Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Stumpen

Kloster skriver:

Øv... Ingen husker mig... Nå men det er jo nok fordi jeg kigger mere end jeg skriver.

Har jo ikke små børn mere og det er jo en babyside. Men kan bare ikke slippe siden helt...

Men I skal vide at selv om jeg ikke er så aktiv med indlæg, er det ikke fordi jeg ikke er her. Men har bare større børn osv... Kan slet ikke undvære jer

VH Kloster

Du skal ikke være ked af det, der er heller ingen som husker mig, hvilket nok er meget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Svei

Kloster skriver:

Takkk Eva.... Det varmede

og så fordi vi to begge har drenge og er i den gode alder...

Anmeld

28. september 2010

LISBETH:-)

Så prøver jeg også:

Dorthemus: For alle vores private skriverier, og fordi hun altid kommer med de sødeste kommentarer til mine billeder.

susan1978: Fordi jeg kender hende IRL, og fordi det var hende der fik mig til at bruge baby.dk

isimaven: Min gamle arbejdskollega, som snart kommer og besøger mig

zafir, Mariamiss6, Helle30 og Znuske: Vores kage kursus i Rødovre

Anke: Fordi hendes datter har det smukkeste navn

zette: hmmm nok mest fordi vores børn er nogenlunde samme alder

Miamaia, Kitty, ønskebarn74 og Alexis: De kæmper kampen som jeg har kæmpet (og vundet) og derfor følger jeg med på sidelinien

Tjuhl: Vi kæmpede samtidig - og hun overtog mine ubrugte g-tests (og nu bliver jeg så i tvivl om bruger navnet er korrekt men det er altså Trine jeg mener :-))

Marthemor og Kirsti: Fordi de kommer og besøger mig på mandag

Twinboys: Noget med noget lækkert sengetøj, de kønneste drenge, og et flot rødt hår

Jbk: Vi er venner på fb, og derfor kan jeg følge lidt med i hendes liv, med hendes 3 skønne drenge.

Pia.: Har købt en masse tøj af mig, og er altid rigtig sød

Blyviol: Vores døtre blev født samme dag, og begge ved PKS og fordi hun har et flot og specielt navn IRL

Og så er det, at jeg allerede har fortrudt, da jeg bare ved at jeg har glemt nogen

Anmeld

28. september 2010

Sabrina2014

LilleMor10 skriver:

Jeg husker Sabrina L Fordi jeg stort set har kendt dig hele min skolegang 

Ja, true, det er rigtigt nok, så husker jeg selvføglelig også dig

Anmeld

28. september 2010

Kamelia

Jeg husker Baby.dk for ren underholdning, for at give mig et billede af andre menneskers liv både på godt og ondt. Baby.dk har fået mig til at græde af grin......og sorg, Baby.dk har gjort mig dybt rørt..........men Baby.dk har også gjort mig vred og forarget og dybt dybt rystet. Alt det husker jeg Baby.dk for pga af alle de mange indlæg jeg har læst.

Men sætte navne på........det er jeg dårlig til, jeg husker ikke navne så godt, desværre............men derfor ser jeg jer stadig.

Dog husker jeg Muffi og Znuzke, rigtig meget fra vores café og Bif-tur, nøj hvor var det hyggeligt og for pokker hvor er vi dårlige til at tage os sammen og gøre det igen.

Ingen husker mig i denne tråd og ved I hvad.......det kan jeg godt forstå, for jeg er ikke særlig tydelig herinde og opretter ikke så mange svar eller tråde! Tror at det er det der for alvor skal til for at blive husket.........og det er da fair nok!

Knus til jer alle

Kamelia 

Anmeld

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Nu havde jeg aftalt med mig selv ikke at svare, men nu sidder jeg her og tænker at det måske kunne være godt alligevel, for lige at få sagt nogen af de ting man ellers aldrig får sagt!

Jeg vil ligge ud med at sige at jeg bare husker RIGTIG mange, når jeg lige støder på navnet så vælter der også "minder" op om lige nøjagtig DIG! Så bare fordi du ikke er nævt, er du langt fra glemt!!

Mor til Vanessa - Fordi vi havde termin tæt, og fordi hun har den lækreste lille chokoladeknap jeg NOGEN sinde har set!!!

Tutter - Fordi hun bare helt igennem er en varm pige, der går igennem så meget!

Noname - Skønne Maiken! En af de første babyvenner Nyder dine indlæg!

Blyviol - Liam's svigermor! Fordi hun er en skøn skøn SKØN mor, som jeg er STOLT af at være veninder med, jeg nyder hendes selvskab så meget, at hun for min skyld godt kunne flytte ind

Drømmer - Søs! Fordi vi sørme er i familie Og så fordi hun altid er så rar! - Og så den skønne Marcus som bestemt ikke hjælper til at man glemmer hende

Mathilde & Frederikkemor - Hihihi en rigtig rigtig spass person fuld af gak og løjer, og så fordi hun er lidt små neurotisk med oprydning som mig Looove you!

msax - Mette, fordi jeg har mødt dig et par gange IRL, og bestemt ser frem til flere

nutche - Skønne Lone med hænderne fulde af skønne unger, og så fordi min dunderklump er tykkere end Rasmus

smillaluna - Åh Skønne Mia, dig husker jeg jo bestemt også, alt andet ville være mærkeligt Du kan simpelthen også komme med nogle kanone bemærkninger ind i mellem, men efter sidste besøg kan jeg love dig, jeg ALDRIG glemmer den tøs der sad på Liam's lille lokumsbræt

Muffi - fordi du skriver nogle skønne indlæg, og faktisk har hjulpet mig mere end du aner med at være på denne side!

FrkT - Thilde tøsen, har mødtes en del IRL, har skønne vovser, og bliver forhåbentlig snart mor til en skøn 2 benet også!

AnjaM - skønne tøs, som jeg faktisk mest kender fra hesteverdenen!

Og nu sidder jeg her til slut på listen og bliver rigtig MUT!

Jeg VED jeg har glemt nogen, og for det undskylder jeg og giver hermed en KÆMPE 'er !!!

liiiiine  

Hvor VAR det sødt sagt.. !!! havde slet ikke set den, ihh altså  

Kan KUN  sige det samme om dig - kan være vi skal leje en billig lejlighed sammen når vores mænd er nogle klaphatte

Anmeld

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Så prøver jeg også:

Dorthemus: For alle vores private skriverier, og fordi hun altid kommer med de sødeste kommentarer til mine billeder.

susan1978: Fordi jeg kender hende IRL, og fordi det var hende der fik mig til at bruge baby.dk

isimaven: Min gamle arbejdskollega, som snart kommer og besøger mig

zafir, Mariamiss6, Helle30 og Znuske: Vores kage kursus i Rødovre

Anke: Fordi hendes datter har det smukkeste navn

zette: hmmm nok mest fordi vores børn er nogenlunde samme alder

Miamaia, Kitty, ønskebarn74 og Alexis: De kæmper kampen som jeg har kæmpet (og vundet) og derfor følger jeg med på sidelinien

Tjuhl: Vi kæmpede samtidig - og hun overtog mine ubrugte g-tests (og nu bliver jeg så i tvivl om bruger navnet er korrekt men det er altså Trine jeg mener :-))

Marthemor og Kirsti: Fordi de kommer og besøger mig på mandag

Twinboys: Noget med noget lækkert sengetøj, de kønneste drenge, og et flot rødt hår

Jbk: Vi er venner på fb, og derfor kan jeg følge lidt med i hendes liv, med hendes 3 skønne drenge.

Pia.: Har købt en masse tøj af mig, og er altid rigtig sød

Blyviol: Vores døtre blev født samme dag, og begge ved PKS og fordi hun har et flot og specielt navn IRL

Og så er det, at jeg allerede har fortrudt, da jeg bare ved at jeg har glemt nogen

haha tak... det med navnet kan vi så diskutere

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

Så vil jeg da også prøve mig frem, selvom jeg ikke selv bliver husket  og samtidig er en dør til at huske brugernavnene, så beklager hvis de er stavet forkert......

Chalala85 - Min søde veninde helt tilbage fra folkeskolen, for hendes kamp med at få guldklump nr.2

Anke - Fantastisk sød pige (som jeg har mødt gennem denne geniale hjemmeside), for hendes dejlige lille Elina og ærlige svar i debatterne...

Dortemus - Selvvalgt enlig mor, som klarer det skide godt og som guider mig gennem bæresele helvede

Miramiss6 - For hendes dejlige kagehæfte

Zafir - For hendes vildt fede tattos og vikinge stil

Rosa - "Hende med svenskeren" (undskyld hvis det lyder forkert)

Zette - Med de fantastiske lækre hunde..... Og selvfølgelig smukke lille Malou...

Bavianis (Var det ikke ca sådan det staves) - For hendes desværre store tab af lille bebs...

Twinboys - Katvig-sengetøjs pusheren

Lisbeth2910 - For hendes opbakning af lagersalgs kategorien

Det var vist det jeg lige kunne bidrage med.......

Anmeld

11. oktober 2010

Lillefe

Kloster skriver:

Øv... Ingen husker mig... Nå men det er jo nok fordi jeg kigger mere end jeg skriver.

Har jo ikke små børn mere og det er jo en babyside. Men kan bare ikke slippe siden helt...

Men I skal vide at selv om jeg ikke er så aktiv med indlæg, er det ikke fordi jeg ikke er her. Men har bare større børn osv... Kan slet ikke undvære jer

VH Kloster

hehe heller ikke mig men det går nok..  

Anmeld

11. oktober 2010

Bavianis

Ej - vil bare lige sige tak til alle dem der husker mig. Jeg ved godt at mange kender mig pga alt det med August - men flere har også skrevet at jeg er glad igen - og det er jeg!!!

Knus til alle på baby.dk - jeg er så glad for Jer alle sammen... Snøft!

Kh Hormonella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.