Hvem her på baby.dk husker du for hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

LauraLW skriver:

Lige præcis det samme tænkte jeg :-)

Hehe, jeg ser mig selv som forholdsvis aktiv herinde. Og kun en husker mig... Haha, så håber da ikke folk tager det for nært, hvis de lige bliver overset i farten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, jeg ser mig selv som forholdsvis aktiv herinde. Og kun en husker mig... Haha, så håber da ikke folk tager det for nært, hvis de lige bliver overset i farten.

Og det er mig!!!!!!!!

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

Nej det håber jeg da heller ikke :-)

Anmeld

27. september 2010

dorthemus skriver:

Ved bare jeg kommer til at glemme nogen...så jeg UNDSKYLDER på forhånd!!!!

Zafir: min skønne, superseje niece som jeg er SÅ stolt over. Du laver smukke børn og er en fantastisk MOR.

KaMa: min veninde IRL. Du er også skide sej og deler mine erfaringer som selvvalgt enlig mor. Du er hylesjov og har en skarp tunge, i samtale og på papir. Savner dig!

Lisbeth2910: min børnetøjs-pusher; du klæder mit barn på. Din historie rørte mig fra første færd. Er så glad for vores skriverier og håber vi mødes en dag.

Rosa: elsker dine historier og din varme og overskud. Du er så smuk med en smuk dreng og jeg glæder mig til vi ses lige om lidt.

Bayze: Lille-A!!! Jeg kan stadig få grineanfald af din fortælling om dengang Lille-A lammetævede sin bamse...stakkels bamse!

Mariamiss: fordi du var så sød og gavmild da du tilbød mig din sækkestol da Runa var en lille umulius.

Diana: fordi du sendte mig din vinterdyne til sleebee´en kvit og frit. Det var faneme så sødt af dig!

Tutter: for dine altid varmende ord om min datter og for din seje beslutning om at få et barn med dig selv!

Mutti2be: fordi du kæmper for at få et barn....og fordi du har gjort noget muligt for mig (du ved selv hvad).

Tjul: fordi du endelig skal være mor og fordi din historie også rørte mig....og fordi jeg drømte at du blev gravid eau naturel!

Alexis: fordi du er så smuk og fortjener det barn..NU!

Mumto3: fordi du hjalp mig med manducaen lige inden jeg solgte den i frustration...vi elsker den NU!

Bavianis: for August og fordi du er lykkelig igen.

Ansemusen: for Thias der er født samme dag som Runa...og fordi du er enormt sød i virkeligheden.

Blyviol: fordi vi langsomt og sikkert er kommet tættere på hinanden. Glæder mig til tirsdag.

Caroline86: fordi du altid finder på sjove tråde og fordi du gættede forkert med min mave..hehe.

Forår: endnu en supersej alenemor....du er skidesød og har en meget dejlig datter.

JulieE: for badedragten som Runa ser så über cute i...

Maise: for alle dine fantastiske råd og fordi du er min tøjpusher2..

DK: fordi du jo er vildt smuk!

Maria: fordi du deler min begejstring for manducaen..

Zette: for vores interne skriverier. Glæder mig til vi ses.

Malene84: for at være sådan en overskudsagtig tvillingemor til to meget smukke drenge.

Mia Maia: for din stædige og gribende kamp for at få et barn.

Kitty: fordi du kæmper så stærkt for at få et barn.

Baagøe: for din skønne datter og din tvoptræden.

Tina2: fordi du lige efter din superfødsel lignede en filmstjerne...respekt!

Og så til alle dem der skriver smukke ord om min datter

Haha, jubiiiiiiii, at blive husket for sine stædige æg og smækre udseende. Hihihi.

Anmeld

27. september 2010

dorthemus skriver:

Og det er mig!!!!!!!!

Præcis

Anmeld

27. september 2010

Lise

LauraLW skriver:

... og så kan man så enten være glad eller trist over at ingen kender en... hmm, jeg vælger at være ligeglad :-)

Jeg husker dig

Hilsen Lise - som heller aldrig bliver husket

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

Lise skriver:

Jeg husker dig

Hilsen Lise - som heller aldrig bliver husket

og du vil ALTID blive husket for at være hende der gjorde min morfars kage blå

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Haha, jubiiiiiiii, at blive husket for sine stædige æg og smækre udseende. Hihihi.

Og det er slet ikke så skidt endda

Har du set min sidste nye billedtråd af Runamusen?

Anmeld

27. september 2010

Lise

LauraLW skriver:

og du vil ALTID blive husket for at være hende der gjorde min morfars kage blå

Og DET er slet ikke nogen dum ting at blive husket for

Anmeld

27. september 2010

smokin

Jeg bliver squ heller ikke husket... men mon ikke det går! Derfor sådan en tråd her er åndsvag, der er altid en eller anden der bliver trist over at blive glemt eller "misundelig" over at nogle bliver husket mere end andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.