Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

LauraLW

Lise skriver:

Og DET er slet ikke nogen dum ting at blive husket for

Altså hvis man nu kunne vælge hvad man ville huskes for, så synes jeg faktisk at det er godt at der er KAGE med i billedet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg bliver squ heller ikke husket... men mon ikke det går! Derfor sådan en tråd her er åndsvag, der er altid en eller anden der bliver trist over at blive glemt eller "misundelig" over at nogle bliver husket mere end andre..

Jeg har da husket dig

Anmeld

27. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg har da husket dig

Ohhh yes... selvfølgelig!

Men stadig... der sidder helt sikkert nogle og tænker "hvorfor bliver jeg ikke husket"... jeg kan huske den sidste tråd, den blev rigtig grim tilsidst... dels fordi der var nogle der blev hyllet som den nye mesias og nævnt igen og igen og .... nå ja... IGEN!

Og så fordi der var andre der følte sig glemt...

Anmeld

27. september 2010

NatasjaL

jeg bliver sku heller aldrig husket ( for noget godt! )

Anmeld

27. september 2010

Sabrina2014

Jeg tror at hvis jeg bliver husket at nogle, er det måske som lidt stalker agtigt! Men altså.. Det betyder sku ikke det store for mig om man kommer med eller ej, og hvis man er ''ny'' ligesom mig, tror jeg heller ikke at man kan forvente det, når rigtig mange har været her 1 år+...

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

lotchen skriver:

Jeg tænkte nøjagtig det samme - så næste gang, der er en debat om de 'populære' versus 'ikke-populære', så kan vi have sådan noget som det her in mente. Ved godt det slet ikke er TS's mening med denne tråd og det er slet ikke for at skabe dårlig stemning eller sige, at den ikke skal være her - jeg kom bare til at tænke på de tidligere debatter om hvorvidt nogen er mere populære end andre...

Ej det var altså ikke for at være negativ eller få hele den der debat til at blusse op, det slog mig bare lige, at det måske var sådan nogen mente med de pop versus ikke-pop!

Jamen pointen er jo at faktisk flere af dem som ALDRIG nævnes i hvem der er populær og ikke, jo faktisk dukker op her på listerne... Jeg ser da flere hvor jeg tænker at jeg ikke helt kan komme på en bestemt ting jeg kan huske dem for... Men alligevel genkender man jo langt de fleste....

Jeg kan jo for eksempel godt genkende dit billede, men jeg kan da ikke lige komme på 1 bestemt ting jeg skulle huske dig for.... til gengæld husker jeg jo så andre....

Wamse har jeg for eksempel aldrig rigtigt snakket med, men jeg kan bare huske at hun altid er skide god i de komiske tråde, og derfor husker jeg hende som en med en super fed humor...

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

Sabrina L skriver:

Jeg tror at hvis jeg bliver husket at nogle, er det måske som lidt stalker agtigt! Men altså.. Det betyder sku ikke det store for mig om man kommer med eller ej, og hvis man er ''ny'' ligesom mig, tror jeg heller ikke at man kan forvente det, når rigtig mange har været her 1 år+...

Jeg mener da bestemt du er skrevet på i et af mine indlæg....

Og ærligt talt, så ville jeg aldrig huske hvem du var, hvis nogen slyngede dit nick ud i luften, men når jeg ser dit billede bliver jeg altid glad i låget, og derfor husker jeg dig alligevel, på en måde bare ikke ved navn

Anmeld

27. september 2010

Sabrina2014

mariamiss6 skriver:

Jeg mener da bestemt du er skrevet på i et af mine indlæg....

Og ærligt talt, så ville jeg aldrig huske hvem du var, hvis nogen slyngede dit nick ud i luften, men når jeg ser dit billede bliver jeg altid glad i låget, og derfor husker jeg dig alligevel, på en måde bare ikke ved navn

Præcis, sådan er det jo.. Men jeg har også kun været her i 2-3 måneder tror jeg det er, så det er da klart at dem der er meget aktive og har været her et godt stykke tid bliver husket..

Jeg ved da at der er 4 bestemte piger jeg husker, bare fordi jeg synes de virker helt vildt søde og nede på jorden Caroline, Zette, Risen & Rosa... Og jeg har næsten ikke snakket med nogle af dem

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

Sabrina L skriver:

Præcis, sådan er det jo.. Men jeg har også kun været her i 2-3 måneder tror jeg det er, så det er da klart at dem der er meget aktive og har været her et godt stykke tid bliver husket..

Jeg ved da at der er 4 bestemte piger jeg husker, bare fordi jeg synes de virker helt vildt søde og nede på jorden Caroline, Zette, Risen & Rosa... Og jeg har næsten ikke snakket med nogle af dem

Det er jo lige det... Og jeg er sikker på at flere af dem ikke føler sig som de populære - men de blev da husket alligevel, af dig jo

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ohhh yes... selvfølgelig!

Men stadig... der sidder helt sikkert nogle og tænker "hvorfor bliver jeg ikke husket"... jeg kan huske den sidste tråd, den blev rigtig grim tilsidst... dels fordi der var nogle der blev hyllet som den nye mesias og nævnt igen og igen og .... nå ja... IGEN!

Og så fordi der var andre der følte sig glemt...

Ja det er rigtigt...det er også skidesvært at huske alle, men det er jo ikke i en ond mening at den svipser engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.