Hej søde piger!! Jeg synes også, at jeg vil give min liste til jer ;-) Det er min måde at sige tak til alle de søde søde piger herinde. I er mange...men dem jeg husker bedst er nævnt nedenfor:
KITTY (Mest af alt....min absolutte "favorit-kat" med et hjerte af guld, der kæmper med blod, sved og tårer for at få sit ønskebarn og som jeg håber, der vil ske et mirakel for <3 Hun betyder rigtigt rigtigt meget for mig!! MIT MIRAKEL VIL SKE FOR DIG!!!
CAROLINE86 (Uhh..du er blevet nævnt mange gange...men du er også en af de baby.dk brugere, som jeg holder mest af. Vi deler mange oplevelser om vores babyer....meget om mad....og man møder sjældent et bedre menneske end hende. Jeg elsker at læse dine indlæg og dine mails. Kan godt forstå, at der er så mange, som holder meget af dig.)
GUSO (Kender dig i IRL, fordi vi er i mødregruppe sammen. Helt fantastisk dejligt menneske, med verdens sødeste Sofie. Glæder mig allerede til vi ses igen)
VALLE81: (Åh kære Christina....et sødt sødt menneske, som jeg har haft kontakt til siden jeg satte mine ben her første gang her på baby.dk. Tror vi skrev sammen helt tilbage, da jeg fik lavet moderkagebiopsien! Fantastisk sødt menneske <3 Og tak fordi du forsvarede mig den anden dag ;-)
KARO (Var en af de første venner jeg fik herinde. Jeg husker dig bare for noget godt og som en rigtig sød person, som nu endda skal giftes, fniiis!!!) Husker dig for noget rigtigt godt!!
Muffi. (Jeg husker dig, som både en sjov og sød person, som jeg af og til har grint med, selvom jeg ikke kan huske præcist af hvad. Men jeg elsker at læse, hvad du skriver...;-)
M.NIELSEN: (Sødeste Marikka....den sødeste og dejligste person, hvis bekendtskab startede med at sælge tøj til dig. En sej pige, som sgu tog sin eksamen lige efter at have født et barn! Respekt!!! <3 Vi skriver ikke så meget mere, men jeg husker dig som noget helt specielt!!
DORTHEMUS (Du er bare nødt til at blive nævnt, fordi jeg bare husker dig..... for noget godt, uden at kunne fortælle præcist hvad. Du er bare altid så fantastisk sød i dine besvarelser. Husker tydeligt, da Runa blev født og de tråde der blev oprettet ;-)
LOPPE (Søde søde Loppe, som blev snydt af en herinde fra, da hun engang købte noget. Jeg sendte noget tøj free of charge til hende og søde loppe sendte noget andet retur til mig som tak! Tænker på dig som en dejlige pige med et godt hjerte <3
Sakris: (Bare en super sød pige, hvis mails og indlæg jeg elsker at læse. Husker dig bare for noget rigtigt godt og positivt ;-)
Der er så mange andre, som har fået mig til at grine...og også fået mig til at tænke. Tak fordi I altid er der for mig <3
YOU ARE THE BEST BABY.DK!!!!