtte være vokset ret så kraftigt, for det var da utroligt så lille hullet i toiletsædet var. Men det sjove er at jeg blev sku ikke engang flov, for jeg var sammen med en flok herlige tøser som ikke tager tingene så højtideligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ih så blev jeg osse nævnt!!! Det varmer rigtig meget.

Ja den med toiletsædet bliver nok ikke sådan lige glemt.... Tænkte godt nok at min røv da måtte være vokset ret så kraftigt, for det var da utroligt så lille hullet i toiletsædet var. Men det sjove er at jeg blev sku ikke engang flov, for jeg var sammen med en flok herlige tøser som ikke tager tingene så højtideligt.

nej der er sgu ingen der er fin på den i babymødregruppen

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

BlyViol skriver:

nej der er sgu ingen der er fin på den i babymødregruppen

Nej det er skøøøøønt

Anmeld

11. oktober 2010

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Det gør jeg da også lidt, eller måske lidt misundelig

Men pyt, jeg kender dig nu

her kan jeg vist også være med

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Nu havde jeg aftalt med mig selv ikke at svare, men nu sidder jeg her og tænker at det måske kunne være godt alligevel, for lige at få sagt nogen af de ting man ellers aldrig får sagt!

Jeg vil ligge ud med at sige at jeg bare husker RIGTIG mange, når jeg lige støder på navnet så vælter der også "minder" op om lige nøjagtig DIG! Så bare fordi du ikke er nævt, er du langt fra glemt!!

Mor til Vanessa - Fordi vi havde termin tæt, og fordi hun har den lækreste lille chokoladeknap jeg NOGEN sinde har set!!!

Tutter - Fordi hun bare helt igennem er en varm pige, der går igennem så meget!

Noname - Skønne Maiken! En af de første babyvenner Nyder dine indlæg!

Blyviol - Liam's svigermor! Fordi hun er en skøn skøn SKØN mor, som jeg er STOLT af at være veninder med, jeg nyder hendes selvskab så meget, at hun for min skyld godt kunne flytte ind

Drømmer - Søs! Fordi vi sørme er i familie Og så fordi hun altid er så rar! - Og så den skønne Marcus som bestemt ikke hjælper til at man glemmer hende

Mathilde & Frederikkemor - Hihihi en rigtig rigtig spass person fuld af gak og løjer, og så fordi hun er lidt små neurotisk med oprydning som mig Looove you!

msax - Mette, fordi jeg har mødt dig et par gange IRL, og bestemt ser frem til flere

nutche - Skønne Lone med hænderne fulde af skønne unger, og så fordi min dunderklump er tykkere end Rasmus

smillaluna - Åh Skønne Mia, dig husker jeg jo bestemt også, alt andet ville være mærkeligt Du kan simpelthen også komme med nogle kanone bemærkninger ind i mellem, men efter sidste besøg kan jeg love dig, jeg ALDRIG glemmer den tøs der sad på Liam's lille lokumsbræt

Muffi - fordi du skriver nogle skønne indlæg, og faktisk har hjulpet mig mere end du aner med at være på denne side!

FrkT - Thilde tøsen, har mødtes en del IRL, har skønne vovser, og bliver forhåbentlig snart mor til en skøn 2 benet også!

AnjaM - skønne tøs, som jeg faktisk mest kender fra hesteverdenen!

Og nu sidder jeg her til slut på listen og bliver rigtig MUT!

Jeg VED jeg har glemt nogen, og for det undskylder jeg og giver hermed en KÆMPE 'er !!!

Århhh søde,... og nu ses vi måske IRL - hvor vildt bliver det lige???

Anmeld

11. oktober 2010

baby2010

noname skriver:

JAMEN ALTSÅ - der er jo mange, men kan ikke huske alle de navne følger jo med så mange steder, men trækker lige et par stykker frem...

Alle 3. kvartals pigerne + Risen

Lone H - super sød at hyggesnakke med både her og IRL - TAK fordi du er den du er!!!

Anne85 - Listernes dronning, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. + hun har svar på mange af mine til tider tåbelige spørgsmål.

Frk Larsen - Vi har støttet hinnanden igennem vores graviditeter og snakker næsten dagligt og vores piger...

Snuske1985 - En jeg har lokket med herind (hun venter sig, så hvor skal hun ellers være)

Tjuhl - hendes kamp for baby der ENDELIG lykkes på øko manér og hendes skønne indlæg - altid en fornøjelse at læse

Mullesmith2 - kommende tvillingemor, følger med på sidelinien

Line&Liam - BØFFEN!!!! + mini bøffen..... Min første baby.dk ven.

baby2010 - tak for støtten jeg fik af dig inden jeg blev gravid.

Zette - for hendes skønne prinsesse og hun fik mig til at oprette en billedtråd.

Rosa, Zafir, Henrik, og og og og og og og alle jer andre skønner Quindfolk (og mænner) herinde der gider ulejlige jer med at svare på mine fjogede spørgsmål og billedtråde...

Anmeld

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

Zette skriver:

Jeg bliver squ heller ikke husket... men mon ikke det går! Derfor sådan en tråd her er åndsvag, der er altid en eller anden der bliver trist over at blive glemt eller "misundelig" over at nogle bliver husket mere end andre..

godt sagt

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Hej søde piger!! Jeg synes også, at jeg vil give min liste til jer ;-) Det er min måde at sige tak til alle de søde søde piger herinde. I er mange...men dem jeg husker bedst er nævnt nedenfor:

KITTY (Mest af alt....min absolutte "favorit-kat" med et hjerte af guld, der kæmper med blod, sved og tårer for at få sit ønskebarn og som jeg håber, der vil ske et mirakel for <3 Hun betyder rigtigt rigtigt meget for mig!! MIT MIRAKEL VIL SKE FOR DIG!!!

CAROLINE86 (Uhh..du er blevet nævnt mange gange...men du er også en af de baby.dk brugere, som jeg holder mest af. Vi deler mange oplevelser om vores babyer....meget om mad....og man møder sjældent et bedre menneske end hende. Jeg elsker at læse dine indlæg og dine mails. Kan godt forstå, at der er så mange, som holder meget af dig.)

GUSO (Kender dig i IRL, fordi vi er i mødregruppe sammen. Helt fantastisk dejligt menneske, med verdens sødeste Sofie. Glæder mig allerede til vi ses igen) 

VALLE81: (Åh kære Christina....et sødt sødt menneske, som jeg har haft kontakt til siden jeg satte mine ben her første gang her på baby.dk. Tror vi skrev sammen helt tilbage, da jeg fik lavet moderkagebiopsien! Fantastisk sødt menneske <3 Og tak fordi du forsvarede mig den anden dag ;-)

KARO (Var en af de første venner jeg fik herinde. Jeg husker dig bare for noget godt og som en rigtig sød person, som nu endda skal giftes, fniiis!!!) Husker dig for noget rigtigt godt!!

Muffi. (Jeg husker dig, som både en sjov og sød person, som jeg af og til har grint med, selvom jeg ikke kan huske præcist af hvad. Men jeg elsker at læse, hvad du skriver...;-) 

M.NIELSEN: (Sødeste Marikka....den sødeste og dejligste person, hvis bekendtskab startede med at sælge tøj til dig. En sej pige, som sgu tog sin eksamen lige efter at have født et barn! Respekt!!! <3 Vi skriver ikke så meget mere, men jeg husker dig som noget helt specielt!!

DORTHEMUS (Du er bare nødt til at blive nævnt, fordi jeg bare husker dig..... for noget godt, uden at kunne fortælle præcist hvad. Du er bare altid så fantastisk sød i dine besvarelser. Husker tydeligt, da Runa blev født og de tråde der blev oprettet ;-)

LOPPE (Søde søde Loppe, som blev snydt af en herinde fra, da hun engang købte noget. Jeg sendte noget tøj free of charge til hende og søde loppe sendte noget andet retur til mig som tak! Tænker på dig som en dejlige pige med et godt hjerte <3

Sakris: (Bare en super sød pige, hvis mails og indlæg jeg elsker at læse. Husker dig bare for noget rigtigt godt og positivt ;-)

Der er så mange andre, som har fået mig til at grine...og også fået mig til at tænke. Tak fordi I altid er der for mig <3

YOU ARE THE BEST  BABY.DK!!!!

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hej søde piger!! Jeg synes også, at jeg vil give min liste til jer ;-) Det er min måde at sige tak til alle de søde søde piger herinde. I er mange...men dem jeg husker bedst er nævnt nedenfor:

KITTY (Mest af alt....min absolutte "favorit-kat" med et hjerte af guld, der kæmper med blod, sved og tårer for at få sit ønskebarn og som jeg håber, der vil ske et mirakel for <3 Hun betyder rigtigt rigtigt meget for mig!! MIT MIRAKEL VIL SKE FOR DIG!!!

CAROLINE86 (Uhh..du er blevet nævnt mange gange...men du er også en af de baby.dk brugere, som jeg holder mest af. Vi deler mange oplevelser om vores babyer....meget om mad....og man møder sjældent et bedre menneske end hende. Jeg elsker at læse dine indlæg og dine mails. Kan godt forstå, at der er så mange, som holder meget af dig.)

GUSO (Kender dig i IRL, fordi vi er i mødregruppe sammen. Helt fantastisk dejligt menneske, med verdens sødeste Sofie. Glæder mig allerede til vi ses igen) 

VALLE81: (Åh kære Christina....et sødt sødt menneske, som jeg har haft kontakt til siden jeg satte mine ben her første gang her på baby.dk. Tror vi skrev sammen helt tilbage, da jeg fik lavet moderkagebiopsien! Fantastisk sødt menneske <3 Og tak fordi du forsvarede mig den anden dag ;-)

KARO (Var en af de første venner jeg fik herinde. Jeg husker dig bare for noget godt og som en rigtig sød person, som nu endda skal giftes, fniiis!!!) Husker dig for noget rigtigt godt!!

Muffi. (Jeg husker dig, som både en sjov og sød person, som jeg af og til har grint med, selvom jeg ikke kan huske præcist af hvad. Men jeg elsker at læse, hvad du skriver...;-) 

M.NIELSEN: (Sødeste Marikka....den sødeste og dejligste person, hvis bekendtskab startede med at sælge tøj til dig. En sej pige, som sgu tog sin eksamen lige efter at have født et barn! Respekt!!! <3 Vi skriver ikke så meget mere, men jeg husker dig som noget helt specielt!!

DORTHEMUS (Du er bare nødt til at blive nævnt, fordi jeg bare husker dig..... for noget godt, uden at kunne fortælle præcist hvad. Du er bare altid så fantastisk sød i dine besvarelser. Husker tydeligt, da Runa blev født og de tråde der blev oprettet ;-)

LOPPE (Søde søde Loppe, som blev snydt af en herinde fra, da hun engang købte noget. Jeg sendte noget tøj free of charge til hende og søde loppe sendte noget andet retur til mig som tak! Tænker på dig som en dejlige pige med et godt hjerte <3

Sakris: (Bare en super sød pige, hvis mails og indlæg jeg elsker at læse. Husker dig bare for noget rigtigt godt og positivt ;-)

Der er så mange andre, som har fået mig til at grine...og også fået mig til at tænke. fordi I altid er der for mig <3

YOU ARE THE BEST  BABY.DK!!!!

Puha.. Måtte sgu lige stoppe halvvejs.. Hvor blev jeg faktisk rørt..

Ja, tænk sig at det hele startede med noget tøj.. - Et par veste..
Desværre skriver vi ikke så meget sammen mere, men det er der heldigvis råd for..

Hvor varmer det altså bare det du skriver, og triller sgu nogen tårer nu.. Hvor er du bare en dejlig person!

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Puha.. Måtte sgu lige stoppe halvvejs.. Hvor blev jeg faktisk rørt..

Ja, tænk sig at det hele startede med noget tøj.. - Et par veste..
Desværre skriver vi ikke så meget sammen mere, men det er der heldigvis råd for..

Hvor varmer det altså bare det du skriver, og triller sgu nogen tårer nu.. Hvor er du bare en dejlig person!

Selv tak sødeste! Det var helt velfortjent! Synes du er en dejlig person og synes du er super sej! Det er noget man husker !!!

KRAM ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.