Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Selv tak sødeste! Det var helt velfortjent! Synes du er en dejlig person og synes du er super sej! Det er noget man husker !!!

KRAM ;-)

Det er rigtig pænt og rørende sagt.. Og det mener jeg sgu!  Det varmer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

Jeg vil osse være med. Her er dem jeg husker bedst herinde.

KaMa: Totalt sej, selvvalgt enlig mor til Alvin og Viola, 2 lækre tvillinger. Vi har fulgtes ad herinde, over sms og facebook lige siden vi fandt ud af at vi begge ventede tvillinger.

Mathilde og Frederikkesmor: Kender hende helt fra barns ben hvor vi boede i samme opgang og legede sammen. Nu er vi i samme Baby.dk mødregruppe. Dejlig pige med et par skønne unger og en fed humor.

Blyviol: Sjov og sød pige som jeg er i Baby.dk mødregruppe med. Har en skøn lille pige med kæmpe basunkinder

Drømmer: Vores drenge er født i samme uge (33+3) og vi har udvekslet mange erfaringer om hvordan det er at have for tidligt fødte børn. Vi er i baby.dk mødregruppe sammen, og ses osse bare os to og vores unger. Dejlig pige!

LineogLiam: Har den skønneste humor og en lækker lille dreng! Vi er i baby.dk mødregruppe sammen, og man griner altid i hendes selskab. Undskyld jeg satte mig på Liams toiletsæde!!!!

Nutche: Hende er jeg osse i baby.dk mødregruppe med såmænd. Sød pige med en masse unger

Msax: Har kun mødt hende en enkelt gang, men fik et rigtig godt indtryk af hende. Håber at se mere til hende i mødregruppen.

Tut: Valgte at anskaffe sig en lille Cavalier king charles spaniel efter at have set min lille Luna på billede. Har sidenhen været så sød at sende billeder af hendes lille nuttede Fiona.

Ved jeg har glemt nogen! For der er så mange dejlige mennesker herinde

Anmeld

11. oktober 2010

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Så prøver jeg også:

Dorthemus: For alle vores private skriverier, og fordi hun altid kommer med de sødeste kommentarer til mine billeder.

susan1978: Fordi jeg kender hende IRL, og fordi det var hende der fik mig til at bruge baby.dk

isimaven: Min gamle arbejdskollega, som snart kommer og besøger mig

zafir, Mariamiss6, Helle30 og Znuske: Vores kage kursus i Rødovre

Anke: Fordi hendes datter har det smukkeste navn

zette: hmmm nok mest fordi vores børn er nogenlunde samme alder

Miamaia, Kitty, ønskebarn74 og Alexis: De kæmper kampen som jeg har kæmpet (og vundet) og derfor følger jeg med på sidelinien

Tjuhl: Vi kæmpede samtidig - og hun overtog mine ubrugte g-tests (og nu bliver jeg så i tvivl om bruger navnet er korrekt men det er altså Trine jeg mener :-))

Marthemor og Kirsti: Fordi de kommer og besøger mig på mandag

Twinboys: Noget med noget lækkert sengetøj, de kønneste drenge, og et flot rødt hår

Jbk: Vi er venner på fb, og derfor kan jeg følge lidt med i hendes liv, med hendes 3 skønne drenge.

Pia.: Har købt en masse tøj af mig, og er altid rigtig sød

Blyviol: Vores døtre blev født samme dag, og begge ved PKS og fordi hun har et flot og specielt navn IRL

Og så er det, at jeg allerede har fortrudt, da jeg bare ved at jeg har glemt nogen

Ååååhhhh tusind tak smukke det varmede

Anmeld

11. oktober 2010

twinboys

Loa skriver:

Så vil jeg da også prøve mig frem, selvom jeg ikke selv bliver husket  og samtidig er en dør til at huske brugernavnene, så beklager hvis de er stavet forkert......

Chalala85 - Min søde veninde helt tilbage fra folkeskolen, for hendes kamp med at få guldklump nr.2

Anke - Fantastisk sød pige (som jeg har mødt gennem denne geniale hjemmeside), for hendes dejlige lille Elina og ærlige svar i debatterne...

Dortemus - Selvvalgt enlig mor, som klarer det skide godt og som guider mig gennem bæresele helvede

Miramiss6 - For hendes dejlige kagehæfte

Zafir - For hendes vildt fede tattos og vikinge stil

Rosa - "Hende med svenskeren" (undskyld hvis det lyder forkert)

Zette - Med de fantastiske lækre hunde..... Og selvfølgelig smukke lille Malou...

Bavianis (Var det ikke ca sådan det staves) - For hendes desværre store tab af lille bebs...

Twinboys - Katvig-sengetøjs pusheren

Lisbeth2910 - For hendes opbakning af lagersalgs kategorien

Det var vist det jeg lige kunne bidrage med.......

He he ja jeg er høj ... af Katvig... smiler

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

Hmm, jeg er jo ret ny herinde, så kender ikke rigtig nogen. Men her er lidt om dem jeg har fulgt lidt fra sidelinjen:

Alexis: for at holde hovedet højt og gå igennem fertilitetsbehandling. Krydser fingre for den er der denne gang!

MissLea: for at have en usandsynlig perfekt mave

Tjuhl: for gode indlæg og vores fælles had til regeringens nye forslag om egenbetaling til fertilitetsbehandling

Mulleschmidt: for at have den største og flotteste tvillingemave jeg nogensinde har set:-)

Kitty: for at ruge så flot, krydser alt hvad jeg kan for to streger:-)

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

FruRafn skriver:

Hmm, jeg er jo ret ny herinde, så kender ikke rigtig nogen. Men her er lidt om dem jeg har fulgt lidt fra sidelinjen:

Alexis: for at holde hovedet højt og gå igennem fertilitetsbehandling. Krydser fingre for den er der denne gang!

MissLea: for at have en usandsynlig perfekt mave

Tjuhl: for gode indlæg og vores fælles had til regeringens nye forslag om egenbetaling til fertilitetsbehandling

Mulleschmidt: for at have den største og flotteste tvillingemave jeg nogensinde har set:-)

Kitty: for at ruge så flot, krydser alt hvad jeg kan for to streger:-)

Eeejj hvor er du sød altså!!! 1000 tak

Det gjorde mig lige lidt glad her på en dag, hvor jeg ellers har væet temmelig trist og opgivende, fordi lillepigen ikke vil ud!!!

Så gen.. mange tak - det var dejligt med lidt opmundring

Anmeld

11. oktober 2010

Jibbe

Hmm så vil jeg da kaste mig ud i at prøve;

Noname: min første ven herinde. Vi havde næsten samme terminsdato. Elsker at hun stiller alle de spørgsmål jeg ikke selv får stillet!

Maria wt: har gået på efterskole med hende og ellers selvfølgelig pga lille skønne Tristan.

Mor til Adam og David: er fra skønne Århus og nu med to lækre drenge. I familie med Sixten Sparre

Tjuhl: for nogle fantastiske indlæg og tråde. Kom nu ud baby Juhl så vi kan få Tjuhl tilbage igen :-)

Zafir: hendes hjemmefødsel og vikingeture. Og hendes to smukke døtre.

Dorthemus: enlig mor til Runa. Kæmpe respekt for det.

Kama: Enlig mor til Alvin og Viola. Endnu mere respekt!

Misslea: Fordi hun snart skal føde og fordi hun er så smuk gravid.

Jbk: super smuk på profilbilledet og vist nok også dig med skiftende profilnavne ikke sandt.

Caroline86: skøn lille datter Laura og er god til trøstende ord.

Sussiethygesen: vores "bedste" herinde og kommer altid med gode velformulerede brugbare råd.

Rosa: pga Jonte og svenskefanden og så fordi hun bare er smuk!

FrkLarsen: hun havde også termin i nærheden af mig :-)

Anne85: for hendes fantastiske lister og superfede børneværelse til Nynne.

Hmm jeg har garanteret glemt en masse og undskyld for det.

Anmeld

11. oktober 2010

Pia.

lisbeth2910 skriver:

Så prøver jeg også:

Dorthemus: For alle vores private skriverier, og fordi hun altid kommer med de sødeste kommentarer til mine billeder.

susan1978: Fordi jeg kender hende IRL, og fordi det var hende der fik mig til at bruge baby.dk

isimaven: Min gamle arbejdskollega, som snart kommer og besøger mig

zafir, Mariamiss6, Helle30 og Znuske: Vores kage kursus i Rødovre

Anke: Fordi hendes datter har det smukkeste navn

zette: hmmm nok mest fordi vores børn er nogenlunde samme alder

Miamaia, Kitty, ønskebarn74 og Alexis: De kæmper kampen som jeg har kæmpet (og vundet) og derfor følger jeg med på sidelinien

Tjuhl: Vi kæmpede samtidig - og hun overtog mine ubrugte g-tests (og nu bliver jeg så i tvivl om bruger navnet er korrekt men det er altså Trine jeg mener :-))

Marthemor og Kirsti: Fordi de kommer og besøger mig på mandag

Twinboys: Noget med noget lækkert sengetøj, de kønneste drenge, og et flot rødt hår

Jbk: Vi er venner på fb, og derfor kan jeg følge lidt med i hendes liv, med hendes 3 skønne drenge.

Pia.: Har købt en masse tøj af mig, og er altid rigtig sød

Blyviol: Vores døtre blev født samme dag, og begge ved PKS og fordi hun har et flot og specielt navn IRL

Og så er det, at jeg allerede har fortrudt, da jeg bare ved at jeg har glemt nogen

Tusind tak - ja du har solgt mig en masse lækkert tøj til en fantastisk god pris, som rigtig mange lækre børn fik glæde af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.