Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.579 visninger
123 svar
0 synes godt om
26. september 2010

mariamiss6

Nåh ja, lad os da også tage denne endnu engang

Jeg selv ligger ud, og undskylder for alle dem jeg helt sikkert glemmer... I kommer nok på senere

Znuske Fordi jeg glemte dig i den forrige Men mest for at være så sød og sjov altid... En god kageaften.... Og for vores altid gode og lange samtaler i privaten - En person jeg glæder mig til at møde igen, når vi liiiiige får det passet ind
Henrik For at være lydhør over for sine brugere.
Tine fordi du er Henriks smukke kone, mor til de lækreste tvillinger med det lækreste tøj, og for de smukke og seje kager du i ny og næ ryster ud af ærmet
Tjuhl for alle de fantastiske dejlige, humoristiske, detaljerede indlæg. Og for altid at være rar, ærlig, oprigtig i alle sine besvarelser uanset emnet En person jeg virkelig godt kunne tænke mig at dase i sofaen sammen med, over en ordentlig omgang kaffeslabberas
qp Fordi vi altid mødes på de her gudsforladte tidspunkter. For altid at svare det hun synes og ikke kun det der passer resten af selskabet. Og fordi vi er rigtig dygtige til at være enige om at være uenige uden de store dramatiske angreb Og for imponerende detektiv egenskaber
Zafir Fordi hun er så skøn en veninde Jeg kender dig jo heldigvis IRL og det er jeg satme glad for. Jeg holder utroligt meget af hele familien, og elsker at kunne slappe af i jeres selskab, og endda lære lidt hist og her og så er jeg SUPER stolt over at kunne sige at "det er min veninde" når folk snakker om "hende der fødte live på en baby side"
Caroline86 For at oprette alle mulige tråde om alt muligt og umuligt fordi du er en af de faste som bare SKAL være her og for at være meget ærlig, rar, og imødekommende altid
RosaEr den smukkeste moderator/gravide/mor jeg "kender". Elsker også altid at læse dine tråde, fordi de også altid indeholder en god portion humor, og fordi de er detaljerede
Lillemor10 Fordi jeg kender dig IRL. Du er en HOTTIE uden lige. Jeg elsker vores kage-pynt-aftener og der tilhørende sludder om alt mellem himmel og jord
Kitty For at være en seriøs rugekasse... altid sød og rar i sine udtalelser. Og for at kunne grine af alt muligt skørt, selvom hun måske selv har en skidt dag/periode

Eva For mange indlæg i alle mulige kategorier. starter ofte nogle gode debatter efter at have tænkt over noget helt ude på et "sidespor" og for flere samtaler i privaten

Årh jeg ved bare jeg har glemt op til flere vigtige, men det er væk lige nu desværre... I kommer på senere når jeg kommer i tanke om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Becks

Mariamiss6  For dine døde dildo og bisættelse af denne RIP

Caroline86 For din dejlige, søde og rare væremåde. Du opretter de sjoveste debatter til tider, altid på farten med et godt råd eller et trøstende kram og har en smuk smuk pige

Diana Den dejligste dreng, venter en sikkert ligeså dejlig pige <3 Er støttende og hjælpsom

Zafir For den fantastiske hjemmefødsel vi fik lov til og se

Rosa Hun er bare smuk!!!

DK Har den smukkeste pige jeg længe har set

Bavianis For hendes svære tab, hendes tapre måde og være på og fordi hun nu er gravid igen

Henrik og Tine For denne dejlige side, er der for deres medlemmer/brugere

Kitty For hendes gå på mod, ruger på en masse dejlige æg, søde måde og svarer på

Mia Maia For hendes brave kamp imod barnløsheden

Tjul For at følge hende i hendes kamp om en baby, som resulterede i en økø lavet baby juhl <3 Hendes perfekte måde og skrive på

KaMA For hendes viljestærke måde og skrive på, kampen om, at holde på vidunderne, fordi hun er en SEJ mor

DortheMus For hendes smukke Runa

Eva For hendes til tider provokerende måde og debatere på, gode debatter

Baagøe Smuk datter og for vores aftale

Fam. Madsen Har en smuk dreng og for vores timelange "snakke" over msn

Line&Liam Hendes smukke søn deler fødselsdag med mig, venter endnu en charmebøf

Mathilde Er bare sød!!!

MoarJ Ligeglad med hvad andre tænker

Pia. Smukke hvalpe vapser, sød og rar i debatter og fede tattoer

Sussie&Lilje Tegner pisse godt har de smukkeste øjne

Twinboys Hendes kamp her på baby, mit lækre Katvig sengetøj

Wamse For at være sej og stærk!!

Anmeld

26. september 2010

LilyMarleen

SussieThyssen Hun skiller sig lidt ud pga alder, også kommer hun med mage gode, relevante, og fornuftige svar i debatterne, også husker jeg hende for at være hende som gav mig råd omkrig vælling
anjaditte Fordi hun ansøgt om venskab
lulleh   Har mødt hende i virkeligheden til rygestop kursus
NoName En termins makker, som har været meget hjælpsom
lollandpigen For at snyde foran mig, og føde før
FrkLarsen Fødte samme dag som jeg
Tjuhl Hun springer i øjne pga hendes sjove tråde, om hendes liv
Zafir Hendes kamp med hendes mor, og self hjemmefødsel
DK Fordi hun gav min søn det største kompliment,
Mia Maia Kampen om barnløshed, og hendes lange og gode tråde omkring dette
KaMA Tvillinge mor, detr slåssede for dem da de var inde i mors mave, og nu slåsser for dem nu.
Shibby Hende der, du ved nok, fra de unge mødre :-D
Bavianis Hendes sørgelige historeie med August
mullesmith2  Tvillinge gravid, som jeg følger lige så stille på sidelinien
LouiseNielsen
twinboys   Hendes gejst for madplaner, og sjove tråde
dorthemus   Runa :-)
mariaogmarcus For at være sød til at svare i tråde
Rosa   Skriver så gode tråde om hendes liv med ham der svenskeren, også burde hun overveje at blive noget inden for skriveriet. For det er hun da helt god til.

Mariamiss6 Fordi hun laver kager :-)
Det var vist det :-) Jeg lægger nu egentlig mærke til rigtig mange, kan bare ikke lige komme på folk her fra morgen af. :-)
Jeg er en værre lurefis.. Ha'-..

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Årh er der ikke flere der vil være med... Jeg kan allered på de to andre lister se folk jeg har glemt - iiiikke så flot af mig

Anmeld

26. september 2010

Lucipher

Den første jeg mødte her inde var RGN. Hun var sød at ligge øre til at jeg var ked pga min SA. Det var så rart at der var en der ville høre på hvordan jeg havde det, helt uden hun vidste hvem jeg var. Det betød rigtig meget for mig.

Anmeld

26. september 2010

mor-til-vanessa

line&liam fordi vi have termin i samme måned ( selvom hun endte med at føde før tid )

caroline86 fordi hun altid laver en masse indlæg og har altid kigget hendes mavebilleder

miamaja fordi vi skriver sammen pb og havde begge amerikanske mænd ( hun har stadig )

sussiethygesen fordi hun skriver nogle enormt kloge ord

majse fordi vi har skrevet sammen i debatter og privat

Eva fordi hun skriver gode svar/råd og fordi hun altid går og kommer igen

krikle fordi hun skriver kloge ord og jeg ELSKER hendes holdninger og hpber hun bliver den nye statsminister. og så tænker jeg på hvordan hun i virkeligheden ser ud.

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Jeg havde glemt ----->

DK Fordi du er så smuk, og nu endda med stor mave
SussieThyssen For at være både mor og mormor her inde og for lange detaljerede svar - har virkelig ordene i sin magt
Shibby Jah for at være Kath som vi alle "kender" hende. Og for at gide at svare når der er dumme eller nysgerrige spørgsmål...
dorthemus For at være selvvalgt enlig mor til Runa som blev til i første forsøg. Og så fordi jeg har hørt så meget godt om dig
Wamse for din svære skilsmisse, som vi alle "deltog" i. Og for at komme skide flot igennem den Og så har du altså humor
Kama for at være selvvalgt enlig mor, og så ende med tvillinger, og for at være hudløst ærlig om det hele når det kommer til lige det at være enlig mor med tvillinger

Anmeld

26. september 2010

Laulund87

Caroline86: Fordi hun er så super sød og opmuntrende

Astasmor: Fordi vi, gennem baby.dk, har mødtes og hun har den sødeste datter

Tjuhl: Fantastiske indlæg!

Mariamiss6: Vi har haft en privat samtale

Det var dem jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om, men jeg ved der er mange flere

Anmeld

26. september 2010

Laulund87

Uhh MoarJ: Også pga nogle private samtaler og en smuk datter

Anmeld

26. september 2010

betski

Zafir - selvfølgelig hjemmefødslen men også hendes kamp om at få et ordentlig forhold til sin mor

Znuske - sammenbragt familie

Thjul - gode indlæg og hendes kamp for at blive gravid. Så skønt at læse da det endelig skete og så på naturligvis

Wamse - har haft meget modgang af sin ex

DK - er gravid og har en datter fra tidligere forhold

Baagøe - enlig mor som jeg selv

Mariamiss6 - nok mest for hendes indlæg om afdøde dildo. Er meget aktiv i div. debatter.

KaMa - Selvvalgt enlig mor og så til tvillinger

Dorthemus - selvvalgt enlig mor

Shippy - meget aktiv i debatterne

Eva - enlig mor og laver til tider mange indlæg og i tider er helt væk fra siden

LouiseNielsen - fik meget modgang da hun var ærlig, men hold ved hendes mening

uh ha ja det er jo lidt svært at huske, for ved jeg husker maaange flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.