lotchen skriver:
Jeg tænkte nøjagtig det samme - så næste gang, der er en debat om de 'populære' versus 'ikke-populære', så kan vi have sådan noget som det her in mente. Ved godt det slet ikke er TS's mening med denne tråd og det er slet ikke for at skabe dårlig stemning eller sige, at den ikke skal være her - jeg kom bare til at tænke på de tidligere debatter om hvorvidt nogen er mere populære end andre...
Ej det var altså ikke for at være negativ eller få hele den der debat til at blusse op, det slog mig bare lige, at det måske var sådan nogen mente med de pop versus ikke-pop!
Jamen pointen er jo at faktisk flere af dem som ALDRIG nævnes i hvem der er populær og ikke, jo faktisk dukker op her på listerne... Jeg ser da flere hvor jeg tænker at jeg ikke helt kan komme på en bestemt ting jeg kan huske dem for... Men alligevel genkender man jo langt de fleste....
Jeg kan jo for eksempel godt genkende dit billede, men jeg kan da ikke lige komme på 1 bestemt ting jeg skulle huske dig for.... til gengæld husker jeg jo så andre....
Wamse har jeg for eksempel aldrig rigtigt snakket med, men jeg kan bare huske at hun altid er skide god i de komiske tråde, og derfor husker jeg hende som en med en super fed humor...
Anmeld